Уявіть, що ви 7-класник, який кожного дня 6-7 годин сидить переважно на одному місці. Вам нудно на уроці, ви думаєте про невдало написану контрольну роботу та про те, що скажуть про це батьки. Додайте ще до цього проблеми у родині, сварку з другом та постійні переживання за свій зовнішній вигляд. Коли ці надокучливі думки накопичуються, вони перетворюються на емоційний багаж. Дитина часто не може, а то й не знає, як його позбутися самостійно.
На одному зі своїх уроків Карен Лоу – учителька 7-8 класів у американській школі з 22-річним стажем – запропонувала учням написати на аркушах свої переживання, страхи, тривоги. Робили це діти анонімно.
Я попросила дітей зім’яти свої записки, вкинути їх у великий пакет та перемішати. Після цього вони по черзі витягували клаптики та вголос зачитували написане. Якщо комусь траплявся свій аркуш, то школяр міг за бажанням про це повідомити, – розповідає Карен у себе в Facebook.
Діти писали про страшні події. Самогубства, наркотики, розлучення, смерті, рак… Дехто писав про втрату домашнього улюбленця. Багато хто не стримував сліз, коли читав записки.
У такий спосіб Карен хотіла перетворити шкільний клас у таке місце, де кожна дитина буде знати, що вона цікава однокласникам і вчителю як особистість і де кожен відчуватиме себе у своїй атмосфері.
Пакет із зім’ятими аркушами повісили на двері як спогад про емоційний багаж кожного. Учителька також нагадала учням, що вони не самотні, їх люблять, і вони завжди можуть поділитися своїми проблемами.
Емоційно цей день був дуже важким, але після цього учні стали менш жорстокими до свого оточення. Діти перестали викрикувати і поводитися некоректно, – ділиться Карен Лоу.
Публікацією Карен у Facebook поділилося 500 тисяч користувачів. Тепер подібний метод налагодження комунікації та довіри практикують у Австралії, Китаї, Пакистані.
Цікаво, став би успішним такий експеримент і в українських школах?
Авторка: Марина Лавріненко
Джерело: https://vse.ee/bsv
Підлітковий сленг: як не стати старомодним для своїх учнів (+словник)
Я б хотів, щоб мій вчитель про це знав
Креативна розробка від “Всеосвіти” Я хочу, щоб мій вчитель/ка… допоможе вчителям та учням зблизитись, створити довірливу атмосферу в класі та налаштуватись на продуктивну роботу.
Усе, що вам необхідно зробити – роздрукувати розробку та прикріпити біля входу до навчального кабінету для ранкових привітань з дітьми.
Розробка є абсолютно безкоштовною!
Завантажити розробку: https://vseosvita.ua/library/a-hocu-sob-mij-vcitelka-159615.html
Вебінар від “Всеосвіти” Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання ознайомить вас з біологічним механізмом виникнення страхів і допоможе проаналізувати захисні функції тривоги. Спікерка Олена Литвиненко розповість про те, як вибудувати алгоритми роботи з підлітками, які мають підвищену тривожність.
Вебінар відбудеться: 10 березня, о 18:00.
Сертифікат вебінара має бути зарахований вам у підвищення кваліфікації.
Долучитися до вебінара: https://vseosvita.ua/webinar/strahi-i-trivogi-u-pidlitkiv-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-148.html
Редакторка:
Кремзель Дарія АндріївнаВикористання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.
Видавництво «Всеосвіта» є незалежним, офіційно зареєстрованим ЗМІ. Ми не підтримуємо жодну політичну партію. Головна мета – прозоре та різнобічне висвітлення усіх подій, що відбуваються у сфері освіти.
Сподобався матеріал? Поділіться та залишете коментар!