Як позбутися емоційного багажу: історія вчительки із США

Що ми знаємо про емоційний багаж? Це невирішені хвилювання, розчарування, психологічні травми, які залишилися в минулому. Але як їх позбутися?

Уявіть, що ви 7-класник, який кожного дня 6-7 годин сидить переважно на одному місці. Вам нудно на уроці, ви думаєте про невдало написану контрольну роботу та про те, що скажуть про це батьки. Додайте ще до цього проблеми у родині, сварку з другом та постійні переживання за свій зовнішній вигляд. Коли ці надокучливі думки накопичуються, вони перетворюються на емоційний багаж. Дитина часто не може, а то й не знає, як його позбутися самостійно.

На одному зі своїх уроків Карен Лоуучителька 7-8 класів у американській школі з 22-річним стажем – запропонувала учням написати на аркушах свої переживання, страхи, тривоги. Робили це діти анонімно.

Я попросила дітей зім’яти свої записки, вкинути їх у великий пакет та перемішати. Після цього вони по черзі витягували клаптики та вголос зачитували написане. Якщо комусь траплявся свій аркуш, то школяр міг за бажанням про це повідомити, – розповідає Карен у себе в Facebook.  

Діти писали про страшні події. Самогубства, наркотики, розлучення, смерті, рак… Дехто писав про втрату домашнього улюбленця. Багато хто не стримував сліз, коли читав записки.

У такий спосіб Карен хотіла перетворити шкільний клас у таке місце, де кожна дитина буде знати, що вона цікава однокласникам і вчителю як особистість і де кожен відчуватиме себе у своїй атмосфері.

Пакет із зім’ятими аркушами повісили на двері як спогад про емоційний багаж кожного. Учителька також нагадала учням, що вони не самотні, їх люблять, і вони завжди можуть поділитися своїми проблемами.  

Емоційно цей день був дуже важким, але після цього учні стали менш жорстокими до свого оточення. Діти перестали викрикувати і поводитися некоректно, – ділиться Карен Лоу.

Публікацією Карен у Facebook поділилося 500 тисяч користувачів. Тепер подібний метод налагодження комунікації та довіри практикують у Австралії, Китаї, Пакистані.

Цікаво, став би успішним такий експеримент і в українських школах? 

Авторка: Марина Лавріненко

Джерело: https://vse.ee/bsv


Вас також можуть зацікавити такі матеріали:

Підлітковий сленг: як не стати старомодним для своїх учнів (+словник)

Я б хотів, щоб мій вчитель про це знав

Креативна розробка від “Всеосвіти” Я хочу, щоб мій вчитель/ка… допоможе вчителям та учням зблизитись, створити довірливу атмосферу в класі та налаштуватись на продуктивну роботу. 

Усе, що вам необхідно зробити – роздрукувати розробку та прикріпити біля входу до навчального кабінету для ранкових привітань з дітьми. 

Розробка є абсолютно безкоштовною!

Завантажити розробку: https://vseosvita.ua/library/a-hocu-sob-mij-vcitelka-159615.html

Вебінар від “Всеосвіти” Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання ознайомить вас з біологічним механізмом виникнення страхів і допоможе проаналізувати захисні функції тривоги. Спікерка Олена Литвиненко розповість про те, як вибудувати алгоритми роботи з підлітками, які мають підвищену тривожність.

Вебінар відбудеться: 10 березня, о 18:00.

Сертифікат вебінара має бути зарахований вам у підвищення кваліфікації. 

Долучитися до вебінара: https://vseosvita.ua/webinar/strahi-i-trivogi-u-pidlitkiv-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-148.html

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
2
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!