Звіт школи молодого вчителя

Опис документу:
За 2014

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Звіт про роботу

«Школи молодого вчителя»

в 2013-2014 н.р.

Робота «Школи молодого вчителя» в 2013-2014 н.р. була направлена на адаптацію молодих спеціалістів у педагогічному та учнівському колективах, попередження найбільш серйозних недоліків у професійній діяльності молодих спеціалістів та вчителів, удосконалення форм, методів і прийомів організації й здійснення навчально-виховної діяльності вчителя.

Робота школи розпочалась зі створення наказу про закріплення за молодими працівниками досвідчених педагогів. В нашій ШМВ навчалось 6 молодих вчителя:

Порєчна Д.В. – 3 роки

Кузьмичова А.Ю. – 6 років

Меняйленко О.М. – 2 роки 8 місяців

Опанасюк Н.В. – 4 роки 9 місяців

Давидяк М.С. – 4 роки 9 місяців

Андрієць О.М. – 4 роки 8 місяців

та 3 молодих спеціалісти:

Терещенко К.В.,

Свинарчук О.С.,

Савченко Д.І.

На початку навчального року був складений план роботи школи молодого вчителя на навчальний рік. Згідно плану проводились семінарські, практичні, аналітичні заняття, діагностування та анкетування вчителів-початківців.

У бесіді і шляхом анкетування з молодими вчителями було з’ясовано їхні нахили, бажання, інтереси. Ознайомили початківців з обладнанням методкабінету, матеріалами шкільної бібліотеки, з майбутніми колегами, разом із класними керівниками дали стислу характеристику класів, у яких їм доведеться працювати.

Молодих спеціалістів було орієнтовано на виконання таких основних завдань:

  • набуття практичних навичок;

  • уміння застосовувати теоретичні знання, набуті у ВНЗ, конкретно на практиці;

  • набуття практичних навичок виховної роботи з дітьми;

  • засвоєння різноманітних методів навчання, вивчення передового педагогічного досвіду;

  • використання сучасних засобів навчання, нетрадиційних форм і методів, нових педагогічних технологій.

На першому засіданні школи молодого викладача, який традиційно проходить на початку вересня, ми ознайомили початківців з плануючою документацією викладача, правилами ведення журналів, із загальними вимогами до уроку, типами, структурою уроків, раціональним використанням навчального часу та формами контролю навчальних досягнень учнів.

Протягом вересня-жовтня молоді вчителі відвідували уроки у досвідчених педагогів, де набирались практичного досвіду роботи з учнями.

Педагоги – наставники, навчаючи молодих спеціалістів, використовують елементи інноваційних технологій, що являється актуальним на сучасному етапі.

Адміністрацією школи та наставниками здійснювалося відвідування уроків молодих педагогічних працівників, з метою аналізу роботи працівника та надання порад.

Невід'ємною ділянкою роботи молодого педагога є позанавчальна робота. Адже він повинен проводити бесіди, анкетування, спілкування з підлітками, організовувати екскурсії, знати характер, нахили, здібності учнів. Для вирішення цих питань, заступник директора з виховної роботи проводила практичне заняття з слухачами школи, з уникнення конфліктних ситуацій у роботі. Така форма роботи дає позитивний результат у формуванні професійних компетентностей.

Однією з форм навчання в школі є практичне заняття з використанням технологій інтерактивного навчання. Мета якого - ознайомити вчителів з найпоширенішими технологіями інтерактивного навчання та випробувати їх дію на самих викладачах для кращого розуміння їх суті та усвідомлення результатів застосування таких методик у викладанні різних навчальних предметів.

Для формування вміння адекватної самооцінки проводилось відвідування відкритих уроків молодими спеціалістами у досвідчених вчителів та взаємовідвідування. Відкриті заняття молоді спеціалісти відвідували разом з заступником директора чи директором. На обговоренні яких, мали можливість почути самоаналіз проведеного уроку вчителем, позитивні аспекти, зауваження та пропозиції. Під впливом аналізу відвіданих занять молоді спеціалісти по-новому оцінюють методи, прийоми, які були використані на уроці, по-новому оцінюють зміст уроку та навчального матеріалу.

Ефективною роботою були бесіди за «Круглим столом» . Молоді спеціалісти залучалися до колективного планування уроку, творчої дискусії, ділових ігор.

У квітні було проведено «Тиждень молодого вчителя», на якому було оглянуто дидактичні матеріали молодих спеціалістів, відвідано та обговорено уроки.

Всі молоді спеціалісти беруть участь у роботі МК школи, де також набувають педагогічного досвіду.

В кінці навчального року проводимо діагностування та анкетування молодих спеціалістів та вчителів з метою виявлення результативності роботи школи. Проаналізувавши діагностичні карти, підведено підсумки і намічено план роботи школи молодого вчителя на наступний навчальний рік.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!