Звіт про роботу пришкільного табору

Опис документу:
Дані матеріали можуть використовувати у своїй діяльності вихователі дитячих таборів, вчителі початкових класів та організатори виховної роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Колектив пришкільного табору «Сонцеворот» приклав чимало зусиль щодо організації змістовного відпочинку дітей в пришкільному таборі. Начальником табору та його вихователем оформлено табірний куточок, де висвітлені основні складові табору, проведено операцію «Затишок» - оформлено фойє табору,

облаштовано кімнату відпочинку,

створено нормативно-правову базу, пакет документів, якими керується табір.

Кожен ранок оглядала дітей, спостерігала за станом їх здоровя

медична сестра Гаркуша Т. О.

Медичний працівник щодня оглядала територію пришкільного табору, про що занотовувала у відповідному журналі. Систематично контролювала закладку продуктів, перевіряла температурний режим в холодильниках.

Далі під керівництвом начальника табору Синельник О. В. щоденно проводилася ранкова лінійка на свіжому повітрі в затишному куточку - холодочку шкільного подвіря. Щоразу мешканці табору вправно виконували команди голови загону, голосно промовляли девіз та промовку. Начальник табору знайомила з планом роботи на день. Окрім цього обовязково проводилася профілактична робота, бесіди з безпеки життєдіяльності: правила безпечної поведінки на території табору та під час проведення заходів.

Зразу ж після лінійки діти разом з вихователем Мороз А. В. виконували вправи ранкової музичної зарядки.

Районним відділом освіти було організовано дворазове харчування, яке

включало овочі, фрукти, м’ясні та молочні продукти, солодощі. Тобто харчування було збалансованим.

Діти дуже задоволені такими смачними сніданками та обідами. Ідучи їсти, вихованці кожного дня перед сніданком та обідом разом голосно і дружно промовляли промовку, наприклад,

Раз, два – ми не їли.

Три, чотири – зголодніли.

Дайте мяса та аджики –

будем вдячні вам довіку.

Перед прийомом їжі діти здійснювали гігієнічні процедури – добре вимивали руки.

Керівництво табору намагалося продумати кожну хвилину, передбачити заходи, які були б цікаві дітям. Велику увагу приділяли іграм на свіжому повітрі. Дуже багато було проведено конкурсів спортивного, розумового та розважального характеру. Діти з великим задоволенням грали в ігри з мячем.

Мешканці табору мали змогу у вільний час чи за бажанням

читати книжки, переглядати мультфільми.

Кожен день у таборі був цікавим – веселим, плідним і яскравим, адже кожен день в був на відповідну тематику. Дуже цікавим та змістовним був перший день перебування дітей в таборі – День загону. Вранці начальник табору провела урочисту лінійку, присвячену відкриттю табірної зміни. Розпочиналася та завершувалася лінійка Державним Гімном України. Синельник О. В. привітала дітей та побажала вдало, цікаво провести час в пришкільному таборі.

Цікавим видався День захисту дітей. На цьому святі діти декламували вірші про щасливе дитинство, співали дитячі пісні та всі діти табору прийняли участь у флешмобі «Ми маленькі діти» під керівництвом начальника табору Синельник О. В. Потім всі вихованці табору разом з вихованцями ДНЗ малювали малюнки на асфальті на тему «Хочемо миру на Землі».

Дуже багато вражень отримали діти від екскурсії до СФГ «Сонячне». Скирда І. О. особисто показував та розповідав про всі обєкти господарства.

Діти оглядали техніку, різні склади, млин, обійшли, обдивилися кожен

куточок господарства. Цікавилися абсолютно всім. Масу вражень від цієї екскурсії отримали не лише діти, а й сам господар. Він все питає у вихователя:

  • А їдальню показувати?

  • Все показувати, - відповідає Альона Віталіївна.

  • Я не думав, що так дітям цікаво буде, - зауважив Іван Опанасович.

І, звичайно, не міг не показати свій, не так давно облаштований, більярдний зал. Тут уже діти були просто в захваті, хапаючи один з поперед одного кій і намагаючись попасти в шар. Іван Опанасович, як професійний гравець, взяв у руки кій і показав як правильно його тримати і т. п. Прийшовши до табору, підсумки екскурсії підводити не довелося, бо діти, перебиваючи один одного розповідали і про «німецькі трактори», і про млин, і це було стільки вражень, що неможливо було всіх переслухати.

Незабутнім для вихованців табору залишився День навпаки.

Скільки було здивування, коли зайшли в їдальню! Там все навпаки: в чашці каша, огірок стирчить, кусок мяса збоку примостився, а чай в тарілці. Зразу виникло запитання, як же тепер їсти? Виявилося, навіть смачніше.

До цього дня діти підготувалися як слід. Адже вони виконували роль працівників табору, а вихователь та начальник табору враз стали їм підчинятися. Довелося педагогічним працівникам приймати участь і у вікторинах, і у спортивних змаганнях. Діти навіть солодкі призи приготували.

Уже традиційним днем є в нашому таборі День індіанця. Щоб день пройшов цікаво, до нього готуються не лише працівники табору, а й батьки. Вони виготовляють дітям луки з стрілами, роблять відповідні зачіски, малюнки на тілі, тобто діти перетворюються на справжніх індіанців. Це свідчить про те, що більшість батьків не стоять осторонь, а приймають участь в організації дозвілля своїх дітей. В цей день діти вітаються відповідно, виконують танці індіанців під мелодію бубнів шамана, приймають участь у естафетах типу «Поклик джунглів».

Одним словом, відпочинок у таборі був цікавим і захоплюючим і надовго запам’ятається дітворі. В останній день перебування в таборі – День нагородження всі вихованці отримали медалі за свої заслуги.

Літо – це маленьке життя! Ми, працівники табору «Сонцеворот», робили все, щоб наповнити радістю душі наших вихованців, виховати культуру спілкування у змаганнях, конкурсах, іграх; робили все від нас залежне, щоб наші діти були здоровими, повними сил і енергії. Діти з великим задоволенням приходили кожен день в табір, про це свідчить висока, без жодного пропуску відвідуваність протягом зміни.

Слід зазначити, що діти стали більш відповідальні, акуратніші, відносини у колективі стали добрішими і м’якшими. Різноманітність форм та методів роботи сприяло розвитку спостережливості і творчої самостійності дітей, вихованню в них фізичної витривалості та інтересу до занять фізкультурою, зміцненню здоров’я, загартовуванню організму, зміцненню відносин у колективі, бажання брати активну участь у спільних справах: конкурсах, змаганнях, розважальних святах, трудових операціях, акціях, виставках, іграх, лінійках, екскурсіях.

Табір «Сонцеворот» зачинив свої двері. Закінчилася зміна… До зустрічі, «Сонцеворот», наступного року!

Матеріали містять досвід роботи у пришкільному таборі, де узагальнені способи формування здорового способу життя, розвитку творчих здібностей дітей, співіснування дітей у колективі.

Дані матеріали можуть використовувати у своїй діяльності вихователі дитячих таборів, вчителі початкових класів та організатори виховної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.