Звіт на тему "Про впровадження державного стандарту початкової освіти за чотири роки ".

Опис документу:
В роботі показані всі освітні галузі, розкрито всі змістові лінії. Навчально-пізнавальний процес базуємо на компетентнісно орієнтованих завданнях із використанням сучасних освітніх технологій (розвиток критичного мислення та креативності, проблемний підхід, проектні технології). .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Звіт про впровадження державного стандарту початкової освіти за чотири роки МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕТРИКІВСЬКОЇ РАЙОННО...
Слайд № 1

Звіт про впровадження державного стандарту початкової освіти за чотири роки МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕТРИКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХУТІРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО –ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» вул. Шкільна, 4, тел. 2-35-63,Е-mail: hytirska@gmail.com

Вчитель Хутірського НВК Жук Валентина Володимирівна МЕЛОДІЯ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ПЕРШОЇ НОТИ, САМЕ ВОНА ВИЗНАЧАЄ ЇЇ ХАРАКТЕР. ПОЧАТКОВА ШКОЛА – СВОЄРІДНА ...
Слайд № 2

Вчитель Хутірського НВК Жук Валентина Володимирівна МЕЛОДІЯ ПОЧИНАЄТЬСЯ З ПЕРШОЇ НОТИ, САМЕ ВОНА ВИЗНАЧАЄ ЇЇ ХАРАКТЕР. ПОЧАТКОВА ШКОЛА – СВОЄРІДНА ПЕРША НОТА ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ

Учися так, ніби тобі випадає жити вічно; Живи так, ніби тобі випадає вмерти завтра. С. Смайлс Життєве кредо:
Слайд № 3

Учися так, ніби тобі випадає жити вічно; Живи так, ніби тобі випадає вмерти завтра. С. Смайлс Життєве кредо:

Навчально-пізнавальний процес базуємо на компетентнісно орієнтованих завданнях із використанням сучасних освітніх технологій (розвиток критичного м...
Слайд № 4

Навчально-пізнавальний процес базуємо на компетентнісно орієнтованих завданнях із використанням сучасних освітніх технологій (розвиток критичного мислення та креативності, проблемний підхід, проектні технології)

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ МАТЕМАТИКА ПРИРОДО- ЗНАВСТВО СУСПІЛЬСТВО-ЗНАВСТВО ЗДОРОВ’Я І ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТЕХН...
Слайд № 5

ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ МАТЕМАТИКА ПРИРОДО- ЗНАВСТВО СУСПІЛЬСТВО-ЗНАВСТВО ЗДОРОВ’Я І ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА ТЕХНОЛОГІЇ МИСТЕЦТВО

УСПІШНІСТЬ УЧНІВ Маленький учень добре вчиться лише тоді, коли він переживає ситуацію успіху, навіть незначну.
Слайд № 6

УСПІШНІСТЬ УЧНІВ Маленький учень добре вчиться лише тоді, коли він переживає ситуацію успіху, навіть незначну.

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. Це поєднання технологій та прийомів,...
Слайд № 7

Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. Це поєднання технологій та прийомів, які дають змогу учителю відкрити учню самого себе та самореалізуватися.

Застосування проектної технології дає позитивні результати, оскільки учні здобувають знання у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, набува...
Слайд № 8

Застосування проектної технології дає позитивні результати, оскільки учні здобувають знання у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, набувають специфічних умінь і навичок завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.

Звіт про впровадження державного стандарту початкової освіти за 4 роки Вчитель Хутірського НВК Жук Валентина Володимирівна НАЙЕФЕКТИВНІШИМ ЗАСОБОМ ...
Слайд № 9

Звіт про впровадження державного стандарту початкової освіти за 4 роки Вчитель Хутірського НВК Жук Валентина Володимирівна НАЙЕФЕКТИВНІШИМ ЗАСОБОМ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ Є ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ. ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПОЗИТИ- ВНУ МОТИВАЦІЮ ЗДОБУТТЯ ЗНАНЬ, АКТИВНЕ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ І ВОЛЬОВИХ СФЕР, СПРИЯЄ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ.

. ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НЕ ЛИШЕ ДОПОМАГАЄ УНИКНУТИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БУДЕННОСТІ, ДОПОМАГАЄ УНАОЧ - НИТИ НОВІ ПОНЯТТЯ, ПІДТРИМУЄ ІНТ...
Слайд № 10

. ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НЕ ЛИШЕ ДОПОМАГАЄ УНИКНУТИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БУДЕННОСТІ, ДОПОМАГАЄ УНАОЧ - НИТИ НОВІ ПОНЯТТЯ, ПІДТРИМУЄ ІНТЕРЕС ДО НАВЧАННЯ, АЛЕ ЗАВЖДИ НОСИТЬ ТВОРЧИЙ ХАРАКТЕР ЯК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ, ТАК І ДЛЯ УЧНЯ.

” Освітня галузь “Технології”
Слайд № 11

” Освітня галузь “Технології”

Виконання змістової лінії “Охорона і збереження природи” урок подорож “Збережемо птахів України”
Слайд № 12

Виконання змістової лінії “Охорона і збереження природи” урок подорож “Збережемо птахів України”

Виконання змістової лінії “Сюжетні задачі”. Опанування учнями обчислювальних логічних, алгебраїчних та математичних компетенцій.
Слайд № 13

Виконання змістової лінії “Сюжетні задачі”. Опанування учнями обчислювальних логічних, алгебраїчних та математичних компетенцій.

Виконання змістової лінії “Розвиток літературно-творчої діяльності учнів на основі прочитаного”. Інсценізація казки “Рукавичка”
Слайд № 14

Виконання змістової лінії “Розвиток літературно-творчої діяльності учнів на основі прочитаного”. Інсценізація казки “Рукавичка”

Формування і розвиток в учнів інформаційно-комунікаційної компетентності для реалізації їхнього творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві
Слайд № 15

Формування і розвиток в учнів інформаційно-комунікаційної компетентності для реалізації їхнього творчого потенціалу і соціалізації у суспільстві

Виконання мовленнєвої, соціокультурної, діяльнісної змістових ліній. Складання розповіді за малюнком”
Слайд № 16

Виконання мовленнєвої, соціокультурної, діяльнісної змістових ліній. Складання розповіді за малюнком”

Виконання змістової лінії “Розвиток літературно-творчої діяльності учнів на основі прочитаного”. Урок читання “Прощальний листопад” за В. Скуратівс...
Слайд № 17

Виконання змістової лінії “Розвиток літературно-творчої діяльності учнів на основі прочитаного”. Урок читання “Прощальний листопад” за В. Скуратівським

Виконання змістової лінії “Взаємозвязки у природі”. Узагальнюючий урок-свято “Природа восени”
Слайд № 18

Виконання змістової лінії “Взаємозвязки у природі”. Узагальнюючий урок-свято “Природа восени”

Виконання змістових ліній “Взаємозв’язки у природі”, “Охорона і збереження природи”, “Методи пізнання природи”. Екскурсія “Спостереження за природо...
Слайд № 19

Виконання змістових ліній “Взаємозв’язки у природі”, “Охорона і збереження природи”, “Методи пізнання природи”. Екскурсія “Спостереження за природою восени”

Формування в учнів знань про здоров'я, здоровий спосіб життя. Практична робота “Як правильно доглядати за порожниною рота”
Слайд № 20

Формування в учнів знань про здоров'я, здоровий спосіб життя. Практична робота “Як правильно доглядати за порожниною рота”

Формування в учнів стійкої мотивації і потреби у збереженні й зміцненні свого здоров'я. Урок-змагання “Веселі старти”
Слайд № 21

Формування в учнів стійкої мотивації і потреби у збереженні й зміцненні свого здоров'я. Урок-змагання “Веселі старти”

Щовесни, коли тануть сніги, І на рясті засяє веселка, Повні сил і живої снаги Ми вшановуєм пам’ять Шевченка!
Слайд № 22

Щовесни, коли тануть сніги, І на рясті засяє веселка, Повні сил і живої снаги Ми вшановуєм пам’ять Шевченка!

СПОНУКАЮТЬ УЧНІВ ДО АКТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОЦІ РІЗНОМАНІТНІ ЦІКАВІ ВПРАВИ, РЕБУСИ, КРОСВОРДИ, ЗАГАДКИ. ГОЛОВНИМ ОБ’ЄКТОМ МОЄЇ УВАГИ Є ТВОРЧА ОСОБИ...
Слайд № 23

СПОНУКАЮТЬ УЧНІВ ДО АКТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОЦІ РІЗНОМАНІТНІ ЦІКАВІ ВПРАВИ, РЕБУСИ, КРОСВОРДИ, ЗАГАДКИ. ГОЛОВНИМ ОБ’ЄКТОМ МОЄЇ УВАГИ Є ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ УЧНЯ. ТОМУ Я В СВОЇЙ РОБОТІ ПРИДІЛЯЮ ВЕЛИКУ УВАГУ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ. НА КОЖНОМУ УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Я ВИКОРИСТОВУЮ МАТЕРІАЛ ЗІ СВОЄЇ ЗБІРОЧКИ “ІГРИ ТА ЦІКАВІ ВПРАВИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.”

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!