Зразок характеристики учня інклюзивного класу

Інклюзивна освіта

Для кого: 3 Клас

21.10.2021

134

29

0

Опис документу:

Характеристика учня з інтелектуальним порушенням легкого ступеня,мовним порушенням, функціональним порушенням зору, незначним порушенням моторної сфери, ситуативним розумінням мови, вузьким обсягом сприйняття, незрілою емоційно-вольовою сферою.

Перегляд
матеріалу
Отримати код



Характеристика

Побережного Владислава Володимировича

учня інклюзивного 3 класу

назва закладу ЗЗСО І-ІІІ ступенів

06.10.2011 р.н.


Побережний Владислав Володимирович, 06.10.2011 р.н.,у 1 класі навчався на дистанційній формі навчання у зв`язку із хворобою.

У 2 класі в ІІ семестрі перейшов на інклюзивну форму навчання та навчався за програмою для дітей з інтелектуальними порушеннями. У дитини часто змінюється настрій. Владислав емоційно неурівноважений та непосидючий. Багато часу займає включення в роботу. Учень може зосередитись на завданнях та грі на 5-7 хвилин. Йому характерні розсіяність, підвищена втомлюваність, дуже низька працездатність. Потребує постійної мотивації з боку вчителя та зміни видів навчальної діяльності.

Хлопчик недостатньо уважно слухає інструкції. Словесні завдання виконує за допомогою вчителя. Неохоче виконує індивідуальні завдання. Має недостатньо розвинуту дрібну моторику. Навички самоконтролю, уміння підібрати власні приклади, пояснювати свої дії сформовано на середньому рівні. Потребує постійної допомоги . Навички самообслуговування розвинуто на достатньому рівні: готує й прибирає робоче місце, розвішує одяг, тощо.

Здобувач освіти оперує числами в межах 10-ти: розпізнає й сортує цифри, співвідносить число і цифру. Володіє порядковою лічбою в межах 10. Розрізняє основні кольори. Має утруднення і формуванні уявлення про арифметичні дії. Під керівництвом учителя розфарбовує, штрихує, обводить по контуру зразка, знаходить відповідності за кольором, виконує адаптовані математичні хвилинки каліграфії, працює з вкладками-цифрами, геометричним матеріалом, пластиліном, конструктором «Лего».

Учень не засвоїв абетку, не читає. Під час слухання здатний концентрувати свою увагу , деколи проявляє емоції щодо змісту твору, частково може переказати прослухане. Любить відтворювати зміст мультфільмів. Вірші напам`ять не вчить. Під керівництвом учителя виконує завдання для розвитку графомоторних навичок, працює з вкладками-буквами, сюжетними картинками. Письмові адаптовані завдання виконує в зошиті, обводить друковані букви і склади, списує з дошки, розфарбовує, штрихує.

Владислав визначає пори року за сюжетними малюнками, з допомогою бере участь у діалогічному мовленні, фантазує на подану тему. Із задоволенням грає у сюжетно-рольові ігри.

До виконання доручень ставиться добре, часто порушує дисципліну, схильний до протиправної поведінки. Стосунки з однокласниками напружені. Друзів мало.

Батьки приділяють мало уваги навчанню. Хлопчик агресивно реагує на повчання батьків.

08.09.2020р.

Класний керівник:

Практичний психолог:

Керівник закладу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.