Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Здоровий спосіб життя

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №UT887257
За публікацію цієї методичної розробки Кашуба Олена Олексіївна отримав(ла) свідоцтво №UT887257
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема:

Здоровий спосіб життя

Мета:

  • Розвивати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові;

  • Показати, що дотримання всіх складових – провідна умова збереження і зміцнення здоров’я.

Обладнання:

Малюнки, ілюстрації, де зображені діти, які піклуються про своє здоров’я, таблиця «Моє здоров’я»

Хід уроку:

І. Організація заняття

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

Гра «Мікрофон» (Діти по черзі висловлюються про те, що таке здоров’я, які аспекти включає це поняття)

  • Що найдорожче і найцінніше у житті?

  • Які показники здоров’я ви знаєте?

  • Для чого потрібне здоров’я?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Створення проблемної ситуації.

- Ми ознайомимося із поняттям «здоров’я», його збереженням.

  1. Розв’язання проблеми, поставленої вчителем.

(На дошці ромашка «Моє здоров’я».Діти зривають по одній пелюсточці і коментують прочитане, доповнюють)

  1. Спілкування з іншими.

  2. Відпочинок.

  3. Дотримання правил гігієни.

  4. Загартування організму.

  5. Здорова їжа.

  6. Заняття фізичною культурою.

  7. Виконання ранкової гімнастики.

  8. Прогулянка на свіжому повітр

3. Висновок: Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров’я. Здоров’я – це відсутність хвороб, фізична, психічна, духовна і соціальна гармонія людини, доброзичливі і спокійні взаємини з людьми, з природою і з самим собою. Іграшку, книжку, одяг можна купити за гроші, але здоров’я – не купиш. Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.

Здоровий спосіб життя – це дотримання режиму дня, правил гігієни, правильне харчування, заняття спортом, фізичною працею, загартування, відмовлення від шкідливих звичок.

Учень: Друже, щоб здоровим бути,

Треба навички здобути,

Про здоров’я піклуватись:

Перш за все – не лінуватись,

І здружитися із спортом,

Рідко ласувати тортом,

Воду крижану не пити

І ніколи не палити!

Щоб знешкодити мікроби,

Руки мий щоразу чисто,

Не забудь щоденно їсти

Овочі і фрукти різні –

Всі вони тобі корисні

Вранці й ввечері, мій любий,

Завжди – завжди ти чисти зуби.

4. Робота з підручником.

а) розгляд і аналіз малюнків;

б) самостійне опрацювання тексту підручника с.14;

в) відповіді на запитання.

Учитель: Люди з давніх часів приділяли велику увагу здоров’ю, складали прислів’я та приказки, які ви знайшли до уроку (діти отримали завдання знайти приказки і прислів’я про здоров’я до уроку).

(Відповіді учнів)

Наприклад:

  1. У здоровому тілі здоровий дух.

  2. Здоровье в порядке – спасибо зарядке.

  3. Закаляйся, если хочешь быть здоров и т.д.

Учитель: А скажіть будь ласка, а чи можна пов’язувати з поняттям «здоров’я» таке прислів’я: «Що посієш, те й пожнеш»?

(Відповіді учнів)

Учитель: Так, дійсно, той спосіб життя, який ми ведемо під час росту і розвитку нашого організму, впливає на стан нашого здоров’я. Якщо будемо дотримуватися правил здорового способу життя, то наш організм буде сильним, міцним, стійким до різноманітних захворювань. А якщо ми будемо ставитися до свого організму байдуже, мати шкідливі звички, фізично не розвиватися, їсти одноманітну їжу, не дотримуватися правил особистої гігієни тощо, наш організм буде слабким, а рівень здоров’я – низьким.

Фізкультхвилинка:

Всі піднесли руки – раз,

І навшпиньки став весь клас

Два – присіли, руки вниз,

На сусіда не дивись.

Будем дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

Хто старався присідати –

Може вже відпочивати

IV. Закріплення вивченого.

  1. Робота в зошитах:

Завдання: - Продовжити речення;

- Колективна робота.

- Самостійна робота.

- Коментоване завдання.

- Прочитати і пояснити зміст вислову.

- Записати свій індивідуальний паспорт здоров’я.

  1. Творче завдання «Закінчить речення»:

  • Свої зуби я…

  • Свої руки я…

  • Їсти я більш за все люблю -…

  • Займатися спортом я…

  • Обливатися холодною водою я…

  • Сплю я найкраще тоді, коли…

  • Вранці я прокидаюся…

  1. Розв’язування кросворду.

    1

    ГАР

    ВАН

    ЗА

    ТУ

    НЯ

    2

    БА

    ХОДЬ

    3

    РТ

    СПО

    4

    ЖИМ

    РЕ

    5

    КІЙ

    СПО

    6

    НОК

    ВІД

    ЧИ

    ПО

    7

    ЗИ

    М’Я

    8

    КА

    ЗА

    РЯД

    1

    З

    2

    Д

    3

    О

    4

    Р

    5

    О

    6

    В

    7

    8

    Я

  2. Гра «День-ніч» (Вчитель ділить учнів на дві команди – одна з них «сови», друга – «діти»).

Учитель: А зараз ми пограємо з вами у гру «День-ніч». У нас будуть «сови» і «діти». Якщо «сови» літають – отже, «ніч», всі завмирають в тих позах, в яких застав їх виліт «сов». На слово «день» «діти» прокидаються, а всі «сови» «засипають», завмирають в тій позі, в якій вони були.

Учитель: Коли я скажу – «день» всі «сови» «заснуть», а «діти» почнуть показувати те, що вони роблять протягом дня: встають, вмиваються, їдять, ідуть до школи і т.д. А якщо я скажу – «ніч» - прокинуться «сови» і почнуть літати, а «діти» «заснуть» в тій позі, в якій застала моя команда.

V. Практична робота.

- Складання правил здорового способу життя.

Мета: Закріпити знання учнів про здоровий спосіб життя. Вчити дотримуватися всіх складових здорового способу життя. Сприяти тому, щоб вони перейшли у звичку.

а) Скласти рецепт здорового способу життя.

б) Вчити позбавлятися шкідливих звичок.

в) Діти малюють малюнки (Проводиться виставка малюнків за темою: «Здоровий спосіб життя»)

VI. Рефлексія.

  • Що таке «здоровий спосіб життя»?

  • Які поради щодо здорового способу життя ви виконуєте?

  • Які не виконуєте? Чому?

  • Який ваш рецепт здорового способу життя?

Що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розробка уроку
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    176
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    UT887257
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №UT887257
За публікацію цієї методичної розробки Кашуба Олена Олексіївна отримав(ла) свідоцтво №UT887257
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти