Збірка нестандартних завдань для учнів початкових класів" Плекаємо обдарованість".

Опис документу:
Посібник містить різноманітні додаткові завдання для учнів початкових класів з основних дисциплін . Матеріали посібника можуть бути використані вчителями - практиками на уроках і в позаурочний час, а також для проведення предметних олімпіад у школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Збірка нестандартних завдань з основних дисциплін для учнів початкових класів Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради Роменська ...
Слайд № 1

Збірка нестандартних завдань з основних дисциплін для учнів початкових класів Відділ освіти виконавчого комітету Роменської міської ради Роменська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. П. І. Калнишевського Роменської ради Сумської області Плекаємо обдарованість Андрусенко Н.В. Ромни, 2015

Посібник містить різноманітні додаткові завдання для учнів початкових класів з основних дисциплін . Матеріали посібника можуть бути використані вчи...
Слайд № 2

Посібник містить різноманітні додаткові завдання для учнів початкових класів з основних дисциплін . Матеріали посібника можуть бути використані вчителями - практиками на уроках і в позаурочний час, а також для проведення предметних олімпіад у школі. Матеріали знаходяться на електронних носіях, які можна використовувати для створення мультимедійних презентацій. Укладач: Андрусенко Неля Володимирівна, учитель Роменської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. П.І.Калнишевського Роменської міської ради

Вступ «Всередині дитини криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал» Мартін Лютер Кінг Розбудо...
Слайд № 3

Вступ «Всередині дитини криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал» Мартін Лютер Кінг Розбудова державності в Україні зумовила нові тенденції в розвитку освіти. З'явилася нагальна потреба суспільства у творчих, діяльних, обдарованих, інтелектуально і духовно розвинених громадянах. Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона приходить у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе: хтось здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось до математики, хтось пише вірші, оповідання. Скільки дітей - стільки й здібностей. Вчителі мають розв’язати цілком слушне завдання, поставлене державою, - виховати інтелектуальну еліту України. Але є одне застереження. Сьогодні радіо, телебачення, шпальти педагогічних видань часто наголошують на нагальній потребі працювати з обдарованими дітьми. Складається враження, що обдарованість - масове явище серед юних, новий «освітній феномен» на зламі сторіч. А насправді? Статистика свідчить: у світі народжується близько 40 -50% дітей з помірно розвиненим інтелектом й з тимчасовими затримками у розвитку; близько 20-25% - з достатньо розвиненим інтелектом й прихованим потенціалом творчості; і лише 4-6% дітей народжуються з високорозвиненим розумовими здібностями і відкритим творчим потенціалом. Саме таких дітей необхідно вчасно виявити й, не оминувши сенситивного періоду розвитку, забезпечити належні умови для розвитку кожної особистості з урахуванням її здібностей та інтересів. Чому це так важливо? Тому, що вченими доведено: внаслідок неправильного навчання й виховання надзвичайні здібності згасають. Таке згасання відбувається, якщо не створювати умов для успішного розвитку творчих здібностей. Дитяча обдарованість традиційно займає одне з провідних місць серед найбільш цікавих і загадкових явищ природи. Саме високо обдаровані люди здатні внести свій найбільший внесок у розвиток суспільства. Виховання творчої особистості - одне з найважливіших питань і завдань, які покликані розв’язувати усі ланки народної педагогіки і освіти. На початковому етапі навчання олімпіади і інтелектуальні конкурси посідають важливе місце у розвитку дітей. Саме в цей час учень робить перші самостійні відкриття - паростки майбутнього інтересу до науки. У пропонованому посібнику подані зразки завдань з основних предметів: математики, української мови, природознавства та читання, які сприятимуть розвитку інтелектуальних здібностей та розкриттю творчого потенціалу учнів початкових класів.

«Не ганьба, а горе тому вчителеві, який не бачить у своїх учнях особистостей і кожним своїм кроком не здійснює індивідуальний підхід .» С. Максименко
Слайд № 4

«Не ганьба, а горе тому вчителеві, який не бачить у своїх учнях особистостей і кожним своїм кроком не здійснює індивідуальний підхід .» С. Максименко

Математика
Слайд № 5

Математика

? ? ?
Слайд № 6

? ? ?

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

Слайд № 30

Слайд № 31

Слайд № 32

Слайд № 33

Слайд № 34

Рідна мова
Слайд № 35

Рідна мова

Слайд № 36

Слайд № 37

Слайд № 38

Слайд № 39

Слайд № 40

Слайд № 41

Слайд № 42

Слайд № 43

Слайд № 44

Слайд № 45

Слайд № 46

Слайд № 47

Слайд № 48

Слайд № 49

Слайд № 50

Слайд № 51

Слайд № 52

Слайд № 53

Слайд № 54

Слайд № 55

Слайд № 56

Природознавство
Слайд № 57

Природознавство

Слайд № 58

Слайд № 59

Слайд № 60

Слайд № 61

Слайд № 62

Слайд № 63

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!