Заняття з елементами тренінгу «Світ емоцій. Які бувають емоції?»

Опис документу:
Заняття з елементами тренінгу для учнів молодшого шкільного віку «Світ емоцій. Які бувають емоції?». Мета: підтримувати у дітей мотивацію на пізнання себе через світ емоцій; пригадати, які бувають емоції; вчитися визначати свій емоційний стан; знімати психом'язове напруження.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Заняття з елементами тренінгу «Світ емоцій. Які бувають емоції?»

Мета: підтримувати у дітей мотивацію на пізнання себе через світ емоцій; пригадати, які бувають емоції; вчитися визначати свій емоційний стан; знімати психом'язове напруження.

Матеріали: дві блакитні атласні стрічки 1—1,5 м., м'ячик, піктограми емоцій, альбоми, олівці.

Хід роботи

Вправа: Криголам «Ух»

Мета: активізувати на спільну діяльність, позбутися негативних емоцій, підняти настрій.

Хід вправи:

- Почнемо наше заняття із звільнення від усіх негативних емоцій, які ми отримали протягом дня. І допоможе нам в цьому наступна вправа.

Учні стають у коло і беруться за руки. Піднімають руки вгору, одночасно вдихаючи повітря на повні груди. Опускають руки вниз, видихаючи повітря й вимовляючи: «Ух!» Повторити тричі.

Вправа «Вгадай, де я йду?»

Мета: розвивати невербальну мову спілкування.

Хід вправи:

Ведучий демонструє дітям ходу по різних поверхнях (бруд, лід, сніг, пісок). Діти повторюють дію й відгадують поверхню. Ведучим має побувати кожна дитина.

Бесіда про емоції

— Згадайте, які емоції ви знаєте?

— Які частіше ви переживаєте в дорозі?

Яку емоцію виражають ці картинки? (Демонструються піктограми емоцій).

Вправа "Тренуємо емоції»

Мета: вчити дітей виражати різні емоційні стани.

Хід вправи:

По команді ведучого діти повинні:

Насупитися, як:

- осіння хмара;

- роздратована людина,

- зла чарівниця.

Посміхнутися, як:

- кіт на сонці;

- хитра лисиця;

- радісна дитина.

Розізлитися, як:

- два барани на місточку;

- людина, яку вдарили.

Злякатися, як:

- заєць, який зустрів вовка;

- кошеня, на яке гавкає пес.

Втомитися, як:

- батько після роботи;

- мураха, яка притягнула великий ціпок.

Відпочити, як:

- турист, що зняв важкий рюкзак;

- воїн, втомлений після перемоги.

Вправа «Хвилі емоцій»

Мета: вчити дітей розуміти емоційний стан, вміти його виражати.

Хід вправи:

Необхідні дві блакитні стрічки довжиною 1—1,5 м. Ведучий називає дітям по черзі ту чи іншу емоцію й просить за допомогою стрічки показати «хвилі гніву», «хвилі жаху», «хвилі радості» тощо.

Вправа «Незакінчене речення»

Мета: підтримувати у дітей мотивації на пізнання себе через світ емоцій.

Хід вправи:

Діти, отримуючи від ведучого м'яч, закінчують речення: Радість — це коли... Печаль — це коли... Жах — це коли... Гнів — це коли... Образа — це коли... Сором — це коли... Злість — це коли... Задоволення — це коли... Щастя — це коли...

Вправа «Класифікація почуттів»

Мета: дати дитині змогу виразити свій настрій.

Хід вправи:

Діти отримують піктограми з різними емоціями (Додаток 2).

Треба роздивитися їх і розкласти за ознаками:

— які подобаються;

— які не подобаються.

Потім назвати емоції, зображені на піктограмах, пояснити чому він так їх розклав. Пропонується вибрати картку, яка відповідає настрою дитини сьогодні.

Вправа «Море хвилюється»

Мета: зняти психом'язове напруження.

Хід вправи:

Ведучий вимовляє фразу: «Море хвилюється раз, море хвилюється два, море хвилюється три: фігура радості (гніву, страху тощо) на місці замри». У ролі ведучого повинні побувати всі учні.

Малювання «Малюнок емоцій»

Розділити аркуш на 4 частини, вибрати 4 емоції й намалювати їх. Після закінчення обговорити, поділитися враженнями.

Підведення підсумків

- Ось і завершилося наше заняття. Що вам запам’яталося, що найбільше сподобалося? Які вправи були найцікавішими? Чи пограли б ви з батьками?

(Учасники діляться думками.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.