Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Заняття з екологічного виховання на тему " Світ природи"

Екологія

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

24.08.2021

99

1

0

Опис документу:
Пропоную вашій увазі розглянути заняття з екологічного виховання на тему " Світ природи" Програмовий зміст;сформувати у дітей переконання про необхідність природи,збагатити знання про природу - охоронну роботу в нашій країні, про Червону книгу України, вправляти в умінні класифікувати тварин за природними зонами, закріплюючи взаємо зв язок між живою та неживою природою, розвивати увагу, мислення, виховувати шанобливе ставлення до природи
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття Тема « Світ природи»

Програмовий зміст: сформувати у дітей переконання про необхідність природи, збагатити знання про природо – охоронну роботу в нашій країні, про Червону книгу України, вправляти в умінні класифікувати тварин за природними зонами, закріплюючи взаємозв’язок між живою та неживою природою, розвивати пам'ять, увагу, мислення, виховувати шанобливе ставлення до природи.

Хід заняття.

Вихователь: Доброго ранку, доброго дня!

Все навкруг добрим буде щодня,

Завжди любі дітки, сонцю всміхайтесь!

Оберніться, будь –ласка, та до гостей посміхніться.

Чемно їх привітайте і разом скажемо « Доброго ранку»!

( звучить музика з мультфільма « Чарівник смарагтового міста»)

Скажіть, з якого мультфільма ця мелодія? Чи памятаєте ви, як Елі любила ходити зі своїми друзями по доріжці, яка викладена цеглинками. Так і наше життя з вами в дитячому садку теж схожа на доріжку, по якій дружно ходимо разом аж 3 роки. Тільки наша доріжка викладена не жовтими цеглинками, а цеглинками знань. За допомогою цій чарівній доріжці, ми як і друзі Елі навчилися дружити, отримали знання.

З Елі завжди трапляються різі дива під час подорожів, пропоную прослухати одну з них.

Одного разу Елі з друзями потрапила в одну незвичайну, красиву країну, яка має назву « Світ природи». І побачила там злу чаклунку, яка зачарувала усе навкруг і країна перетворилась на велику чорну пляму. Але хто виконає її завдання, тоді чари розвіються. Елі дуже хотіла допомогти, але боїться, що не впорається. Що робити? Як ми можемо допомогти? ( відповіді дітей).

Перенестись в цю країну допоможе ця чарівна паличка, яку передала Елі.

Паличкой чарівній,

Змахнемо в повітрі

Чари зявляться

В країну потрапимо.

Ось ми і в країні. Як тут темно, сумно. Зла чаклунка підготувала запитання на які нам потрібно дати відповідь.

Що таке жива природа? ( Це те, що нас оточує).

Якою буває природа? Чим жива природа відрізняється від неживої? Цікавий факт, що жива природа не може існувати без неживої.

А тепер слухайте уважно, потрібно дібрати обєкти неживої природи без яких не може існувати жива.

Квітка – сонечко, дощик.

Черепаха – пісок, вода, сонце.

Дерево – земля, сонце, дощ.

Риба – море, пісок, мушля.

З цим завданням ви впорались! Наступне завдання, відгадайте загадку

Тут міста, країни, скелі, океани і пустелі,

Гори, ріки і моря – помандруєм ти і я!

Та, щоб світом мандрувати, ми нікуди не підемо. ( Глобус)

Що ж таке глобус? ( це модель нашої Землі). Які кольори переважають? Що означають синій, жовтий кольори?

Наша Земля розділена на природні зони. На глобусі ми це все побачити не можемо, а допоможуть в цьому ці зображення.

Дидактична гра « Назви природну зону».

В кожній природній зоні існує життя: ростуть рослини, живуть люди, тварини.

Завдання треба виконати за компьютерами. Але спочатку візьміть метелики які вам подобаються та знайдіть місце за кольором метелика.

Дид. гра « Розсели тварин по природним зонам» ( у кожного з вас зображення природної зони, вибрати тільки тих тварин, які мешкають саме там)

Як називається природна зона де ми з вами мешкаємо? ( Мішані ліси). Які тварини мешкають?

Час настав відпочивати

Руки вгору, руки вниз

І легесенько прогнись!

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз присіли – другий встали,

Вдих глибокий 1, 2, 3.

Починаєм працювати.

В усіх природних зонах існують екологічні проблеми. Можливо, хтось з вас знає які?( тварин вбивають з – за мяса, гарного хутра та заради розваг).

Скажіть, як це питання вирішили люди? ( створені заповідники).

Що таке заповідники? ( це великі території які охороняються законом рідкісні тварини).

А ще є тварини, які знаходяться на межі зникнення, тоді їх заносять в спеціальну книгу. Як вона називається? Які тварини занесені до Червоної книги? ( рись, зубр, нірка і т. д.)

Крім тварин є ще рослини, які також потребують нашої охорони. Завдання

Дидактична гра « Відбери рослини, які занесені до Червоної книги?»

Рослини не тільки мають лікувальні властивості, а ще за допомогою них можна передбачати погоду. Вважається, що передбачення, передбачення погоди за народними прикметами виявляється набагато корисніше і достовірніше, ніж прогноз погоди по телебаченню. На прогулянках ми також спостерігаємо за рослинами, за допомогою яких визначаємо стан погоди.

Пропоную згадати деякі та сплетемо віночок з прикмет:

  • Проліски з відкритими пелюстками – на погоду і тепло;

  • Як тільки розпустився клен, тепло вступило в законні права;

  • Перед дощем з квіток акації виділяється багато нектару, що аромат відчувається здалеку;

  • Якщо кульбабки закривають пелюстки, буде дощ.

Подивіться, діти поки ми з вами виконували завдання, що трапилося з цією чорною плямою? (Зникла). Це означає, що ми врятували країну. А що це за зображення? ( карта світу). Щоб більше не було таких плям пропоную вам прикрасити метеликами, які подарувала Елі.

Малята, чуєте звук, хтось до нас дзвонить? Відеодзвінок від Елі . Подяка.

Виконавши усі завдання, який можна зробити висновок? Усе людство нашої землі – маленька частинка природи і на нас покладена велика місія, оберігати і примножувати нашу природу. Послухайте вірш

Любий друже? Я благаю

Природу вмій любити,

Не смій ніколи і нізащо

Їй шкоду спричинити!

Даремно квіточку не рви,

Пташинні спокій дай,

Усе, що є навколо тебе,

Люби й оберігай!

Ну, що ж нам вже час повертатися додому!




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили