Заняття "Допомога для Герди та Кая"

Дошкільна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

08.02.2021

207

2

0

Опис документу:
Мета: розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу, наполегливість, прагнення доводити розпочату справу до кінця; формувати вміння лічити предмети в межах 10; удосконалювати навички прямої та зворотної лічби; продовжувати вчити склад числа 7, порівнювати різні за кількістю групи предметів. Виховувати об’єктивне ставлення до виконаної роботи, дружні стосунки в колективі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Автор: Мартинюк Галина Іванівна

Допомога для Герди та Кая

Мета: розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу; формувати вміння лічити предмети в межах 10; удосконалювати навички прямої та зворотної лічби; продовжувати вчити склад числа 7, порівнювати різні за кількістю групи предметів.

Виховувати об’єктивне ставлення до виконаної роботи, дружні стосунки в колективі.

Хід заняття

Вихователь. Діти, ви любите казки? Які казки ви знаєте? (відповіді дітей).

  • Сьогодні я пропоную вам подивитись цікаву казку. (На екрані мультимедійної системи відео казка «Кай та Герда» . Діти дивляться початок даної казки до моменту коли Снігова Королева забирає Кая. Лунає телефонний дзвінок і вихователь включає гучномовець)

Герда. Діти, будь ласка допоможіть мені врятувати Кая, Снігова Королева відпустить його лише тоді, коли виконаються всі завдання. За кожне правильно виконане завдання ви отримаєте частинку вогнища, а в кінці маєте скласти велике багаття, яке допоможе розтопити хороми Снігової Королеви. Завдання я вам передам голубами.

Вихователь. Діти, допоможемо Герді врятувати Кая. (Відповіді дітей)

Педагог звертає увагу на голубів на вікні та лист

Вихователь. Діти ось перше завдання «Снігові кульки», потрібно уважно подивитись на снігові кульки і назвати цифри, що зображені на них.

  • Завдання перше ми виконали. Ось частинка вогнища.(Діти прикріплюють частинку вогнища на магнітній дошці)

Вихователь. Діти, ось друге завдання «Намисто для Королеви». Потрібно зібрати снігове намисто для Снігової Королеви по порядку. (Діти збирають намисто, називаючи сусідів впавшої сніжинки). Молодці діти, завдання ми виконали і отримуємо частинку вогнища.

Вихователь. Наступне 3 завдання «Знайди послідовність». Діти розгляньте уважно малюнки та помість їх по порядку.

  • Молодці, ось частинка вогнища.

Вихователь. Четверте завдання «Розклади морозиво». Снігова королева дуже полюбляє морозиво. Як можна розкласти сім пачок морозива на дві тарілки?

(Діти пропонують свої варіанти, а вихователь фіксує їх на дошці за допомогою трикутників. Решта дітей працює із роздатковим матеріалом. Коли всі варіанти будуть названі вихователь дякує дітям і дає частинку вогнища)

Фізкультхвилинка

Вихователь. Завдання під номером п’ять «Новорічні ялинки».У Снігової Королеви дуже багато ялинок. Вона прикрашає їх іграшками. Вам потрібно іграшки порахувати і поставити знак «більше», «менше» або «дорівнює».

Вихователь. Молодці діти, ми виконали всі завдання. Давайте складемо частинки вогнища. У нас вийшло велике багаття. З любов’ю ми допомогли Герді розтопити крижаний полон Снігової Королеви. Герда дуже вдячна вам за допомогу. Давайте подивимось чим завершилася казка. ( Діти дивляться на мультимедійній дошці кінець казки)

Вихователь. Герда і Кай повернулися додому. Діти, чому Снігова Королева забрала Кая із собою? Які завдання ви виконували? Які із завдань було складніше виконувати? Молодці, ви старалися , допомагали один одному, адже у дружбі, любові завжди велика сила.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили