Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

З незнайомими людьми – обережний будь завжди

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №NC023787
За публікацію цієї методичної розробки Луценко Ірина Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №NC023787
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: З незнайомими людьми – обережний будь завжди.

Мета: Ознайомити дітей з основними правилами особистої безпеки при зустрічі з незнайомими людьми у ліфті, під'їзді, на вулиці; формувати навички правильної поведінки, коли дзвонять у двері, по телефону; розвивати здатність орієнтуватися в складних ситуаціях, реально оцінювати небезпеку; виховувати сміливість, спостережливість, винахідливість.

Матеріал: ілюстрації поведінки дітей із незнайомцями, мультфільм.

Хід заняття

Вихователь: Дітки, сьогодні листоноша нам знову принесла листа від тітоньки Сови. Вона пропонує нам провести урок обережності, на якому ми маємо розглянути правила поведінки з незнайомими людьми.

Кого ми називаємо незнайомцями?

(Відповіді дітей.)

Читання вірша

З незнайомими людьми — обережний будь завжди”

Смачний рум'яний Колобок,

Утік із дому — і мовчок:

По лісу сам собі гуляв,

Куди іде, нікому не сказав.

Себе він дуже вихваляв

І Зайцю, Вовку й Ведмедю.

Хоча нікого з них не знав,

Та все їм розповів про себе.

Коли з Лисицею зустрівся,

Він так дурненький веселився,

Що згодивсь на язик їй сісти,

Хитрюга ж та надумала малого з'їсти.

Співаючи, він їй розповідав,

Що з дому втік, у лісі сам гуляв.

Лисиця слухала, пісні хвалила,

А тоді враз швиденько

його з'їла

В цій казці для дітей наука:

Що й люди є, як «Лиска-Злюка».

Без дозволу, щоб не ходили з дому,

Про себе не розповідали щоб нікому.

Коли буває незнайомці ось такі

Чіпляються до тебе хитруни,

Запрошують в машині покататись,

Цукерку з'їсти, з ними десь погратись,

Ім'я своє не називай,

Від НИХ швиденько утікай.

Як не пускають, то кричи:

«Це злодії, допоможіть мені!»

Бесіда за змістом вірша

Запитання до дітей.

1. Що зробив смачний рум'яний Колобок?

2. Кому вихваляв себе Колобок?

3. Хто обдурив Колобка?

4. На кого бувають схожі хитруваті незнайомці?

5. Що можуть пропонувати тобі незнайомі люди?

6. Чи можна їм розповідати про себе?

7 Як покликати на допомогу

- У нашому житті, діти, також зустрічаються небезпечні люди. Таких людей називають злими або непорядними. Зовні ці люди такі ж, як усі. Це тільки в казках розбійника, шахрая, злодія легко впізнати! А справжнього злодія іноді не відрізнити від звичайної людини. Тому з раннього дитинства вам слід знати, що люди різні і мати справу необхідно тільки з тими, кого ви знаєте, з ким познайомили вас батьки. Всі інші – це незнайомі люди.

1. Безпека у ліфті, підїзді

Ліфт відкрився, як завжди. Раз у раз, як хто чужий

Ти хотів зайти туди, (Може бути лиходій!)

Та побачив, молодчина, Причепився, не пускає,

Там стоїть чужий мужчина. Чи цукерки обіцяє,

Посміхається тобі: Не лякайся, не мовчи,

Гей, малюк, заходь сюди!” Краще голосно кричи:

Ні, - кажи, - я почекаю, „Ой, пожежа, дім палає!” -

Тато слідом поспішає. Подивись, він вже тікає.

- Зустріти незнайомців можна навіть у своєму під'їзді. Тому, щоб не стати жертвою злочинців розгляньте ілюстрацію і скажіть, що необхідно зробити, перед тим, як зайти у під'їзд? (Якщо нікого незнайомого нема - заходимо)

- Заходити ви у під'їзд і чекаєте ліфт. В цей час підходить незнайома людина і зупиняється біля вас. Відкриваються двері ліфта, людина заходить в середину. А що робити вам?

- Ви повинні не боятися і не соромитися сказати: "Я поїду іншим разом!". Якщо ця людина буде кликати вас – відразу відійдіть до сходів, а ще краще – вибігти з під'їзду.

Твердо запам'ятайте: не можна сідати в ліфт з незнайомцями.

2. Безпека на вулиці.

Така небезпека може чатувати на вас і на вулиці. До вас може підійти незнайомець і попрости допомогти знайти котика, запропонувати покататися на машині, подивитися кіно, пограти у комп'ютерну гру.

- Як ви вчините в такій ситуації?

- Запам'ятайте просту істину: дорослі повинні звертатися за допомогою до дорослих , а не до дітей. Найкраще – взагалі не говорити з незнайомцями або ввічливо сказати: "Вибачте, я вам не зможу допомогти, я вас не знаю" – швидко відійти або відбігти.

- Дітям необхідно знати декілька правил безпеки на випадок зустрічі з незнайомцями.

1.Якщо людина здається вам підозрілою, небезпечною, перейдіть на інший бік вулиці.

2. Якщо раптом хтось тягне вас за собою – виривайтеся, кусайтеся. І головне – кричіть. Краще кричати такі слова: "Залишіть мене! Я вас не знаю! Мене крадуть! Це - чужа людина! Він - не мій батько! ". Такі фрази швидше притягнуть увагу людей.

3. Ще треба пам'ятати, що небезпечними можуть бути не тільки чоловіки, але й жінки, бабусі, молоді хлопці, дівчата.

Добре запам'ятайте закон "НЕ":

- не розмовляйте з незнайомцями;

- не сідайте в машину до незнайомців;

- не гратися дорогою зі школи додому;

- не гуляйте з настанням темряви.

3. Безпека вдома.

Вам подзвонили (у двері чи по телефону)

- Добре, коли в домі є така зручна річ, як телефон. А чи вмієте ви користуватися телефоном?

- Говорити по телефону дуже просто – це відомо кожному. Але тут є одне важливе правило: розмовляти потрібно тільки зі знайомими. А якщо подзвонили незнайомі, треба сказати, що батьки не можуть підійти до телефону.

Запам'ятайте основні правила розмови по телефону з незнайомцями:

- Не називайте адресу своєї квартири, будинку;

- Ніколи не називайте номер свого телефону;

- Не розмовляйте з незнайомцями довго, тим більше не говоріть, що батьків немає дома;

- Обов'язкова попросіть батьків, щоб вони перевірили чи правильно ви користуєтесь телефоном.

Довго телефон дзвенів, Ти сміливість не втрачай,

В трубці бас заговорив: Так йому відповідай:

Ну, малюк, чи є хто вдома? „Тато буде за хвилину,

Де батьки, тобі відомо? Сірко гавка без упину -

В магазині, на роботі. Величезний пес кудлатий,

На млинцях у баби Моті? З ним не можна жартувати!”

Ти мерщій кажи мені,

Ви з сестрою вже самі?”

Розгляд ілюстрацій.

4. Правила поведінки, якщо вам подзвонили у двері.

За дверима щось там грима, Закричи: „Пожежа в домі!”

Чути шурхіт за дверима, Подзвони по телефону,

Хтось ключі в замок вставляє Швидше виклич допомогу -

І квартиру відчиняє. Злодії втечуть з порога.

Не лякайся, закричи: Щоб в біді не опинитись,

Хто там смикає ключі? Головне – не розгубитись!

Це бабуся, чи дідусь?

Я нікого не боюсь!”

- А чи знаєте ви, як себе поводити, якщо вам подзвонили у двері?

Запам'ятайте наступні правила:

- Не можна відкривати двері, якщо дзвонить незнайома людина;

- На всі прохання незнайомців слід відповідати: "НІ!", а ще краще зовсім не розмовляти;

-Якщо в двері дзвонить (стукає) листоноша, монтер, електрик, міліціонер, все одно не відкривайте двері, якщо не знаєте цих людей. Злочинці можуть переодягнутися в будь -яку форму;

- Якщо незнайомець намагається силоміць відкрити ваші двері, треба подзвонити в міліцію за телефоном 102; якщо немає телефону, покликати на допомогу через вікно.

- Як би ви вчинили, якщо б до вас постукали у двері?

- Що потрібно робити в подібному випадку?

Дидактична гра "Один вдома"

Мета: Закріпити знання дітей про незнайомих людей, що саме може бути небезпечним у спілкуванні з іншими людьми, розподіляти людей за ознакою спорідненості (рідні, знайомі, чужі). Розвивати увагу, спостережливість. Виховувати обачність.

Матеріал: Малюнки з зображенням різних людей: міліціонер, листоноша, бабуся тощо.

Хід гри: Вихователь пропонує дітям поглянути на малюнок і поміркувати, чи відчинять вони двері тій чи іншій людині. Вміти пояснити ситуацію і свій вибір.

Вихователь: Діти, пригадайте, у яких казках герої не слухались своїх товаришів, батьків і через це з ними трапилася біда?

"Котик і Півник" (Півник розмовляв з лискою)

"Червона Шапочка" (Розмовляла з вовком, показала хату)

"Буратіно"(Замість школи пішов до театру)

А зараз, давайте послухаємо тітоньку Сову , її мудрої поради і

поспостерігаємо за необережним Нехочухою. (Мультфільм)

Підсумок заняття.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    8276
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    15
  • Номер матеріала
    NC023787
  • Вподобань
    1
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №NC023787
За публікацію цієї методичної розробки Луценко Ірина Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №NC023787
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти