"З ГЕРОЯМИ КАЗОК ПО СТАТТЯХ КОНВЕНЦІЇ " Правова гра для учнів 4-5 кл.

Опис документу:
Навчити дітей самостійно працювати з текстом Конвенції про права дитини. У грі розглядаються конкретні ситуації порушення прав дитини на прикладі літературних героїв. Основним атрибутом гри є картки з текстом телеграм від імені літературних героїв, по відношенню до яких були порушені права.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

З ГЕРОЯМИ КАЗОК ПО СТАТТЯХ КОНВЕНЦІЇ

 

/ Правова гра для учнів 4-5 кл. /

Мета : Навчити дітей самостійно працювати з текстом Конвенції про права дитини. У грі розглядаються конкретні ситуації порушення прав дитини на прикладі літературних героїв. Основним атрибутом гри є картки з текстом телеграм від імені літературних героїв, по відношенню до яких були порушені права.

 

ТЕКСТ ТЕЛЕГРАМ І ВІДПОВІДІ ДО НИХ :

  1. "Рятуйте! Нас з’їв сірий вовк !"

      /Червона Шапочка і бабуся

      із казки Ш.Перро "Червова Шапочка", ст. 6/

  2.  "Діти, допоможіть! Посадили мене в тюрму за те, що допоміг

       Гарбузу повернути його будиночок."

      /Цибуліно із казки Дж. Родарі "Пригоди Цибуліно", ст.11 і ст.40/

  3. "Мені дуже холодно в зимовому лісі. Діти, допоможіть знайти квіти."

      /Падчерка із кізки С.Маршака "Дванадцять місяців”, ст.19 і ст.31/

  4. "Діти, мене відвезли від бабусі і названої сестри в льодове

        царство. Мені холодно, я хочу додому."

        /Кай із "Снігової королеви" Г.Х.Андерсена, ст.9, ст.8/

  5. "Діти,я хочу на бал, а мене примушують працювати без відпочинку

      / Попелюшка із казки "Попелюшка" Ш.Перро, ст.31 і ст. 16/

 

ПОДОРОЖ З ГЕРОЯМИ КАЗОК

на тему

" ДИТИНА І ЇЇ ПРАВА "

для учнів молодшого шкільного віку

Мета: познайомити дітей з їхніми правами на прикладах казок "Попелюшка", "Червона Шапочка", "Білосніжна та семеро гномів". Навчити дітей свідомо оцінювати ситуацію, аналізувати вчинки героїв. Виховувати товариськість, почуття власної гідності, любов до своїх ближніх.

    Під час подорожі рекомендуємо розглянути справу про порушення прав дитини в одному казковому королівстві.

    Бажано було б розіграти уривки з казок в ролях,а потім задати дітям запитання :

  1. Уривки з яких казок ви переглянули ?

  2. Як ви гадаєте, чому мачуха образила Попелюшку ?

  3. Чому зведені сестри не любили її ?

  4. Чи мали право ображати всі дівчинку ?

  5. Чи мачуха і справді була кращою за Білосніжку ?

  6. Чому вона наказала відвести дівчинку до лісу ?

  7. Кого зустріла в лісі Червона Шапочка ?

  8. Про кого з нею розмовляв Вовк ?

  9. Які саме права дитини порушені в цих казках ?

  10. Чи мав право Вовк поселитись в будиночку бабусі ?

Казкова подорож завершилася. Бібліотекар дякує дітям за те, що вони поступали як справжні дорослі захисники дітей і правильно захищали права казкових героїв.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.