і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

З чистотою подружись!

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. З чистотою подружись!

Мета: довести дітям важливість дотримання гігієнічних навичок, необхідність користування предметами індивідуальної гігієни; виховувати бережливе, відповідальне ставлення до свого здоровя.

Обладнання: предмети індивідуальної гігієни.

Дійові особи: Діти – читці.

Вихователь.

У Країну Чистоти

Помандруєм я і ти.

Одна засторога:

Туди бруднулям

Нема дороги!

Діти по черзі читають уривки з вірша Грицька Бойка «Здоровим будь!»

1-а Дитина

Глянь: без мила і водиці

Умиваються дві киці.

Язичком вмиваються,

Лапками втираються.

Вихователь демонструє, як це роблять іграшкові кішки.

2-а Дитина

Я до крана сам дістану,

Умиваюсь біля крана.

Милю милом щоки, шию

І водою добре мию.

Рушничок, як вата.

Гарно ним втиратись.

Дівчинка виконує рухи, удаючи нібито вмиваються.

3-а Дитина

Кроленята – глянуть любо:

Об морквинки чистять зуби.

І тому в них зубки цілі –

Гострі-гострі, білі-білі.

Діти (разом)

І ми морковку хрумаєм,

Щоб бути білозубими.

Щоб зубки міцні мати,

Давайте моркву споживати!

4-а Дитина

В мене щіточка зубна,

Подивіться, ось вона! (Показує)

Зверху вниз і навпаки

Чищу зуби залюбки.

Вихователь нагадує правила особистої гігієни:як доглядати за щіточкою, як мити її, куди класти, скільки можна користуватись однією щіточкою.

5-а Дитина

Носить півник-співунець

На голівці гребінець. (Показує)

Гребінцем тим, знає кожний,

Причесатися не можна.

6-а Дитина

А у мене, а у мене

Є гребіночка зелена.

Я нікого не прошу,-

Сам голівку причешу.

Вихователь нагадує правила користування гребіночкою і розповідає про те, що перші гребіночки із кісток риб були виготовленні у Єгипті.

7-а Дитина

Поросяткам у корито

Їжі свіжої налито.

Нечепури лізуть прямо

У корито із ногами.

8-а Дитина

Я коли кінчаю їсти,

На столі у мене чисто.

Скатертину не заллю,

Бо порядок я люблю.

  • Чому бруд нуль порівнюють із поростами?

9-а Дитина

Ось горобчик сів на стовпчик.

Чистить пірячко горобчик.

Потім пурхнув на плетінь:

«Я чистенький! Цвір-цвірінь!»

- Чому радів горобчик?

10-а Дитина

Крем узяв я із полички,

Сам почистив черевички,

Ще й помив калошки

Для сестри Явдошки.

  • Для чого слід мити і чистити взуття?

11-а Дитина

Наш Рябко у двір забіг,

А на лапах – мокрий сніг.

Походив він, походив,

На підлозі наслідив.

12-а Дитина

Як не сором буть таким –

Неохайним і брудним!

Я завжди біля порога

Витираю добре ноги.

- Чому потрібно біля порога витирати ноги?

13-а Дитина

Ведмежатко косолапе

У берлозі смокче лапку.

Ось яка принада,

Наче шоколадна!

  • А чи правда, що ведмідь у берлозі смокче лапу?

14-а Дитина

Не ведмідь же я, малята,

Щоб до рота пальці брати.

Це мені не звично:

Не-гі-гі-є-ніч-но!

  • Чому не можна смоктати пальці?

15-а Дитина

Йдуть купатись каченята,

А назустріч – гусенята.

Гелготять, вклоняються-

Ніби всі вітаються.

Підсумок

Вихователь:

  • Назвіть основні засоби чистоти.

  • Для чого себе слід тримати в чистоті?

(Відповіді дітей.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Довести дітям важливість дотримання гігієнічних навичок, необхідність користування предметами індивідуальної гігієни.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
395 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти