і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку

Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку

Опис презентації окремими слайдами:
Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку
Слайд № 1

Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку

“Не побачивши в учневі чогось цінного й цікавого, властивого тільки йому, вчитель, по суті, не може виховувати школяра, оскільки в цьому разі педаг...
Слайд № 2

“Не побачивши в учневі чогось цінного й цікавого, властивого тільки йому, вчитель, по суті, не може виховувати школяра, оскільки в цьому разі педагог не має точки опори для людського контакту зі своїм учнем” І. Кон

Навчальне співробітництво в навчально-виховному процесі Учитель – учень-учні Учитель – учительський колектив Учень-учень в парах, трійках, малих гр...
Слайд № 3

Навчальне співробітництво в навчально-виховному процесі Учитель – учень-учні Учитель – учительський колектив Учень-учень в парах, трійках, малих групах Загальногрупова взаємодія

Взаємодія - процес безпосереднього або опосередкованого впливу об’єктів (суб’єктів) один на одного, який породжує їх взаємозалежність і зв’язок.
Слайд № 4

Взаємодія - процес безпосереднього або опосередкованого впливу об’єктів (суб’єктів) один на одного, який породжує їх взаємозалежність і зв’язок.

Спілкування - складова частина кожного акту педагогічної діяльності.
Слайд № 5

Спілкування - складова частина кожного акту педагогічної діяльності.

Співробітництво учня і вчителя Взаємодія між учасниками навчального процесу сприяє: Розширенню функцій учнів Перетворенню учня з «виконавця» на орг...
Слайд № 6

Співробітництво учня і вчителя Взаємодія між учасниками навчального процесу сприяє: Розширенню функцій учнів Перетворенню учня з «виконавця» на організатора власної діяльності Підвищенню самостійності школярів у процесі навчальної діяльності

Способи взаємодії при демократичному стилі стосунків «учитель — учень»: 1) право кожного на свою точку зору; 2) спільне планування та організація к...
Слайд № 7

Способи взаємодії при демократичному стилі стосунків «учитель — учень»: 1) право кожного на свою точку зору; 2) спільне планування та організація колективної діяльності, контроль за її виконанням, аналіз й оцінка (самоаналіз, самооцінка) резуль­татів спільної діяльності; 3) дотримання методу стимулювання; 4) розумна дистанція між учасниками НВП; 5) емоційна чутливість.

  Показники демократичного стилю стосунків «учитель — учень». • право вибору мети, змісту, методів і форм навчання, темпу засво­єння; • спільне вир...
Слайд № 8

  Показники демократичного стилю стосунків «учитель — учень». • право вибору мети, змісту, методів і форм навчання, темпу засво­єння; • спільне вироблення і прийняття рішень відносно мети, характеру і колективної діяльності; • усвідомлення мети, змісту, способів взаємодії педагогів і учнів; • відповідальність за власну й спільну діяльність, її результати й на­слідки; • гласність і об'єктивність оцінювання рівня навчальних досягнень учнів, вихованості й розвитку; • створення умов для здійснення самоконтролю, самоаналізу, само­оцінки результатів спільної діяльності; • наявність позитивних міжособистісних стосунків: взаємоповага, увага до думки іншого, доброзичливість; • дотримання соціальної педагогічної дистанції.

Як стати вчителем, до якого учні йдуть на урок з радістю? Любити і поважати дитину. У кожній дитині бачити особистість. Уміти зацікавити дитину, мо...
Слайд № 9

Як стати вчителем, до якого учні йдуть на урок з радістю? Любити і поважати дитину. У кожній дитині бачити особистість. Уміти зацікавити дитину, мотивувати навчальний процес. Жити тим, чим живе дитина, пропускати її турботи через своє серце. Бути позитивним: життєрадісною, ерудованою, доброзичливою, емоційною, толерантною, креативною людиною. Бути інтелектуалом. Постійно розвиватись і вдосконалюватися. Використовувати інтерактивні методи. Пов’язувати навчальний матеріал із життям, спираючись на життєвий досвід дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7812
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    IS247796
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь