і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку

Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №IS247796
За публікацію цієї методичної розробки Артьомова Олена Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №IS247796
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку

Слайд № 2

“Не побачивши в учневі чогось цінного й цікавого, властивого тільки йому, вчитель, по суті, не може виховувати школяра, оскільки в цьому разі педагог не має точки опори для людського контакту зі своїм учнем” І. Кон

Слайд № 3

Навчальне співробітництво в навчально-виховному процесі Учитель – учень-учні Учитель – учительський колектив Учень-учень в парах, трійках, малих групах Загальногрупова взаємодія

Слайд № 4

Взаємодія - процес безпосереднього або опосередкованого впливу об’єктів (суб’єктів) один на одного, який породжує їх взаємозалежність і зв’язок.

Слайд № 5

Спілкування - складова частина кожного акту педагогічної діяльності.

Слайд № 6

Співробітництво учня і вчителя Взаємодія між учасниками навчального процесу сприяє: Розширенню функцій учнів Перетворенню учня з «виконавця» на організатора власної діяльності Підвищенню самостійності школярів у процесі навчальної діяльності

Слайд № 7

Способи взаємодії при демократичному стилі стосунків «учитель — учень»: 1) право кожного на свою точку зору; 2) спільне планування та організація колективної діяльності, контроль за її виконанням, аналіз й оцінка (самоаналіз, самооцінка) резуль­татів спільної діяльності; 3) дотримання методу стимулювання; 4) розумна дистанція між учасниками НВП; 5) емоційна чутливість.

Слайд № 8

  Показники демократичного стилю стосунків «учитель — учень». • право вибору мети, змісту, методів і форм навчання, темпу засво­єння; • спільне вироблення і прийняття рішень відносно мети, характеру і колективної діяльності; • усвідомлення мети, змісту, способів взаємодії педагогів і учнів; • відповідальність за власну й спільну діяльність, її результати й на­слідки; • гласність і об'єктивність оцінювання рівня навчальних досягнень учнів, вихованості й розвитку; • створення умов для здійснення самоконтролю, самоаналізу, само­оцінки результатів спільної діяльності; • наявність позитивних міжособистісних стосунків: взаємоповага, увага до думки іншого, доброзичливість; • дотримання соціальної педагогічної дистанції.

Слайд № 9

Як стати вчителем, до якого учні йдуть на урок з радістю? Любити і поважати дитину. У кожній дитині бачити особистість. Уміти зацікавити дитину, мотивувати навчальний процес. Жити тим, чим живе дитина, пропускати її турботи через своє серце. Бути позитивним: життєрадісною, ерудованою, доброзичливою, емоційною, толерантною, креативною людиною. Бути інтелектуалом. Постійно розвиватись і вдосконалюватися. Використовувати інтерактивні методи. Пов’язувати навчальний матеріал із життям, спираючись на життєвий досвід дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Презентація
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    7747
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    IS247796
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти