+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку
Слайд № 1

Взаємодія вчителів та учнів у реалізації освітніх, виховних і розвиваючих завдань уроку

“Не побачивши в учневі чогось цінного й цікавого, властивого тільки йому, вчитель, по суті, не може виховувати школяра, оскільки в цьому разі педаг...
Слайд № 2

“Не побачивши в учневі чогось цінного й цікавого, властивого тільки йому, вчитель, по суті, не може виховувати школяра, оскільки в цьому разі педагог не має точки опори для людського контакту зі своїм учнем” І. Кон

Навчальне співробітництво в навчально-виховному процесі Учитель – учень-учні Учитель – учительський колектив Учень-учень в парах, трійках, малих гр...
Слайд № 3

Навчальне співробітництво в навчально-виховному процесі Учитель – учень-учні Учитель – учительський колектив Учень-учень в парах, трійках, малих групах Загальногрупова взаємодія

Взаємодія - процес безпосереднього або опосередкованого впливу об’єктів (суб’єктів) один на одного, який породжує їх взаємозалежність і зв’язок.
Слайд № 4

Взаємодія - процес безпосереднього або опосередкованого впливу об’єктів (суб’єктів) один на одного, який породжує їх взаємозалежність і зв’язок.

Спілкування - складова частина кожного акту педагогічної діяльності.
Слайд № 5

Спілкування - складова частина кожного акту педагогічної діяльності.

Співробітництво учня і вчителя Взаємодія між учасниками навчального процесу сприяє: Розширенню функцій учнів Перетворенню учня з «виконавця» на орг...
Слайд № 6

Співробітництво учня і вчителя Взаємодія між учасниками навчального процесу сприяє: Розширенню функцій учнів Перетворенню учня з «виконавця» на організатора власної діяльності Підвищенню самостійності школярів у процесі навчальної діяльності

Способи взаємодії при демократичному стилі стосунків «учитель — учень»: 1) право кожного на свою точку зору; 2) спільне планування та організація к...
Слайд № 7

Способи взаємодії при демократичному стилі стосунків «учитель — учень»: 1) право кожного на свою точку зору; 2) спільне планування та організація колективної діяльності, контроль за її виконанням, аналіз й оцінка (самоаналіз, самооцінка) резуль­татів спільної діяльності; 3) дотримання методу стимулювання; 4) розумна дистанція між учасниками НВП; 5) емоційна чутливість.

  Показники демократичного стилю стосунків «учитель — учень». • право вибору мети, змісту, методів і форм навчання, темпу засво­єння; • спільне вир...
Слайд № 8

  Показники демократичного стилю стосунків «учитель — учень». • право вибору мети, змісту, методів і форм навчання, темпу засво­єння; • спільне вироблення і прийняття рішень відносно мети, характеру і колективної діяльності; • усвідомлення мети, змісту, способів взаємодії педагогів і учнів; • відповідальність за власну й спільну діяльність, її результати й на­слідки; • гласність і об'єктивність оцінювання рівня навчальних досягнень учнів, вихованості й розвитку; • створення умов для здійснення самоконтролю, самоаналізу, само­оцінки результатів спільної діяльності; • наявність позитивних міжособистісних стосунків: взаємоповага, увага до думки іншого, доброзичливість; • дотримання соціальної педагогічної дистанції.

Як стати вчителем, до якого учні йдуть на урок з радістю? Любити і поважати дитину. У кожній дитині бачити особистість. Уміти зацікавити дитину, мо...
Слайд № 9

Як стати вчителем, до якого учні йдуть на урок з радістю? Любити і поважати дитину. У кожній дитині бачити особистість. Уміти зацікавити дитину, мотивувати навчальний процес. Жити тим, чим живе дитина, пропускати її турботи через своє серце. Бути позитивним: життєрадісною, ерудованою, доброзичливою, емоційною, толерантною, креативною людиною. Бути інтелектуалом. Постійно розвиватись і вдосконалюватися. Використовувати інтерактивні методи. Пов’язувати навчальний матеріал із життям, спираючись на життєвий досвід дітей.

Опис документу:
Презентація

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн