Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 14:00
Вебінар:
«
Корекція когнітивних процесів. Інклюзія
»
Взяти участь Всі події

"ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ МЕТОДІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ ДОГЛЯДУ ЗА ХВОРИМИ ТА МЕДИЧНОЇ МАНІПУЛЯЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ"

docx

Медицина

Для кого: Дорослі

18.10.2022

90

5

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

В статті розкрито використання сучасних освітніх методів при викладанні дисципліни «Догляду за хворими та медичної маніпуляційної техніки». На сучасному етапі перед медичними фаховими закладами стоїть важливе завдання: озброїти майбутніх фахівців новими знаннями, вміннями і навичками, а також вмотивувати до самоосвіти та самоменеджменту. Метою якісного освітнього процесу є не тільки високий рівень теоретичних знань здобувачів освіти, а й застосування знань і умінь при вирішенні проблем пацієнта, що в подальшому забезпечить їх гідну професійну діяльність.

При проведенні практичних занять з догляду за хворими та медичної маніпуляційної техніки у Кам’янець-Подільському медичному фаховому коледжі широке впровадження отримали такі методи навчання:

  • імітаційне моделювання;

  • ділова гра;

  • практичний тренінг;

  • використання мультимедійної техніки. Для забезпечення наочності та зацікавленості здобувача освіти використовуються слайди, короткі навчальні відеофільми з теми, багато з яких створені викладачами дисциплін та студентами на клінічних базах коледжу. Неоціненний ефект дають відеоматеріали, що демонструють прийоми при проведенні маніпуляційних заходів: перегляд може бути припинений в будь-який момент і повторений, чого не можна зробити з реальним хворим.

Для закріплення та контролю знань з дисципліни «Догляд за хворими та медична маніпуляційна техніка» досить ефективно застосовується онлайн тестування на Національній освітній платформі Всеосвіта за допомогою різнорівневих тестових завдань. Здобувачі освіти виконують різні форми тестових завдань:

  • відкрита форма – без зазначення відповіді;

  • закрита форма, яка передбачає:

  • вибір однієї або декількох правильних відповідей;

  • вибір альтернативної відповіді;

  • вставлення відповідності;

  • встановлення правильної послідовності.

Таким чином, підготовка здобувачів освіти ведеться на високому рівні, до моменту виходу їх «у самостійне життя» вони володіють теоретичним знаннями та практичними навички у повному обсязі і можуть надати необхідну невідкладну допомогу на дошпитальному етапі та при транспортуванні хворого машиною екстреної медичної допомоги в стаціонар.