• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Фізична культура
  • Вправи на положення тіла у просторі: сіди з кутом; упор лежачи на передпліччях. Контрольний навчальний норматив: підтягування у висі лежачи. Акробатичні вправи: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.Рухлива гра "Світлофор»

Вправи на положення тіла у просторі: сіди з кутом; упор лежачи на передпліччях. Контрольний навчальний норматив: підтягування у висі лежачи. Акробатичні вправи: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.Рухлива гра "Світлофор»

Опис документу:
розробка уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Фізична культура Урок № 65-66 10.03.-13.03.2017

Тема: Інструктаж з БЖД. Організаційні та стройові вправи. ЗРВ. Вправи на положення тіла у просторі: сіди з кутом; упор лежачи на передпліччях. Контрольний навчальний норматив: підтягування у висі лежачи. Акробатичні вправи: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами.Рухлива гра "Світлофор»

Завдання уроку:

1. Вивчення комплексу вправ для розвитку сили в парах.

2. Формування гнучкості в спеціальних вправах для рук і ніг.

3. Розвиток витривалості під час тривалого бігу в повільному темпі.

Місце проведення : спортивний зал.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку (15 хв)

1. Шикування в шеренгу , привітання.

2.Повідомлення теоретичних відомостей: «Основні фізичні якості: сила, гнучкість, швидкість, витривалість»

3. Повідомлення завдань уроку.

Вимірювання ЧСС

4. Організаційні вправи

 стройові прийоми: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами

5. Різновиди ходьби (звичайним кроком; на носках; із високим підніманням колін)

6. Різновиди бігу

7. Перешикування

8. Комплекс ЗРВ

1 хв

4 хв

1 хв

1 хв

2 хв

2 хв

4 хв

1 хв

4 хв

1 хв

1 хв

2 хв

1 хв

4 хв

1 хв

4 хв

1 хв

1 хв

2 хв

1 хв

2 хв

Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

Зберігати поставу.

Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання

По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки

Зберігати стрій, не обганяти одне одного

У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

розвиток координаційних здібностей завдяки

зміні положення рук

Основна частина уроку (20 хв)

1. Вправи на положення тіла у просторі:

сіди з кутом;

упор лежачи на стегнах.

2. Контрольний навчальний норматив: підтягування у висі лежачи.

3.Акробатичні вправи: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами

4.Рухлива гра "Світлофор»

5 хв

5 хв

10 хв

5 хв

5 хв

10 хв

хв

10 хв

Кожну вправу виконують 8-10 разів

Заключна частина уроку (5 хв)

1. Шикування в одну шеренгу.

2. Вимірювання ЧСС

3. Підбиття підсумків

4. Організоване залишення місця занятт

1 хв

2 хв

1 хв

1 хв

1 хв

2 хв

1 хв

1 хв

1 хв

2 хв

1 хв

1 хв

За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

У колону по одному

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн
328 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.