• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Педагогіка
  • Виступ на Районному методичному об;єднанні вчителів початкових класів на тему : "Класифікація та структура інтегрованих уроків". Презентація.

Виступ на Районному методичному об;єднанні вчителів початкових класів на тему : "Класифікація та структура інтегрованих уроків". Презентація.

Опис документу:
Виступ на Районному методичному об;єднанні вчителів початкових класів на тему : "Класифікація та структура інтегрованих уроків". Презентація. Інтегрований урок – це урок, який проводиться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ТЕМА: Класифікація та структура інтегрованих уроків Виконала: Вчитель початкових класів Балаклійської загальноосвітньої школи №2 Меденцева Аліна Ві...
Слайд № 1

ТЕМА: Класифікація та структура інтегрованих уроків Виконала: Вчитель початкових класів Балаклійської загальноосвітньої школи №2 Меденцева Аліна Вікторівна

“… Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального збагачення, показник його кругозору та ерудованості” В....
Слайд № 2

“… Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального збагачення, показник його кругозору та ерудованості” В. Сухомлинський

Інтегрований урок – це урок, який проводиться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і ві...
Слайд № 3

Інтегрований урок – це урок, який проводиться з метою розкриття загальних закономірностей, законів, ідей, теорій, відображених у різних науках і відповідних їм навчальних предметах.

Класифікація інтегрованих уроків І. За дидактичною метою: 1. інтегровані уроки засвоєння нових знань ; 2. інтегровані уроки формування практичних у...
Слайд № 4

Класифікація інтегрованих уроків І. За дидактичною метою: 1. інтегровані уроки засвоєння нових знань ; 2. інтегровані уроки формування практичних умінь і навичок; 3. інтегровані уроки узагальнення і систематизації знань; 4. інтегровані уроки контрольні уроки.

ІІ. За етапами навчальної діяльності: 1. вступні інтегровані уроки; 2. інтегровані уроки первинного ознайомлення з матеріалом; 3. інтегровані уроки...
Слайд № 5

ІІ. За етапами навчальної діяльності: 1. вступні інтегровані уроки; 2. інтегровані уроки первинного ознайомлення з матеріалом; 3. інтегровані уроки формування понять, вивчення законів і правил; 4. інтегровані уроки застосування знань на практиці; 5. інтегровані уроки формування практичних умінь і навичок; 6. інтегровані уроки повторення і узагальнення матеріалу .

Структура інтегрованих уроків I. Організація класу. 1. Привітання. 2. Перевірка готовності учнів до уроку. II. Повідомлення теми, мети та завдання ...
Слайд № 6

Структура інтегрованих уроків I. Організація класу. 1. Привітання. 2. Перевірка готовності учнів до уроку. II. Повідомлення теми, мети та завдання уроку. III. Мотивація навчальної діяльності учнів. IV. Актуалізація та коригування опорних знань з усіх інтегрованих предметів. V. Повторення та аналіз основних фактів, подій, явищ. VI. Творче перенесення знань і навичок учнів у нові ситуації. VII. Узагальнення та систематизація навчальних досягнень дітей. VIII. Підбиття підсумків інтегрованого уроку. IX. Домашнє завдання.

Інтегровані уроки ставлять за мету - “спресувати” споріднений матеріал кількох навчальних дисциплін навколо однієї теми; - розкрити загальні законо...
Слайд № 7

Інтегровані уроки ставлять за мету - “спресувати” споріднений матеріал кількох навчальних дисциплін навколо однієї теми; - розкрити загальні закономірності предметів, явищ, що відображаються у відповідних навчальних дисциплінах; - навчити дітей бачити світ цілісним та вільно орієнтуватися в ньому.

Методичними принципами об’єднання предметів є: 1) опора на знання з багатьох предметів; 2) взаємозв’язок в змісті окремих дисциплін; 3) зближення о...
Слайд № 8

Методичними принципами об’єднання предметів є: 1) опора на знання з багатьох предметів; 2) взаємозв’язок в змісті окремих дисциплін; 3) зближення однорідних предметів; 4) розвиток загальних рис для ряду предметів.

Варіанти інтегрованих уроків 4 клас
Слайд № 9

Варіанти інтегрованих уроків 4 клас

Слайд № 10

Інтегровані уроки дозволяють урізноманітнювати форми й методи роботи, позбавлятися шаблонів, створюють умови для виховання творчих здібностей школя...
Слайд № 11

Інтегровані уроки дозволяють урізноманітнювати форми й методи роботи, позбавлятися шаблонів, створюють умови для виховання творчих здібностей школяра, розширюють функції вчителя, дають змогу враховувати специфіку певного матеріалу та індивідуальні особливості кожної дитини. Такі уроки емоційно збагачують навчально-виховний процес. Різні види діяльності, які притаманні інтегрованим урокам, роблять їх цікавими, збагачують уяву, запобігають втомлюваності дітей, посилюють інтерес до навчання . ВИСНОВОК

Слайд № 12

Список використаної літератури та інтернет ресурсів Створити цілісну картину світу. Інтегроване навчання в школі [Текст] // Завуч. – 2007. - №21. –...
Слайд № 13

Список використаної літератури та інтернет ресурсів Створити цілісну картину світу. Інтегроване навчання в школі [Текст] // Завуч. – 2007. - №21. – С 2-12. Савченко О.Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів пед. факультетів. – К.: Ґенеза, 1999, 386 с. Кононенко М. реалізація інтеграції //Рідна школа. – 1995. - №7-8.– с. 17-18. Чекіна О.Ю. Нестандартні уроки в початковій школі: методичний посібник для вчителів. – Х.: Скорпіон, 2005. – 96 с. Іванчук М. Інтегрований урок, як специфічна форма організації навчання // Початкова школа. – 2004. - № 5. – с. 10-13. Освітні технології: Навч.-метод. Посіб. / О.М. Піхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська та ін. / за заг.ред. О.М. Пехоти, - К.: А.С.К., 2001 – 250 с. Іванчук М. Інтегрований підхід у навчанні і вихованні молодших школярів // Початкова школа. – 2004. - № 9. – с. 1-4. http://stud24.ru/pedagogy/didaktichn-osoblivost-ntegrovanih-urokv-v/519131-2522590-page2.html http://ua.textreferat.com/referat-13157.html http://poradi.ru/osobistist/26684-integrovanij-urok-rozrobka-i-zastosuvannja.html

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.