Виховна година "Зимові розваги"

Опис документу:
Мета: розширити та уточнити зміст зимових свят в Україні, формувати почуття причетності до традицій, звичаїв і обрядів українського народу, шанобливе ставлення до них; збагачувати словниковий запас, розвивати мовленнєві уміння; виховувати любов до народної поезії та пісні,любити та шанувати свій рідний край.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Зимові розваги.

Мета: розширити та уточнити зміст зимових свят в Україні, формувати почуття причетності до традицій, звичаїв і обрядів українського народу, шанобливе ставлення до них; збагачувати словниковий запас, розвивати мовленнєві уміння; виховувати любов до народної поезії та пісні,любити та шанувати свій рідний край.

Обладнання: картинки, лист від друга.

Хід уроку

І. Організація класу

В народі кажуть: «Добрий гість – дому радість». Сподіваюсь, що ви, як і я , раді нашим гостям. Привітайтесь.

Діти, сядьте всі зручненько,

Не шуміть, сидіть тихенько.

Урок буде незвичайний,

А для всіх для нас повчальний.

1.1. Мотивація діяльності та актуалізація знань.

Студент. Сьогодні зранку під нашою ялинкою діти знайшли незвичайний конверт. Він був без підпису та зворотньої адреси, а лежали в ньому ось цей лист.

« Любі друзі!

Знаю, що ви розумні і кмітливі діти. А чи любите мандрівки та сюрпризи? Тоді вирушайте в подорож . Ваш друг.»

Ну, що, часу не гаймо і в подорож вирушаймо?

Але перш ніж подорожувати, давайте відгадаємо загадку.

Чудо-сани прилетіли,

Скакуни в тих санях білі.

В санях тих сидить цариця –

Білокоса, білолиця.

Рукавом махає,

Сріблом все вкриває.(зима)

Студент. Як звуть цю царицю?

1.2 «Мікрофон»

А за що ви її любите ми зараз дізнаємось.

(вчитель нагадує умови : відповіді повні, чіткі, голосні, не повторювати те, що вже казали попередні учні).

Учні по черзі закінчують речення: «Я люблю зиму тому, що…»

ІІ.Повідомлення теми уроку.

Студент. Сьогодні ми будемо мандрувати і шукати веселі зимові родинні свята.

ІІІ. Вивчення матеріалу теми.

1.Студент. Що за свято ховається за цією датою «19 грудня»?

  • Він приходив на допомогу бідним та знедоленим людям у найскрутніші хвилини життя .

  • Всім серцем любив дорослих, тому кожного року, 19 грудня приносить їм дарунки.

  • Всі діти з нетерпінням чекають на нього.

- Якими хоче бачити вас Святий Миколай?

2.Студент - Що за свято сховалося за датою «1 січня»?

А як святкують Новий рік в різних країнах світу

Одними з перших зустрічають Новий рік мешканці Японії. Новий рік у японців починається з 108 ударів великого дзвона. У японців є традиція зустрічати Новий рік тільки у новому одязі – це приносить їм здоров’я та вдачу. У новорічну ніч діти ховають під подушку малюнок з зображенням вітрильника, на якому пливуть сім казкових чарівників – сім володарів щастя. Японського Діда Мороза звуть Сёгацу-сан. Новорічне дерево називається «мотібана». Це гілочки, прикрашені білими кульками моті (кульки з рисового борошна ).

А як святкують Новий рік в Україні?

Студент. Йдемо далі?

Що за свято сховалось за датою «7 січня»?

Що це за свято і чому має таку назву?

Увечері перед Різдвом, коли в небі загоралась перша зірка, кожна родина сідала до Святої вечері. Ватага дітлахів починала ходити по домівках. Всі були святково вдягнуті, або перевдягались у різдвяних персонажів. У ватазі обирали Звіздаря, який носив «різдвяну зірку».

Ще у ватазі був Дзвонар, який дзвониками сповіщав господарів про наближення ватаги. А ще був Міхоноша, який носив мішечок для дарунків, бо, навіть, Міхоноша не мав право брати дарунки, їх господарі самі клали у мішечок. Ватагу вів Коляда, а різдвяні пісні, що співали, називались колядкою. Ватага заходила у двір і, якщо господар дозволяв, починала колядувати.

Студент. Йдемо далі?

Що за свято сховалось за датою «14 січня»?

Що це за свято і чому має таку назву?

Учні розказують про традиції святкування свят Василя та Маланки, щедрівки.

Студент. На цих святах зимове святкування не припиняється. (Водохреща, Стрітення, Масляна)

1.1. Екохвилинка.

Студент.Ось і добігла кінця наша мандрівка.

Чи всі завдання виконали? Працювали дружно?

ІІІ.Підсумок уроку.

Студент. Чи сподобалась мандрівка? Кому хочете подякувати? Який настрій у вас зараз?

Закінчить речення: «Свято – це коли …» (весело)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!