Виховна година " Я патріот своєї держави"

Опис документу:
Мета: виховувати почуття патріотизму, гордість за свою Батьківщину – Україну, зробити наголос на останніх подіях; формувати в учнів розуміння єдності й цілісності України; відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Я патріот своєї держави.

Мета:
 виховувати почуття патріотизму, гордість за свою Батьківщину – Україну, зробити наголос на останніх подіях; формувати в учнів розуміння єдності й цілісності України; відчуття приналежності до України, усвідомлення себе українцем, почуття особистої відповідальності за долю держави та українського народу.

Обладнання: картинки, відео, карта України.

Хід уроку

І.Організаційна частина
Доброго дня, діти! Давайте, перед тим як почнемо працювати над темою, ми переглянемо відео, а тоді ви скажете нам тему сьогоднішньої виховної години.(перегляд відео)

ІІ. Основна частина.

На дошці написаний епіграф

Свою Україну любіть,

Любіть її в час лютий

В останню тяжку мить

За неї Господа моліть!

Т. Г. Шевченко

Студент. Наш український древній рід

Благословенний Богом на життя довічне.

Його коріння з давніх літ

Дає нам силу титанічну.

1.1.Вірш-загадка «Який це край?»

Ми родились у долині,у білесенькій хатині,

Коло вишень і калини.

За хатиною садокі зелений моріжок,

Там багато є квіток.

Під горбом ставочок сяє,різна рибонька гуляє,

Качка з дітьми пропливає.

Як же зветься рідний край,де за ставом степ і гай

Пишно квітнуть, наче рай?(Україна)

(роздаються вірш учневі)
Учень

Наша славна Україна,
Наше щастя і наш рай,
Чи на світі є країна
Ще миліша за наш край?

І в щасливі й злі години
Ми для неї живемо.
На Вкраїні й для Вкраїни
Будем жити й помремо.

Студент. Найголовніше для всіх людей є те, щоб світило яскраво сонце і було мирне небо. Важко уявити, що десь над нашою рідною землею клекочуть гармати, повітря здригається від вибухів, а відчай панує в очах людей…

1.2.Бліц-турнір

  • Як називається країна, в якій ми живемо?

  • Хто ми? Як зветься народ України?

  • Назвіть столицю нашої держави.

  • Коли святкують день незалежності? Скільки років нашій країні?

  • Україна – європейська держава, назвіть її сусідів.(слайд 3)

  •  

  • Що означає слово «козак»? (Вершник, вільна людина.)

  • Герб України (Тризуб)

  • Найвідоміша козацька страва. (Куліш.)

  • Дерево, з якого добувають дьоготь. (Береза)

  • Кому не дозволялося заходити на територію Запорозької Січі? (Жінкам.)

  • Обрядовий хліб, який печуть на Великдень. (Пасха)

  • Свято дівочої долі. (Катерини)

  • Найвища гора України. (Говерла)

  • Найвідоміший футболіст України сучасності. (Андрій Шевченко)

  • Грошова одиниця України. (Гривня)

  • Приміщення, в якому жили козаки. (Курінь)

Колір прапора України. (Блакитно – жовтий)

  1. Розписані великодні яйця. (Писанки)

1.3Символи Української держави

Кожна держава світу, які б народи не жили на її території, має свій герб, прапор та гімн.

Герб – це  знак роду, міста, держави. У давні часи герби вибивали на рицарських щитах. По них легше було впізнавати воїна, закутого з голови до ніг у металеві лати. Зараз герби зображують на прапорах, грошах, печатках. Герби бувають різні: на них зображують рослини, звірів, птахів. Цей знак свідчить про те, чим славна держава, що символізує її міцність.

Український народ має Герб – тризуб. Це дуже старовинний знак, він прикрашав жезли скіфських царів. За часів київської Русі тризуб став знаком влади київських князів. Багато століть тому запровадив його в Київській Русі київський князь Володимир Мономах. Княжий тризуб зображує старовинну зброю: лук, меч та інші військові прилади. Нею наші прадіди мужньо билися з численними ворогами, виборювали волю для свого народу. Уважне око легко розпізнає це слово в українському тризубі. Магічне число «ТРИ» символізує повітря-землю-воду, батька-мати-дитя, силу-мудрість-любов.

Студент.Український Прапор. Синь рідного неба та золото неозорих ланів переніс наш народ на свій прапор. Кольори ще мають інше значення – «мир» і «багатство», бо народ наш є мирний та працьовитий. Працею здобував він славу рідній землі. Коли злі вороги порушували його спокій, він ставав воїном. А синьо-жовтий прапор кликав до бою, до перемоги.

Студент. Гімн – це найголовніша пісня країни. Для Гімну України написані слова, що виражають думки і прагнення нашого народу. Їх автор – український поет Павло Чубинський, До тексту підібрана ніжна і одночасно горда, непокірна мелодія Михайла Вербицького. Всі найбільші свята українського народу проходять з урочистим виконанням нашого Гімну.

Студент. Гірким і тернистим був шлях України у боротьбі за волю та незалежність. Україна знана і визнана. Українці виразно відрізняються від слов’янських і неслов’янських народів. Передусім – мовою. Українська мова – одна з найпрекрасніших й найбагатших мов поміж мовами інших слов’янських, та й не тільки слов’янських народів. Її називають солов’їною.


Студент.  Українці мають усі підстави пишатись, що їхня Батьківщина не раз переживала дні слави, мужньо переносила найважчі випробування. Не одне покоління кращих синів та дочок беззавітно клали своє життя до ніг рідної неньки – України.

Студент.  Україна – це краплина сонця на карті світу. Вона осяяна багатовіковими традиціями, піснями, історією. Наша земля наділена неоціненними скарбами та багатствами родючих земель та повноводних рік.

У кожного з нас є рідна хата. Подумайте, скільки потрібно праці, щоб утримувати в домі порядок і лад, щоб було в ньому чисто і затишно, щоб жилось заможно.

Україна – наш спільний дім. Тож маємо дбати усі, щоб були в ній добробут і лад, мир і злагода, вічна краса. Усі ми повинні усвідомити: своє, рідне – не тільки хата й подвір’я, а й вулиця, село чи місто, де ти живеш, ліс і річка, степ і море , і вся розмаїта наша країна.

1.4.Студент.  Послухайте ось таку притчу.

Якось, у коробці лежали тюбики з фарбами. Одного разу біла фарба сказала чорній, що в тюбику лежала найближче до неї:

- Сестро, що за біда трапилася з тобою? Чому ти така брудна?

- Я не брудна, такий мій колір, - відповіла чорна фарба.

- Тоді ти неправильна фарба, і колір у тебе неправильний. Подивись на мене, ось яким повинен бути справжній колір, і взагалі, всі кольори походять від білого, тому нема нічого більш витонченого, як білий колір, на котрий повинні прагнути бути схожими усі інші фарби.

Це зауваження не сподобалось чорній фарбі і вона незадоволено відповіла:

- Ні, це ти неправильна, а мій колір найправильніший. І взагалі, якби не було чорного кольору, то нічого видатного не змогли б намалювати. Спробуй без мене щось намалювати, білий аркуш так і залишиться білим.

Почувши це, засперечалися інші фарби і навперебій почали доводити, що тільки їх колір правильний і потрібний. Що тільки вони будуть обрані художником для створення шедевру. Довго та запекло вони сперечались, так, що деякі навіть почали вибризкуватись з тюбиків через розбурхану неприязнь.

Та раптом кришка коробки відкрилась і на тюбики впало яскраве світло. Художник вийняв фарби і видавив їх на палітру. Потім, змішавши їх одна з одною, наніс на полотно, де й відбулося їх примирення. Художнику не було ніякого діла до їх протиріч, він бачив єднання у різноманітності. Для нього були важливі всі кольори. Так був створений великий шедевр, де фарби не протистояли, а взаємодоповнювали одна одну.

Так і в нашій країні, кожне місто, кожна область – це лише окремий тюбик з фарбою, а разом ми – квітуча, барвиста Україна.

Студент. Україна потребує нашої виваженості, єдності, мудрості. Ми пишаємося нашою молоддю. Вона активна, здатна відстоювати своє майбутнє. Ми повинні поважати себе, свою державу, тоді інші країни поважатимуть нас. 

ІІІ. Підсумок заняття

 Вчитель: Давайте помріємо…Мрія завжди красива. Бо помножена на тисячі мрій. А отже, невмируща. А отже, всепереможна.Сидіти і мріяти про краще можна, але у такому разі воно не настане.

Ну, що ж, ось і підійшла наша виховна година до кінця. До наступних зустрічей. До побачення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
7
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!