Весняна прогулянка до лiсу

Самоосвіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

27.04.2020

362

3

0

Опис документу:
Весняна прогулянка до лiсу. Заняття для дiтей вiком 3-4 роки. Робота з мнемотаблицями. Мета: продовжити вчити дітей узгоджувати слова в роді, числі та відмінку, складати різні типи речень (прості та складні), додержуючись правильного порядку слів, за допомогою символів; розвивати уяву, уважність, пізна¬вальну активність; виховувати вміння діяти за словес¬ною інструкцією вихователя, любов та інтерес до живої природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕМА «ВЕСНЯНА ПРОГУЛЯНКА ДО ЛІСУ»

Мета: продовжити вчити дітей узгоджувати слова в роді, числі та відмінку, складати різні типи речень (прості та складні), додержуючись правильного порядку слів, за допомогою символів; розвивати уяву, уважність, пізна­вальну активність; виховувати вміння діяти за словес­ною інструкцією вихователя, любов та інтерес до живої природи.

Словник: клишоногий, вайлуватий, руда, хитра, спритна.

Матеріал: іграшкові ведмедик, лисичка, їжачки, білочки, зай­чик, силуети дерев, зображення символів, прості олівці на кожну дитину, музичний центр, аудіозапис співу птахів, силуети ведмедика для кожної дитини.

Вихователь: Доброго дня, діти Мені приємно вас бачити. (Зву­чить аудиозапис співу птахів.) Діти, що ви почули? Чому радіють пташ­ки? А хто думає інакше? (Відповіді дітей.) Навесні пробуджуються і тварини, і рослини — усе навкруги.

Світить сонечко.

Побігли струмочки.

І пробуджується... А хто пробуджується, вгадайте, будь ласкавї Вихователь розповідає загадку і показує символи до неї.

Спить зимою на морозі

В лісі темному, в барлозі.

Ласувати любить медом,

Називається ... (ведмедем).

Спить зимою на морозі

В лісі темному, в барлозі.

Називається ... (ведмедем).


Ласувати любить медом,

Вихователь: Чому ви так думаєте? (Спить у барлозі тільки вед­мідь.) А який ведмедик? (Вайлуватий, клишоногий.) Погляньте, ось який ведмедик. (Вихователь показує символ ведмедика.)

Давайте привітаємо його. Скажемо слово «ведмедик» три рази ве­село, один раз запитаємо, один раз ствердимо. Повторюйте за мною: «Ведмедик! Ведмедик! Ведмедик! Ведмедик? Так, ведмедик». (Діти повторюють.) Молодці! Ведмедик ще дуже маленький, нічого не знає. Його дуже цікавить, де він буде жити і поряд із ким. Може, допоможемо йому? (Відповіді дітей.)

Які ви знаєте дерева, що ростуть у лісі?

А які дерева за розміром? Ви­сокі і низькі.)

Скажіть, будь ласка, де живе вед­медик? лісі.)

Ведмедику, ти зрозумів, де жи­веш? Діти, так де живе ведмедик? (Показує речення записане символа­ми: ведмедик живе в лісі.)

А хто ще живе в лісі? Підемо пошукаємо. (Діти підходять до столу, де під серветкою щось накрито.) Діти, ми зможемо дізнатися, хто тут сидить, тоді, коли відгадаєте загадку.

Вихователь загадує загадку і показує символи до неї.

Вихователь:

В лісі темному блукаю, Довгий хвіст пухнастий маю, До села як завітаю, То курчат собі шукаю. Вовку-брату я сестриця, Як же звуть мене? (Лисиця.)

В лісі темному блукаю,

Довгий хвіст пухнастий маю,

До села як завітаю,

То курчат собі шукаю.

Вовку-брату я сестриця,

Як же звуть мене? (Лисиця.)

Діти повторюють відповідь хором, індивідуально, із різною динамі­кою голосу. Вихователь показує дітям лисичку.

Вихователь: Лисичка хоче з вами погратися в цікаву гру.

Дидактична гра -«Закінчи речення»

Вихователь розпочинає речення, діти мають закінчити його, дібрав­ши відповідне слово.

Спритний, як ... (білка).

Лякливий, як ... (заєць).

Хитрий, як ... (лисиця).

Колючий, як ... (їжак).

Злий, як ... (вовк).

Вайлуватий, як ... (ведмідь).

Вихователь: До побачення, лисичко, ми пішли далі по стежинці. (Діти йдуть.) Ось зупинилися на галявині. Діти, як ви гадаєте, хто тут живе? (їжачки, білочки.)

Дидактична гра «Назви дитинчат»

Як назвати дитинча їжака? (їжаченя.)

А як назвати дитинча білки? (Білченя.)

А як назвати дитинча ведмедя? (Ведмежа

Вихователь: Ведмежатко запрошує нас далі. (Діти йдуть по групі, підходять до столу.) А хто ще живе в лісі? Відгадайте: Вихователь розповідає загадку і показує символи до неї.

Коли випаде сніжок, Вдягну білий кожушок, Непомітний для мисливців, Вовка, рисі та лисиці.

(Заєць.)

Коли випаде сніжок,

Вдягну білий кожушок,

Непомітний для мисливців,

Вовка, рисі та лисиці.

Чому ви так вирішили? (Відповіді дітей.) Я бачу, ведмежатко вже стомилося, давайте відпочинемо.

Фізкультхвилннка

1 ., В. п. - нога па ширині плечей, руки зігнуті біля плечей. Робити широкі колові оберти ліктями вперед.

Руки дужче обертаймо Та нікого не чіпаймо.

2. В. п. — руки за спиною. Обертатися праворуч-ліворуч.

Повернімося ліворуч

1 так само —- вже праворуч.

3. В. п. — руки за головою. Нахилятися вперед, торкаючись руками
підлоги.

Нахилятися почнемо, Ніби ягоди ми рвемо.

4. В. п. — руки на поясі. Присідати, тримаючи долоні на колінах.

Будем дружно присідати І мурашок розглядати.

5. В. п. — стопи разом, руки опущені. Підстрибувати на місці, пле-
скаючи руками по боках.

Всім покажем залюбки, Як летіли голубки.

Дидактична гра «Один — багато»

Вихователь називає тварину у формі однини, діти утворюють фор­му множини.

Сидить один заєць, а багато ... (зайців). Один вовк, а багато ... (вовків). Одна білка, а багато ... (білок).

Вихователь. Ведмедику, ти запам'ятав, хто живе в лісі?

Діти, давайте ще раз нагадаємо нашому гостеві тварин, які живуть у лісі. (Показує символи: «Лисичка*, «їжачок*, «Білочка*, «Зайчик*.)

А зараз спробуємо розповісти про нашу прогулянку до лісу.

Вихователь складає речення за допомогою символів, діти відтворю­ють їх.

Ведмедик живе в лісі.

Вихователь: Молодці І Але погляньте, наш ведмедик чомусь засумував. Напевне, хоче погратися зі своїми братиками та сестрич­ками — ведмежатами. Я чую хтось ричить. Давайте пошукаємо, хто це. (Діти шукають, у ящику стола знаходять картонні силуети вед­межат.)

Діти, це ж маленькі братики нашого ведмедика! Давайте їх приві­таємо. Коли друзі зустрічаються, вони посміхаються одне одному. Чому ведмедики невеселі? (Діти малюють усмішку на площинних зображен­нях ведмедиків.) Поглянь, ведмедику, як тобі друзі посміхаються. Мо­лодці, діти.

Хай наші ведмедики

В лісі живуть,

Великими зростають,

Ліс охороняють.

Звучить весела музика, діти довільно танцюють.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.