Веб квест «Види, зміст, структура та методика проведення занять з ознайомлення дітей з природою»

Опис документу:
Мета квесту: мотивувати студентів використовувати нетрадиційні ігрові методики навчання та виховання дітей дошкільного віку; вдосконалення морально-психологічних якостей: рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в колективах; формування позитивного емоційного настрою всіх учасників.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Веб квест

«Види, зміст, структура та методика проведення занять з ознайомлення дітей з природою»

Мета квесту:

  • мотивувати студентів використовувати нетрадиційні ігрові методики навчання та виховання дітей дошкільного віку;

  • вдосконалення морально-психологічних якостей: рішучості, наполегливості, дисциплінованості та ініціативності, навичок працювати у команді, згуртованості в колективах;

  • формування позитивного емоційного настрою всіх учасників.

Учасники: студенти

Тривалість квесту: 1,5 години.

Місце проведення: групова кімната

Обладнання :

  • маршрутні листи для учасників

Підготовка до квесту:

  • розробка завдань;

  • роз’яснення учасникам правил квесту.

Шановні колеги!

Сьогодні ми з Вами не будемо на занятті, які ми всі проводимо постійно, практично щоденно. Я переконана, що на кожне заняття завжди щось шукаємо для мотивації, адже сучасних дітей зацікавити вчитися не просто, усі ми використовуємо різноманітні форми і методи навчання для підвищення якості навчання учнів та, знову ж таки, мотивації їх до навчання. Але сучасні діти – це вже інше покоління цифрових технологій, їх уже називають поколінням Z, а ми з Вами ще Y і досить часто одні і ті ж речі ми сприймаємо по-різному. Хоча ми відрізняємось, але є і спільні риси – це природньо любов до відпочинку та ігор. Саме тому, пропоную трішки погратись, виконуючи завдання квесту.

Увага! Нагадаю вам

Правила квесту:

  1. Учаснику квесту видається маршрутний лист, згідно якого вони проходять станції.

  2. Після виконання завдань роблять відмітку у маршрутному листі.

  3. Учасники повинні дотримуватись правил квесту.

  4. За кожне виконане завдання команда отримує бали.

  5. Після проходження останньої станції здає маршрутний лист.

Зразок маршрутного листа

станції

Назва станції

Бали

1

1(1 бал)

2

2 (2 бали)

3

3(2 бали)

  1. Станція «1» - Форми організації діяльності дітей в процесі пізнання ними світу природи.

Зробити огляд теоретичного матеріалу та зробити свій порадник для батьків – 1 бал

http://orlyatko-dnz.in.ua/index.php/publichna-informatsiya/2-uncategorised/127-zanyattya-yak-osnovna-forma-organizatsiji-navchalnoji-diyalnosti

  1. Станція «2» - Необхідність використання різноманітних форм організації роботи щодо ознайомлення дітей з природою.

Підготувати матеріал для проектування заняття про осінь: загадки, приказки, екологічні казки, логічні завдання, картинки тощо у вигляді презентації -2 бали

https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-oznajomlenna-z-prirodnim-dovkillam-tema-osinni-avisa-v-prirodi-molodsa-grupa-vikoristanna-metodu-modeluvanna-242749.html

https://dnz101.jimdofree.com/%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C/%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82/

  1. Станція «3» – Види і типи занять.

Розробіть фрагмент заняття для старшої групи із застосуванням дидактичної гри про осінь – 2 бали

http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/10273/1/N_Gavrish_integrovani_zaniatia_metodika_provedenia.pdf

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»