і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Урок з основ здоров'я у 2 класі "Харчування та здоров'я. Вітаміни."

Перегляд
матеріалу
Отримати код
  1. Організаційний момент

Учитель: Доброго здоров`я , діти і гості .

Доброго вам дня

Хай вам сонце ясно світить у вікно щодня

Хай сміється мирне небо

І дивує світ

А земля нехай дарує

Вам барвистий цвіт

Бо здоров`я , любі діти,

В світі головне

А здоровий і веселий щастя не мине

Налаштування на урок

Діти, хочу вам запропонувати незвичайний урок.

Запрошую всіх до співпраці:

Пропоную вам: Слухати і відповідати, грати і міркувати. Дружно плідно працювати.

Бачу, дехто з вас захвилювався . Давайте утворимо «Гірлянду добра» .

( Посміхніться один одному візміться за руки , скажіть пошепки добре слово)

Створили позитивний настрій , тож давайте частіше радіти і сміятися.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Оголошення теми уроку

Усе в житті піде чудово

Якщо будеш ти здоровим

І духовно і фізично

Будеш людям симпатичним

Як ви думаєте , яка тема уроку?

Про що ми будемо говорити?

Очікування.

Слайд

Вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу:

Ми живемо не для того, щоб їсти

А для того , щоб жити.

Як ви розумієте?

Учитель.

А щоб ви нормально зростали і розвивались , мали єнергію для навчання і відпочинку організму потрібні різні продукти харчування

Їжа- це джерело тепла, енергії, росту і здоров`я людини

Не пропливе рікою пароплав, не проїде по рейках тепловоз, не підніметься вгору космічний корабель – якщо двигун не отримає пльного.

А людині для чого потрібна їжа? (мікрофон)

А щоб краще усвідомити значення харчування для організму запрошую всіх на наукову практичну конференцію.

Журналіст : Добрий день, шановні гості!

Наш мікрофон встановлено на науковій практичній конференції в м. Кам`янському

НВК №3 . Найболючіша тема сьогодення Як зберегти здоров`я ?. Вашій увазі представлені виступи вчених різних галузей.

Учитель:Ми будемо говорити про здров`я,проводити дослідження,вибирати корисну їжу.

Мозковий шторм:

Діти,а що таке здоров`я ?(відповіді дітей )

Про недоліки сучасного харчування звітують медики.

Mедики: Багато хто з вас споживає за смаком,а не за користю.

Неможна багато їсти білого хліба,концервантів,штучних продуктів,газовані напої , фасфуди,чіпси,солодощі,мівіну.

Ця їжа сприяє ожирінню.

А ще потрібно більше рухатися.

Практична робота:4 ГРУПИ А,В,С,D-Вітаміни

Завдання:вибери корисні продукти(робота на картках)

Слайд 2

Учитель: Вашій увазі пропонуємо науковий звіт лабораторії

Діти презентують вітамінки

Віт.В-якщо ви хочете зростати сильними,веселими і мати добрий

апетит ,я вам допоможу.А товариші мої-картопля,горошок,буряк,редиска,

квасоля,зелений салат.

Слайд 3

Віт.С

Якщо ви хочете мати добре здоров`я,бути завжди бадьорим,я стану вам у пригоді.

Мої друзі лимон,порічка,чорна смородина,капуста та хрін.

Слайд 4

Віт.D

Я дуже потрібний тим , хто хоче швидко і добре рости,мати гарні міцні зуби.

Я маю для вас корисні продукти-молоко,яйця,сир,масло.

До того ж я товаришую із самим сонечком.

Слайд 5

Учитель:

Практична робота: ( в парах)

Які продукти можна вживати щодня ?

Фізхвилинка(ВІТАМІНКА)

Скласти речення на дошці зі слів

Їжа-це джерело тепла,росту,енергії,здоров`я людини.

Кухар:

Не забувай про народну мудрість «Чим довше жуєш,тим більше проживеш»,

а також вислів «Після їжі стій,або пройди 1000 кроків»

Споживай корисну і різноманітну їжу:молоко,рибу,яйця,крупи,овочі і фрукти.

3. Закріплення знань.

Учитель:

Але дехто думає, що це означає, що їсти можна все, що захочеться і коли захо-

четься (уривок із мультф. «Вінні-Пух»)

Чому ведмежа застряло в проході ?(Надміру їло)

Практична робота (в парах )

Картка№3

З`єднай стрілочками,до яких наслідків призводить неправильне харчування.

На дошці ілюстрації дітей (товстий та худий хлопчики )

-Діти,хто чим харчувався ?

Доведи свою думку.(колективне завдання )

Творча лабораторія.

Добери страви до кожного прийому їжі. Картка№4

Учитель :

Дослідження лабораторії про особливості національного харчування.

Етнографи:

Наші предки полюбляли страви з гречки,кукурудзи,квасолі,картоплі,гарбузів.

Традиційним був - український борщ.

Гра: «Звари борщик»

Вибери необхідні продукти з кошика. (колективно)

Загадки про вітаміни (групове завдання)

Літературна вікторина:

1.Що полюбляє їсти Карлсон ?

2.Що полюбляє Кіт Матроскін ?

3.Що знесла Курочка Ряба ?

4.Що Лисичка скидала з возу ?

5.Що так старанно тягли із землі дід,баба,онучка,Собачка та мишка ?

4. Підсумки

Рефлексія

Учитель: Діти,ми про їжу говорили

А чи все ви зрозуміли ?

Який висновок зробили ?

(відповіді дітей)

Учитель:Найбільше багатство-здоров`я людини.

А люди здорові-багатство країни.

А будуть здоровими діти рости, то буде країна багатством цвісти!

Тема: «Харчування і здоров`я»

«Вітаміни і їх значення для здоров`я»

Практична робота

Мета: розширити знання учнів про здоров`я, пояснити

необхідність вибору корисних для здоров`я продуктів;

розкрити значення вітамін та їх корисні властивості.

Розвивати пам`ять,увагу,вміння аналізувати;

Виховувати свідоме відношення до свого здоров`я.

Обладнання: презентація «Що таке вітаміни ?»

Уривок з мультфільму «Вінні-Пух»,фізхвилинка «Вітамінка»,

роздатковий матеріал,індивідуальні картки,таблиці на дошці з

малюнками овочів та фруктів,кошик з овочами,та з яблуками.

Пісня «Діти України».

Відкритий урок

з основ здоров`я

на тему:»Харчування

і здоров`я.Вітаміни та

їх значення.»

2-Б клас

Вчитель: Сень А. В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок з основ здоров'я для 2 класу розкриває значення корисних продуктів для організму, правильність вибору продуктів, значення вітамінів.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    1275
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    21
  • Номер матеріала
    EJ779803
  • Вподобань
    1
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь