і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Урок з основ здоров'я у 2 класі "Харчування та здоров'я. Вітаміни."

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №EJ779803
За публікацію цієї методичної розробки Сень Алла Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №EJ779803
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код
  1. Організаційний момент

Учитель: Доброго здоров`я , діти і гості .

Доброго вам дня

Хай вам сонце ясно світить у вікно щодня

Хай сміється мирне небо

І дивує світ

А земля нехай дарує

Вам барвистий цвіт

Бо здоров`я , любі діти,

В світі головне

А здоровий і веселий щастя не мине

Налаштування на урок

Діти, хочу вам запропонувати незвичайний урок.

Запрошую всіх до співпраці:

Пропоную вам: Слухати і відповідати, грати і міркувати. Дружно плідно працювати.

Бачу, дехто з вас захвилювався . Давайте утворимо «Гірлянду добра» .

( Посміхніться один одному візміться за руки , скажіть пошепки добре слово)

Створили позитивний настрій , тож давайте частіше радіти і сміятися.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Оголошення теми уроку

Усе в житті піде чудово

Якщо будеш ти здоровим

І духовно і фізично

Будеш людям симпатичним

Як ви думаєте , яка тема уроку?

Про що ми будемо говорити?

Очікування.

Слайд

Вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу:

Ми живемо не для того, щоб їсти

А для того , щоб жити.

Як ви розумієте?

Учитель.

А щоб ви нормально зростали і розвивались , мали єнергію для навчання і відпочинку організму потрібні різні продукти харчування

Їжа- це джерело тепла, енергії, росту і здоров`я людини

Не пропливе рікою пароплав, не проїде по рейках тепловоз, не підніметься вгору космічний корабель – якщо двигун не отримає пльного.

А людині для чого потрібна їжа? (мікрофон)

А щоб краще усвідомити значення харчування для організму запрошую всіх на наукову практичну конференцію.

Журналіст : Добрий день, шановні гості!

Наш мікрофон встановлено на науковій практичній конференції в м. Кам`янському

НВК №3 . Найболючіша тема сьогодення Як зберегти здоров`я ?. Вашій увазі представлені виступи вчених різних галузей.

Учитель:Ми будемо говорити про здров`я,проводити дослідження,вибирати корисну їжу.

Мозковий шторм:

Діти,а що таке здоров`я ?(відповіді дітей )

Про недоліки сучасного харчування звітують медики.

Mедики: Багато хто з вас споживає за смаком,а не за користю.

Неможна багато їсти білого хліба,концервантів,штучних продуктів,газовані напої , фасфуди,чіпси,солодощі,мівіну.

Ця їжа сприяє ожирінню.

А ще потрібно більше рухатися.

Практична робота:4 ГРУПИ А,В,С,D-Вітаміни

Завдання:вибери корисні продукти(робота на картках)

Слайд 2

Учитель: Вашій увазі пропонуємо науковий звіт лабораторії

Діти презентують вітамінки

Віт.В-якщо ви хочете зростати сильними,веселими і мати добрий

апетит ,я вам допоможу.А товариші мої-картопля,горошок,буряк,редиска,

квасоля,зелений салат.

Слайд 3

Віт.С

Якщо ви хочете мати добре здоров`я,бути завжди бадьорим,я стану вам у пригоді.

Мої друзі лимон,порічка,чорна смородина,капуста та хрін.

Слайд 4

Віт.D

Я дуже потрібний тим , хто хоче швидко і добре рости,мати гарні міцні зуби.

Я маю для вас корисні продукти-молоко,яйця,сир,масло.

До того ж я товаришую із самим сонечком.

Слайд 5

Учитель:

Практична робота: ( в парах)

Які продукти можна вживати щодня ?

Фізхвилинка(ВІТАМІНКА)

Скласти речення на дошці зі слів

Їжа-це джерело тепла,росту,енергії,здоров`я людини.

Кухар:

Не забувай про народну мудрість «Чим довше жуєш,тим більше проживеш»,

а також вислів «Після їжі стій,або пройди 1000 кроків»

Споживай корисну і різноманітну їжу:молоко,рибу,яйця,крупи,овочі і фрукти.

3. Закріплення знань.

Учитель:

Але дехто думає, що це означає, що їсти можна все, що захочеться і коли захо-

четься (уривок із мультф. «Вінні-Пух»)

Чому ведмежа застряло в проході ?(Надміру їло)

Практична робота (в парах )

Картка№3

З`єднай стрілочками,до яких наслідків призводить неправильне харчування.

На дошці ілюстрації дітей (товстий та худий хлопчики )

-Діти,хто чим харчувався ?

Доведи свою думку.(колективне завдання )

Творча лабораторія.

Добери страви до кожного прийому їжі. Картка№4

Учитель :

Дослідження лабораторії про особливості національного харчування.

Етнографи:

Наші предки полюбляли страви з гречки,кукурудзи,квасолі,картоплі,гарбузів.

Традиційним був - український борщ.

Гра: «Звари борщик»

Вибери необхідні продукти з кошика. (колективно)

Загадки про вітаміни (групове завдання)

Літературна вікторина:

1.Що полюбляє їсти Карлсон ?

2.Що полюбляє Кіт Матроскін ?

3.Що знесла Курочка Ряба ?

4.Що Лисичка скидала з возу ?

5.Що так старанно тягли із землі дід,баба,онучка,Собачка та мишка ?

4. Підсумки

Рефлексія

Учитель: Діти,ми про їжу говорили

А чи все ви зрозуміли ?

Який висновок зробили ?

(відповіді дітей)

Учитель:Найбільше багатство-здоров`я людини.

А люди здорові-багатство країни.

А будуть здоровими діти рости, то буде країна багатством цвісти!

Тема: «Харчування і здоров`я»

«Вітаміни і їх значення для здоров`я»

Практична робота

Мета: розширити знання учнів про здоров`я, пояснити

необхідність вибору корисних для здоров`я продуктів;

розкрити значення вітамін та їх корисні властивості.

Розвивати пам`ять,увагу,вміння аналізувати;

Виховувати свідоме відношення до свого здоров`я.

Обладнання: презентація «Що таке вітаміни ?»

Уривок з мультфільму «Вінні-Пух»,фізхвилинка «Вітамінка»,

роздатковий матеріал,індивідуальні картки,таблиці на дошці з

малюнками овочів та фруктів,кошик з овочами,та з яблуками.

Пісня «Діти України».

Відкритий урок

з основ здоров`я

на тему:»Харчування

і здоров`я.Вітаміни та

їх значення.»

2-Б клас

Вчитель: Сень А. В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок з основ здоров'я для 2 класу розкриває значення корисних продуктів для організму, правильність вибору продуктів, значення вітамінів.
  • Додано
    02.03.2018
  • Розділ
    Основи Безпеки Життєдіяльності (ОБЖ)
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    321
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    EJ779803
  • Вподобань
    1
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №EJ779803
За публікацію цієї методичної розробки Сень Алла Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №EJ779803
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти