Урок – подорож «Острів скарбів».Множення на одиницю з нулями.Урок математики для дітей з особливими потребами

Опис документу:
Урок математики для дітей з особливими потребами (розумово відсталі діти) 6 клас Тема:Урок – подорож «Острів скарбів».Множення на одиницю з нулями. Мета:познайомити з прийомами множення на одиницю з нулями ,нуля і одиниці на будь-яке число; формувати вміння виконувати множенняна одиницю з нулями;розвивати пізнавальні здібності учнів,навички усного рахунку, увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до предмету. дружні відносини в колективі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок математики для дітей з особливими потребами

(розумово відсталі діти) 6 клас

Тема:Урок – подорож «Острів скарбів».Множення на одиницю з нулями.

Мета:познайомити з прийомами множення на одиницю з нулями ,нуля і одиниці на будь-яке число; формувати вміння виконувати множенняна одиницю з нулями;розвивати пізнавальні здібності учнів,навички усного рахунку, увагу, логічне мислення; виховувати інтерес до предмету. дружні відносини в колективі.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Сьогодні математика у нас.

Повинні ми добряче попрацювати,

Щоб гості, подивившись на нас,

Всі здивувалися: «Що за клас!»

Починаємо роботу. Відкрийте зошити, пропишіть зразки цифр і запишіть число (16 листопада)

- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми вирушимо борознити Море Математичних Знань на корабель "Відважний" (показати макет корабля). Море – це безодня проблем, таємниць, незрозумілих речей, незрозумілих питань і захоплюючих загадок. Наша експедиція побуває(відкрити карту) у бухті "Скарбничка знань", зупиниться на "Острові скарбів", де знайде нові знання в області математики, кине якір на пристань "Перевір себе", відвідає порт "Питання – відповідь", дізнається таємницю "Диво – острова".

Словникова робота

- Я сказала, що ми вирушаємо в експедицію. А хто знає, що означає слово "експедиція"? (картка із словом з'являється на дошці)

- Експедиція – це відправка вдалину, сама поїздка з метою досліджень та отримання нових відомостей.

Але для початку необхідно перевірити всі готові стати учасниками експедиції.

Отже, ми вирушаємо в експедицію, що нам потрібно з собою взяти в цей нелегкий шлях?

- Які якості нам знадобляться? (Кмітливість, розум, сила, спритність, кмітливість, хоробрість, винахідливість...) Молодці!

А зараз ви дізнаєтеся, що потрібно кожній людині у будь-якій справі! Подивіться на дошку. Тут ви бачите математичні вирази. Давайте знайдемо

значення кожного з них.

103х4= 412 О

210х4=840 О

204х3=612 Р

102х2=204 Д

988х1=988В

1021х2=2042Я

1234х0=0 З

- Ви помітили, що внизу кожного числа є буква. Розставте числа в порядку зростання, і ми дізнаємося, що завжди потрібно кожній людині(Здоров'я)

- Чому людині потрібне здоров'я? Як ви розумієте рос. нар. приказку:"Бережи здоров'я змолоду"

ІІ. Актуалізація знань

- Ну що ж, всі готові, і ми вирушаємо у велике плавання за новими відкриттями. Наш клас відчалює від школи – інтернату (включаю фонограму шум моря). Нам необхідно відвідати бухту "Скарбничка знань". Тут ми повинні захопити ті знання, без яких ми не зможемо проводити дослідження (прибуваємо до бухти і прикріплюю стрілочку).

- Знайдіть зайвий вираз в кожному стовпчику: СЛАЙД 5

5 + 5 + 5 + 5 =5х4=20

7 - 7 + 7

42 + 42 + 24 + 42

30 + 30 + 30=30х3=90

15 + 15 + 15=15х3=45

56 + 46 + 86

- Що можна сказати про вирази з однаковими складовими? (Їх можна замінити множенням.)

- Що таке "множення"? (додавання однакових доданків)

- Замінимо, де можна, додавання множенням. Знайдемо значення виразів. Записуємо рішення в зошит.

- (включаю фонограму шум моря). Ми непомітно підпливли до"Острову Скарбів". Зараз ви будете працювати в групах. У вас на столах лежить картка із зразком.

10 х 39

0 х 77

1 х 101

98х10

203х1

134х10

- Щоцікавого ви помітили при множенні одиниці на число? (вийшло те число, на яке множили)

- А при множенні нуля на число? (вийшов нуль)

- При множені числа на 10?

ІІІ. Повідомлення теми уроку

  • До чисел : 1, 5, 9, 15, 28 допишіть справа 0

- Як змінилося число?

- У скільки разів збільшилося кожне число?

  • До чисел : 2.6. 8,9,34допишіть справа два 0

- Як змінилося число?

- У скільки разів збільшилося кожне число?

- Який висновок можна зробити?

Висновок. Щоб помножити число на 10, треба до нього справа приписати один нуль; щоб помножити на 100, треба приписати два нулі.

- (включаю фонограму шум моря). Наш корабель підплив до гавані відпочинок

(Фізхвилинка про море)

ІV.Закріплення матеріалу

- (включаю фонограму шум моря). Ми дісталися до пристані"Перевір себе".

  • Обчисліть самостійно : с. 57 № 3 (2, 3ст)

  • Розв’яжіть приклади с. 57 № 7

  • Задача : с.57 № 6 (усно)

V.Підсумок уроку

- (включаю фонограму шум моря). Настав час відвідати порт"Питання – відповідь".

- Яке відкриття ви зробили сьогодні на уроці?

- Які почуття ви відчували при цьому?

- Чи Все вам зрозуміло?

- Ви досягли тієї мети, яку поставили перед собою на уроці?

- При множенні 1 на будь-яке число виходить...

- При множенні 0 на будь-яке число виходить...

- При множенні числа на 10 виходить...

- При множенні числа на 100 виходить...

Рефлексія.- (включаю фонограму шум моря). Ми з вами припливли до диво – острова. Перед вами диво - дерево. На цьому чудо – дереві ростуть диво черевички. У вас на столах лежать черевички трьох кольорів (жовті, червоні, зелені). Ви повинні повісити на диво – дерево один з ваших черевичків. А тепер оцініть себе.

- Як оцінюємо?

(Якщо все вийшло, все на уроці зрозуміли - зелений черевичок;

якщо, я намагався, але в мене не все вийшло, жовтий;

мені потрібна допомога – червоний.)

- Ось і закінчилася наша експедиція по морю. Повернулися ми в свою гавань не з порожніми руками, а з новим багажем знань. Сподіваюся, що наша подорож була для вас пізнавальною, цікавою..

- Дякую, урок закінчено. Ви всі молодці!

VІ. Домашнє завдання с. 57 № 7 (3 ст)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.