Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Урок-подорож. Його особливості .

Педагогіка

Для кого: 9 Клас

16.01.2022

335

3

0

Опис документу:

Юні мандрівники зустрічаються з новими явищами, спостерігають цікаві природні процеси, ознайомлюються з різноманітними живими організмами. Учні відчувають себе мандрівниками, першовідкривачами, вченими-науковцями, які вирішують важливу проблему. Вони самі роблять висновки, підсумки-узагальнення.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Урок- подорож. Його особливості
Слайд № 1

Урок- подорож. Його особливості

Урок-подорож – подорож в уяві, за допомогою власної фантазії і за сприянням факторів чи умов, які оточують учня.
Слайд № 2

Урок-подорож – подорож в уяві, за допомогою власної фантазії і за сприянням факторів чи умов, які оточують учня.

При уявній подорожі може відбуватися все те, що супроводжує справжню подорож – яскраві враження, позитивні емоції, яскраві зустрічі. Учні сидять у ...
Слайд № 3

При уявній подорожі може відбуватися все те, що супроводжує справжню подорож – яскраві враження, позитивні емоції, яскраві зустрічі. Учні сидять у класі і одночасно вони подорожують за допомогою вказівок і порад учителя.

Юні мандрівники зустрічаються з новими явищами, спостерігають цікаві природні процеси, ознайомлюються з різноманітними живими організмами. Учні від...
Слайд № 4

Юні мандрівники зустрічаються з новими явищами, спостерігають цікаві природні процеси, ознайомлюються з різноманітними живими організмами. Учні відчувають себе мандрівниками, першовідкривачами, вченими-науковцями, які вирішують важливу проблему. Вони самі роблять висновки, підсумки-узагальнення.

Уроки-подорожі розвивають в учнів: 1.Спостережливість, 2.Уміння робити підсумок та висновки, 3.Шукати зв’язки між наслідками та причинами, по-своєм...
Слайд № 5

Уроки-подорожі розвивають в учнів: 1.Спостережливість, 2.Уміння робити підсумок та висновки, 3.Шукати зв’язки між наслідками та причинами, по-своєму трактувати явища.

Під час уроку-подорожі учні залишаються в класі, але подумки перебувають у лісі чи на березі річки. Урок-подорож слід застосовувати тоді, коли немо...
Слайд № 6

Під час уроку-подорожі учні залишаються в класі, але подумки перебувають у лісі чи на березі річки. Урок-подорож слід застосовувати тоді, коли неможливо провести екскурсію.

«Подорож країною Нехворійко» Конспект уроку – подорожі на тему:
Слайд № 7

«Подорож країною Нехворійко» Конспект уроку – подорожі на тему:

Мета: дати загальне поняття про здоров'я, його складові; розширювати пізнавальний інтерес, прививати бажання дотримуватися основних правил особисто...
Слайд № 8

Мета: дати загальне поняття про здоров'я, його складові; розширювати пізнавальний інтерес, прививати бажання дотримуватися основних правил особистої гігієни;виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я і здоров'я інших.

Обладнання: медична емблема, плакат Нехворійко, столи з картками – назвами кабінетів, картки із завданнями, загадками, прислів’ями.
Слайд № 9

Обладнання: медична емблема, плакат Нехворійко, столи з картками – назвами кабінетів, картки із завданнями, загадками, прислів’ями.

Хід уроку І.Організація класу. - Віршик
Слайд № 10

Хід уроку І.Організація класу. - Віршик

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Аутотренінг. 2.Побудова асоціативного куща до слова «Здоров’я» 3. .«Мікрофон»
Слайд № 11

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Аутотренінг. 2.Побудова асоціативного куща до слова «Здоров’я» 3. .«Мікрофон»

ІІІ. Сприймання та засвоєння нового матеріалу. 1.Бесіда. 2. Читання таблички «Стоматолог». 3. Основні поради лікаря -окуліста. 4. Корисні поради лі...
Слайд № 12

ІІІ. Сприймання та засвоєння нового матеріалу. 1.Бесіда. 2. Читання таблички «Стоматолог». 3. Основні поради лікаря -окуліста. 4. Корисні поради лікаря. 5. Загадки. 6.Читайте табличку «Травматолог».

ІV.Підсумок уроку - Бесіда V.Домашнє завдання.
Слайд № 13

ІV.Підсумок уроку - Бесіда V.Домашнє завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.