Урок малювання "Малювання писанки"

Образотворче мистецтво

Для кого: 1 Клас

21.10.2021

32

0

0

Опис документу:

Конспект уроку з образотворчого мистецтва "Малювання писанки" в 1 класі

Писанка з елементами тваринного орнаменту. Розповідь з елементами бесіди про види розпису яєць, про значення орнаментів різного походження.

Перегляд
матеріалу
Отримати код











Конспект уроку

4 клас

















Виконали:

Студентки 3-Б курсу

Відділення Початкова освіта

Білгород – Дністровського

Педагогічного коледжу

Бабенко Ганна

Бугор Марія

Бурлаченко Тетяна

Гудій Олександра

Гуцулюк Христина

Дорош Валентина



Тема: Дизайн святкового торта

Мета: навчати розташовувати якнайкраще елементи для створення лінійного візерунка; засвоювати основи створення декоративної композиції; закріплювати навички роботи в техніці аплікації; почати ознайомлювати з силуетними формами, декором, рослинними і геометричними орнаментами, навчати дітей працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості; виховувати в учнів спостережливість, акуратність, увагу.

Обладнання: ТЗН , олівці, білий папір , маркери , кольорові олівці , технологічна карта ,

Хід уроку

І. Організаційний момент

  1. Привітання

Пролунав дзвінок

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці ,

Що у нашім 4-м класі Діти – просто молодці !

2.Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вступна бесіда

Які солодоші ви полюбляєте?

А чи знаете ви , що є природні солодоші, наприклад. мед. фрукти,

штучні: печиво, цукерки, гістечка, тортики, морозиво.

Як ви вважаєте, чи корисно для здоров'я вживати багато штучних солодошів?

Як впливають солодкі продукти на зуби?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Як ви вважаєте. що ми будемо виготовляти на уроці?

Так правильно,на уроці ми виготовимо святковий тортик .

IV. Вивчення нового матеpіалу

Які ви бачили цікаві тортики?

Пропоную вам розглянути цікаві тортики від кондитерів (відеоматеріали) https://www.youtube.com/watch?v=QzMeLaB4YqU



Який тортик вам найбільше запам’ятався?

- А зараз подивіться на малюнок.

- Що на ньому зображено?

- Які кольори ви бачите?

- Скільки поверхів має торт?

- 3 яких геометричних фігур складається цей тортик? (прямокутник і овал)

- Сьогодні ми з вами спробуємо намалювати такого ж тортика. - Спочатку малюємо прямокутники та на їх верхніх сторонах- овали.

- Домальовуємо елементи декору на малюнку, можна намалювати за зразком або за власною фантазією. I розфарбуємо наш тортик. Можна використати свої кольори або як на малюнку.

Повторення правил юного художника:

1. Фарби пензлі ти готуй, красу, радість тут відчуй.

2. Штрихи клади в одному напрямку.

3. Лінії малюй не зупиняючись.

4. Охайно працюй з фарбою та водою.

Повторення правил роботи з пензлем:

1. Занурюй пензлик у фарбу лише до половини ворсу.

2. Не забувай відтискувати зайву фарбу об край склянки.

3. Не дави на пензлик, а легко торкайся паперу кінчиком.

4. Завершивши роботу або покористувавшись одним кольором, поміняй воду, гарно вимий пензли, витри, висуши його.

Практична робота учнів

Фізхвилинка

Відео-матеріали

V. Практична робота

Під час виконання роботи вчитель ( за потреби ) допомагає учням .

V І. Підсумок уроку

1.Обговорення учнівських робіт

2.Бесіда

- що найбільше сподобалось на уроці ?

- які емоції викликав урок ?

3.Прибирання робочих місць

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.