і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Всесвітня історія. 8 клас

Урок ______ Дата _______________

Тема. Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів під час вивчення теми, дати оцінку навчальних досягнень школярів за результатами ви­вчення теми під час проведення письмової роботи; перевірити вміння застосовувати здобуті знання; систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з теми, повторити основні терміни й поняття; виділити й активізувати в пам’яті учнів найважливіші явища та процеси; закріпити вміння систематизувати матеріал; продовжити формування переконаності в необхідності оволодіння історич­ними знаннями; виховувати в учнів зацікавленість історією.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: продемонструвати свої знання з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.»; оцінити рівень власних начальних досягнень із даного розділу; звернути увагу на ті питання, що були недостатньо ними опрацьовані; набути навичок роботи над завданнями різ­них рівнів складності.

Тип уроку. Урок узагальнення, систематизації та перевірки знань, умінь і навичок.

Форма проведення. Різнорівнева письмова робота за двома варіанта­ми.

Структура уроку

I. Організаційний момент.

II. Перевірка знань, умінь і навичок.

Різнорівнева письмова робота за двома варіанта­ми

III. Підсумки уроку.

IV. Домашнє завдання.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Письмова робота (два варіанти письмової контрольної роботи додаються).

Відповіді:

І варіант: 2. А – ні; Б – так; 3. В; 4. В; 5. В; 6. В; 7. …1569…Литвою…Люблінську…Посполита… 9. Підписання Вестфальського миру; 10. А3, Б2, В1, Г4; 11. 1Г, 2Д, 3Б, 4В; 12. А. Єлизавета І; Б. 2.

ІІ варіант: 2. А – так; Б – ні; 3. А; 4. Г; 5. В; 6. В; 7. …1618…Тридцятилітня…чотири…Вестфальського… 9. Ухвалення Люблінської унії; 10. А2, Б4, В3, Г1; 11. 1Б, 2В, 3Д, 4А; 12. А. Людовік ХІV; Б. 2.

ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ.

Учитель нагадує порядок оцінювання контрольних робіт.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

1. Повторити матеріал §§12-18, §20.

І варіант

Дата: ___________ Клас: _________ Прізвище, ім’я: ___________________________

РОЗДІЛ 3: «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

І рівень

1. Назвати дві дати з теми:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

А) «Абсолютна монархія у Франції досягла найвищого розквіту за Франциска І». _____

Б) «На півночі Нідерландів було утворено Республіку Об’єднаних провінцій». _____

3. «Англійським папою» у 1534 році згідно «Акту про супрематію» став:

А) Карл V

Б) Людовік ХІV

В) Генріх VІІІ

Г) Філіпп ІІ

4. Основною формою господарства в Польщі у ХVІІ ст. стають:

А) вотчини

Б) латифундії

В) фільварки

Г) намісництва

5. Іспанську «Непереможну армаду» Філіппа ІІ було розгромлено в протоці Ла-Манш у:

А) 1540 році

Б) 1568 році

В) 1588 році

Г) 1618 році

6. Процес значного підвищення цін на продукти харчування та предмети першої

необхідності - це:
А) «славна революція»

Б) «реставрація»

В) «революція цін»

Г) «накопичення капіталу»

ІІ рівень

7. Доповнити речення, вставивши пропущені слова:

«У _________ році між Польщею та ________________ було укладено ________________ унію, якою проголошувалось утворення держави Річ ___________________».

8. Дати визначення:

А) Республіка - ______________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Б) Унія - ________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

9. Встановіть подію, про яку йдеться в тексті та зображено на ілюстрації:

А) «Франція отримала Південний Ельзас і лотарінгське єпископство Мец, Туль і Верден, Швеція острів Рюген, Західну Померанію і герцогство Бремен, плюс контрибуцію в 5 млн талерів. Саксонія Лузацію, Бранденбург Східну Померанію, архієпископство Магдебург і єпископство Мінден. Баварія Верхній Пфальц, баварський герцог став курфюрстом.».

Б) «Імператор повинен був відмовитися від підтримки Іспанії і не втручатися в справи Бургундії, яка формально була частиною імперії.».

ІІІ рівень

10. Поставити у хронології:

А) повстання Фронду проти Людовіка ХІV _______

Б) початок Тридцятилітньої війни в Європі _______

В) підписання перемир’я між Іспанією та Нідерландами _______

Г) «Славна революція» в Англії _______

11. Встановіть відповідність між іменами державних діячів та назвами країн, з якими пов’язана їх діяльність:

1

Філіпп ІІ

А

Франція

2

Вільгельм І Оранський

Б

Польща

3

Сигізмунд ІІ Август

В

Англія

4

Олівер Кромвель

Г

Іспанія

Д

Нідерланди

1

2

3

4

ІV рівень

12. Розгляньте ілюстрацію та дайте відповідь на запитання:

А) Хто зображений на даній картині?

____________________________________

Б) Яке з висловлювань належить даному історичному діячу?

1. «Єретики повинні горіти у полум’ї інквізиції».

2. «Я одружена з усією Англією».

13. Дайте характеристику результатів та підсумків революції та громадянської війни в Англії. Які наслідки вони мали для розвитку Англії в майбутньому?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка: ___________

Вчитель: ___________

ІІ варіант

Дата: ___________ Клас: _________ Прізвище, ім’я: ___________________________

РОЗДІЛ 3: «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

І рівень

1. Назвати дві дати з теми:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

А) «Лідером революції в Англії середини ХVІІ ст. був Олівер Кромвель». _______

Б) «Вестфальський мир проголошував утворення держави Річ Посполита». _______

3. Ідею створення «всесвітньої християнської монархії» проголосив король:

А) Карл V

Б) Людовік ХІV

В) Генріх VІІІ

Г) Філіпп ІІ

4. Провідною галуззю господарства в Англії у ХVІІ ст. було:

А) виноградарство

Б) металургія

В) городництво

Г) виробництво сукна

5. Карл І змушений був скликати «Довгий парламент» у:

А) 1588 році

Б) 1618 році

В) 1640 році

Г) 1648 році

6. Голландські борці проти іспанського панування в Нідерландах - це:
А) гугеноти

Б) зрівнювачі

В) гези

Г) залізнобокі

ІІ рівень

7. Доповнити речення, вставивши пропущені слова:

«У _______ - 1648 роках відбувалась перша загальноєвропейська __________________ війна, яка мала ______________ періоди та завершилась підписанням у 1648 році ________________________ миру».

8. Дати визначення:

А) Абсолютизм - ____________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Б) Огороджування - _________________________________________________________

___________________________________________________________________________

9. Встановіть подію, про яку йдеться в тексті та зображено на ілюстрації::

А) «Литовська, українська та польська шляхта зрівнювалися в правах і набували права володіння маєтками на всій території Речі Посполитої».

Б) «Велике князівство Литовське, як і Польське королівство, залишалося самостійним політичним організмом зі своєю вищою адміністрацією, власною скарбницею, військом, судово-правовою системою».

ІІІ рівень

10. Поставити у хронології:

А) загибель «Непереможної армади» _______

Б) початок громадянської війни Англії _______

В) підписання Рішельє «Едикту милості» _______

Г) підписання Утрехтської унії _______

11. Встановіть відповідність між іменами державних діячів та назвами країн, з якими пов’язана їх діяльність:

1

Сигізмунд ІІ Август

А

Іспанія

2

Олівер Кромвель

Б

Польща

3

Вільгельм І Оранський

В

Англія

4

Філіпп ІІ

Г

Франція

Д

Нідерланди

1

2

3

4

ІV рівень

12. Розгляньте ілюстрацію та дайте відповідь на запитання:

А) Хто зображений на даній картині?

____________________________________

Б) Яке з висловлювань належить даному історичному діячу?

1. «Я змушений взяти на себе функції начальника поліції».

2. «Держава – це я».

13. Дайте характеристику результатів та підсумків Тридцятилітньої війни. Чи було вирішено протиріччя між європейськими країнами?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка: ___________

Вчитель: ___________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь