і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Всесвітня історія. 8 клас

Урок ______ Дата _______________

Тема. Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

Мета: оцінити рівень навчальних досягнень учнів під час вивчення теми, дати оцінку навчальних досягнень школярів за результатами ви­вчення теми під час проведення письмової роботи; перевірити вміння застосовувати здобуті знання; систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з теми, повторити основні терміни й поняття; виділити й активізувати в пам’яті учнів найважливіші явища та процеси; закріпити вміння систематизувати матеріал; продовжити формування переконаності в необхідності оволодіння історич­ними знаннями; виховувати в учнів зацікавленість історією.

Очікувані результати. Після цього уроку учні зможуть: продемонструвати свої знання з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.»; оцінити рівень власних начальних досягнень із даного розділу; звернути увагу на ті питання, що були недостатньо ними опрацьовані; набути навичок роботи над завданнями різ­них рівнів складності.

Тип уроку. Урок узагальнення, систематизації та перевірки знань, умінь і навичок.

Форма проведення. Різнорівнева письмова робота за двома варіанта­ми.

Структура уроку

I. Організаційний момент.

II. Перевірка знань, умінь і навичок.

Різнорівнева письмова робота за двома варіанта­ми

III. Підсумки уроку.

IV. Домашнє завдання.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Письмова робота (два варіанти письмової контрольної роботи додаються).

Відповіді:

І варіант: 2. А – ні; Б – так; 3. В; 4. В; 5. В; 6. В; 7. …1569…Литвою…Люблінську…Посполита… 9. Підписання Вестфальського миру; 10. А3, Б2, В1, Г4; 11. 1Г, 2Д, 3Б, 4В; 12. А. Єлизавета І; Б. 2.

ІІ варіант: 2. А – так; Б – ні; 3. А; 4. Г; 5. В; 6. В; 7. …1618…Тридцятилітня…чотири…Вестфальського… 9. Ухвалення Люблінської унії; 10. А2, Б4, В3, Г1; 11. 1Б, 2В, 3Д, 4А; 12. А. Людовік ХІV; Б. 2.

ІІІ. ПІДСУМКИ УРОКУ.

Учитель нагадує порядок оцінювання контрольних робіт.

IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

1. Повторити матеріал §§12-18, §20.

І варіант

Дата: ___________ Клас: _________ Прізвище, ім’я: ___________________________

РОЗДІЛ 3: «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

І рівень

1. Назвати дві дати з теми:

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

А) «Абсолютна монархія у Франції досягла найвищого розквіту за Франциска І». _____

Б) «На півночі Нідерландів було утворено Республіку Об’єднаних провінцій». _____

3. «Англійським папою» у 1534 році згідно «Акту про супрематію» став:

А) Карл V

Б) Людовік ХІV

В) Генріх VІІІ

Г) Філіпп ІІ

4. Основною формою господарства в Польщі у ХVІІ ст. стають:

А) вотчини

Б) латифундії

В) фільварки

Г) намісництва

5. Іспанську «Непереможну армаду» Філіппа ІІ було розгромлено в протоці Ла-Манш у:

А) 1540 році

Б) 1568 році

В) 1588 році

Г) 1618 році

6. Процес значного підвищення цін на продукти харчування та предмети першої

необхідності - це:
А) «славна революція»

Б) «реставрація»

В) «революція цін»

Г) «накопичення капіталу»

ІІ рівень

7. Доповнити речення, вставивши пропущені слова:

«У _________ році між Польщею та ________________ було укладено ________________ унію, якою проголошувалось утворення держави Річ ___________________».

8. Дати визначення:

А) Республіка - ______________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Б) Унія - ________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

9. Встановіть подію, про яку йдеться в тексті та зображено на ілюстрації:

А) «Франція отримала Південний Ельзас і лотарінгське єпископство Мец, Туль і Верден, Швеція острів Рюген, Західну Померанію і герцогство Бремен, плюс контрибуцію в 5 млн талерів. Саксонія Лузацію, Бранденбург Східну Померанію, архієпископство Магдебург і єпископство Мінден. Баварія Верхній Пфальц, баварський герцог став курфюрстом.».

Б) «Імператор повинен був відмовитися від підтримки Іспанії і не втручатися в справи Бургундії, яка формально була частиною імперії.».

ІІІ рівень

10. Поставити у хронології:

А) повстання Фронду проти Людовіка ХІV _______

Б) початок Тридцятилітньої війни в Європі _______

В) підписання перемир’я між Іспанією та Нідерландами _______

Г) «Славна революція» в Англії _______

11. Встановіть відповідність між іменами державних діячів та назвами країн, з якими пов’язана їх діяльність:

1

Філіпп ІІ

А

Франція

2

Вільгельм І Оранський

Б

Польща

3

Сигізмунд ІІ Август

В

Англія

4

Олівер Кромвель

Г

Іспанія

Д

Нідерланди

1

2

3

4

ІV рівень

12. Розгляньте ілюстрацію та дайте відповідь на запитання:

А) Хто зображений на даній картині?

____________________________________

Б) Яке з висловлювань належить даному історичному діячу?

1. «Єретики повинні горіти у полум’ї інквізиції».

2. «Я одружена з усією Англією».

13. Дайте характеристику результатів та підсумків революції та громадянської війни в Англії. Які наслідки вони мали для розвитку Англії в майбутньому?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка: ___________

Вчитель: ___________

ІІ варіант

Дата: ___________ Клас: _________ Прізвище, ім’я: ___________________________

РОЗДІЛ 3: «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

І рівень

1. Назвати дві дати з теми:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Дати відповідь «так» чи «ні»:

А) «Лідером революції в Англії середини ХVІІ ст. був Олівер Кромвель». _______

Б) «Вестфальський мир проголошував утворення держави Річ Посполита». _______

3. Ідею створення «всесвітньої християнської монархії» проголосив король:

А) Карл V

Б) Людовік ХІV

В) Генріх VІІІ

Г) Філіпп ІІ

4. Провідною галуззю господарства в Англії у ХVІІ ст. було:

А) виноградарство

Б) металургія

В) городництво

Г) виробництво сукна

5. Карл І змушений був скликати «Довгий парламент» у:

А) 1588 році

Б) 1618 році

В) 1640 році

Г) 1648 році

6. Голландські борці проти іспанського панування в Нідерландах - це:
А) гугеноти

Б) зрівнювачі

В) гези

Г) залізнобокі

ІІ рівень

7. Доповнити речення, вставивши пропущені слова:

«У _______ - 1648 роках відбувалась перша загальноєвропейська __________________ війна, яка мала ______________ періоди та завершилась підписанням у 1648 році ________________________ миру».

8. Дати визначення:

А) Абсолютизм - ____________________________________________________________

___________________________________________________________________________

Б) Огороджування - _________________________________________________________

___________________________________________________________________________

9. Встановіть подію, про яку йдеться в тексті та зображено на ілюстрації::

А) «Литовська, українська та польська шляхта зрівнювалися в правах і набували права володіння маєтками на всій території Речі Посполитої».

Б) «Велике князівство Литовське, як і Польське королівство, залишалося самостійним політичним організмом зі своєю вищою адміністрацією, власною скарбницею, військом, судово-правовою системою».

ІІІ рівень

10. Поставити у хронології:

А) загибель «Непереможної армади» _______

Б) початок громадянської війни Англії _______

В) підписання Рішельє «Едикту милості» _______

Г) підписання Утрехтської унії _______

11. Встановіть відповідність між іменами державних діячів та назвами країн, з якими пов’язана їх діяльність:

1

Сигізмунд ІІ Август

А

Іспанія

2

Олівер Кромвель

Б

Польща

3

Вільгельм І Оранський

В

Англія

4

Філіпп ІІ

Г

Франція

Д

Нідерланди

1

2

3

4

ІV рівень

12. Розгляньте ілюстрацію та дайте відповідь на запитання:

А) Хто зображений на даній картині?

____________________________________

Б) Яке з висловлювань належить даному історичному діячу?

1. «Я змушений взяти на себе функції начальника поліції».

2. «Держава – це я».

13. Дайте характеристику результатів та підсумків Тридцятилітньої війни. Чи було вирішено протиріччя між європейськими країнами?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка: ___________

Вчитель: ___________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів з розділу «Держави Західної Європи в ХVІ – ХVІІ ст.».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти