Урок-гра на тему "Міс ввічливість"

Опис документу:
Урок-гра створений з метою заохочення молодших школярів до вивчення правил ввічливості в суспільстві. За допомогою цієї гри, діти зможуть вибрати для себе один з шляхів подолання невихованості, зла та навчитись бути маленькими "лицарями". Формувати і підростаючих поколінь лицарські якості, шляхетність та моральні чесноти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Гра-конкурс «Міс ввічливість»

Мета. Формувати в підростаючих поколінь ли­царські якості, шляхетність, моральні чесноти, почуття милосердя; узагальнити знання учнів про дотримання правил поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, турботу і піклування про молодших, слабких.

Обладнання. Ігрові столи, завдання, картинки, предмети для сервірування столу

Форма проведення. Гра-конкурс.
Вчитель: Доброго дня, любі діти!

Ви так гарно відповіли мені "Добрий день!” Отож, ми побажали один одному, щоб день був добрий для кожного з нас, приніс радість, задоволення, добрий настрій.

  • Запитання до всіх, до вболівальників:

Давайте всі разом пригадаємо якими ввічливими словами ще ми вітаємося?

(Добрий день, ранок, вечір, доброго здоров’я)

  • А якими словами ми прощаємось? (До побачення!, До зустрічі!, Усього найкращого! На все добре!, Бувайте здорові, На добраніч!).

  • Це ввічливі слова, називаються вони чарівними. Люди, які їх постійно вживають, називаються ввічливими, чемними. Чемна людина всім приємна, бо вона приносить втіху і хороший настрій.

Людина починається з добра,

Із ласки, щирості й любові,

Із батьківської хати і двора,

Із теплоти, що є у кожнім слові.

Кожен з нас знає, що від того, як людина поводить се­бе з іншими людьми, залежить ставлення до неї оточую­чих людей.

Культура поведінки — ось візитна карточка людини при знайомстві, розмові. Сьогодні нашою метою буде дізнатись наскільки правильно ви засвоїли правила поведінки, чи вмієте ви ними користуватись, чи допомагають вони вам у житті.

Ведучий: Сьогодні у нас відбудеться турнір лицарів ввічливості.

Ведучий: У ньому беруть участь ваші ровесники, знавці правил ввічливості і хорошого тону.

Ведучий: Ми побажаємо учасникам турніру успіхів. Нехай переможуть найчемніші.

Ведучий: Запрошуємо учасниць на сцену.

Ведучий: Познайомтесь, будь ласка, з журі______

Ведучий: Журі оцінюватиме конкурси за п’ятибальною системою. Увага! турнір оголошуємо відкритим!!!

Ведучий. Щоб у лицарському турнурі перемогти,

Дуже розумним і ввічливим треба бути.

За щитами не ховатись,

Шпаги гострої не боятись,

Всі закони поведінки знати.

Ведучий: Перемогти у турнірі буде не просто, змагатися треба за кожний бал, суворо дотримуючись законів ввічливості.

- Представлення учасниць

Ведучий. Перш ніж приступити до конкурс­ної програми, ми пропонуємо учасницям представи­ти себе.

Ведуча. Дякую всім!. Пропоную перейти до конкурсу "Хто назве найбільше слів”.

Кожна з учасниць буде називати слова, якими характери­зується вихована людина. Та учасниця, яка назве більшість слів наблизиться до перемоги конкурсу. Для підготовки ми даємо час командам.

(поки учасниці думають, якими словами вони будуть характеризувати виховану людину записуючи на листочках, ведучі працюють з вболівальниками)

(Ввічлива, вихована, шаноблива, галантна, делікатна, гречна, тактовна, порядна, інтелігент­на, щира, пристойна, точна, люб'язна, доброзичлива, смілива, відважна, тактовною,благородна, безкорислива, уважний, привітна, добра, милосердна,приязна, чуйна, чемна, кмітлива, мужня)

1 слово-1 бал

(після гри з вболівальниками конкурсантки зачитують слова)

Ведуча. Поки учасниці готуються ми з вболівальниками проведемо конкурс «Продовжіть висловлення».

  1. Розтопить серце всякого

Сердечне слово …..(дякую)

  1. Розтане навіть льодяна глиба від слова теплого... (спасибі).

  2. Зеленіє навіть пень, коли почує... (добрий день).

  3. За смачний обід і ситий скажем мамі ми... (спасибі).

  4. Хлопчик ввічливий і чемний, зустрівшись, каже... (добрий вечір).

  5. А ось коли сварять за пустощі, ми кажемо... (будь ласка, вибачте)

  6. Якщо ти їсти вже не в силах,

То скажеш мамі що?..... (спасибі)

  1. Коли згоряє сонце у росі

Й зоря лягає лагідно на плечі,

Серед знайомих рідних голосів

Ми чуємо привітне … (добрий вечір)

  1. Зазеленіє старий пень, коли почує... (Добрий день).

  2. Коли ідемо з дому в школу, на роботу, на побачення, то кажем рідним нашим... (До побачення).

  3. Коли тебе впіймають за підказку,

Ти вчителя розчулиш:…. (вибачте, будь ласка)

  1. Щоб знову зустрілись у годину призначену,

Кажу щиро завжди я всім …( До побачення)

Ведуча. Наступний конкурс «Благородні вчинки» Дати правильну відповідь на запитання.

Запитання для учасниць:

  1. За скільки хвилин до початку вистави треба приходити у театр?

(Хвилин за 30, щоб вспіти роздягнутись і зайняти своє місце).

  1. Як бути з морозивом, якщо ти не встиг його з’їсти, а дзвінок уже пролунав?

(Якщо морозиво у вазочці, то постав його на стіл, якщо у обгортці, то викинь у урну).

  1. Яку людину ми називаємо лицарями сьогодні? (Людину безкорисливу, готову на самопожертву в ім’я іншої, яка дотримує слова, ввічливу, доброзичливу, захисницю слабшого. Лицар здатний на сміливі вчинки, в його грудях б’ється благородне серце).

  2. Якщо ти випадково когось зачепив або вдарив, то що потрібно сказати?

  3. Твої дії, якщо ти побачищ, що хтось знущається над меншим.

Кожна відповідь від 1-5 балів.

(Оголошуються результати конкурсу).

Ведуча. Наступний конкурс "Етикет, Ввічливість”.

Вашим завданням буде згадати прислів*я про ввічливість( заздалегідь діти готуються вдома та вчать прислів*я)

1 прислів*я -2 бали.

Ведуча. Дякую командам, ви гарно справилися із завданням. А ми попросимо журі оголосити результати конкурсів.

Ведуча. Оголошую наступний конкурс "Від теорії до практики”.

Завдання:

-Вам потрібно підійти до якнайбільшої кількості вболівальників та сказати декілька приємних слів, а журі будуть пильно дивитись та рахувати до скількох вболівальників наші учасниці підійшли та чи правильно вони висловились.

1 вболівальник-1 бал.

(Оголошуються результати конкурсу).

Ведуча. Пропоную вам ще один конкурс, який носить назву «Ліричний».

Учасниці читають вірші про ввічливість, які вони заздалегідь підготували.

1 вірш-2 бали.

Ведуча. А тепер надамо слово журі.

(Оголошуються результати конкурсу).

Ведуча. Наш конкурс підходить до кінця. Просимо журі підбити підсумки.

Учасники турніру дають клятву лицарів:

Вчитель (робить підсумок). Будьте завжди ввічливими, чуйними, уважними. Зустрінете знайо­мого — привітайтесь. Допустивши помилку, виявив­ши грубість, попросіть вибачення. Завжди допома­гайте старшим, молодшим, друзям. Ніколи не пере­бивайте співрозмовника навіть тоді, коли ви з ним не погоджуєтесь, вислухайте його до кінця і тільки тоді висловіть свою думку. Дружіть із «ввічливими словами». Будьте завжди шляхетними і вас любити­муть і поважатимуть.

Ведуча. Дякуємо командам за участь, журі за роботу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.