Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Урок футболу з використанням біоадекватної методики (7 клас)

Фізичне виховання та спорт

Для кого: 7 Клас

03.03.2021

122

1

0

Опис документу:
1) Закріпити отримані навички й уміння з техніки ведення м’яча, зупинка м’яча підошвою та удари внутрішньою стороною ступні. 2) Навчити техніці гри головою(удари по м’ячу головою середньою частиною лоба). 3) Розвивати спритність та швидкість під час гри. 4) Виховувати в учнів дисциплінованість, організованість, сміливість, упевненість у свої силах.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок футболу з використанням біоадекватної методики (7 клас)

Тема: Футбол

Мета:

  • Навчити основних елементів техніки гри.

  • Розвивати рухові якості.

  • Сприяти вихованню товариськості , дисциплінованості, організованості.

  • Виховувати в учнів потребу в систематичних заняттях фізичними вправами.

Завдання:

  1. Закріпити отримані навички й уміння з техніки ведення м’яча, зупинка м’яча підошвою та удари внутрішньою стороною ступні.

  2. Навчити техніці гри головою(удари по м’ячу головою середньою частиною лоба).

  3. Розвивати спритність та швидкість під час гри.

  4. Виховувати в учнів дисциплінованість, організованість, сміливість, упевненість у свої силах.

Місце проведення: Спортивний зал

Інвентар: футбольні м’ячі, свисток, секундомір, магнітофон, картки, манішки.

Частина уроку

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (14-15 хв)

1. Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання.

- Добрий день! Нахиліть голову вниз, закрийте очі, руки внизу, струсіть із себе поганий настрій, страх, образу, розчарування, невпевненість, біль. Випряміться , візьміться за руки, це означає, що ви об’єднались і готові до взаємодопомоги

До 2 хв

Перевірити зовнішній вигляд учнів. Учні, які прийшли на урок фізичної культури, несуть із собою інформацію попереднього уроку та перерви. Завдання учителя полягає в тому, щоб за короткий час і максимально ефективно позбутися інформації попереднього уроку та налаштувати учнів на краще сприйняття навчального матеріалу.

2. Повідомлення завдань уроку

30 с.

Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку

3. Вимірювання ЧСС

До 20 с.

Отриманій результат помножити на 6, у нормі ЧСС повинна складати 80-90 уд/хв.

4. Інструктаж з правил техніки безпеки.

До 1 хв.

Збереження дистанції під час ходьби, бігу, дотримуватись дисципліни на уроці, чітко виконувати вправи, які пропонує вчитель.

5. Стройові вправи:

(повороти праворуч, ліворуч, кругом)

До 30 с.

Звернути увагу на чітке виконання вправ

6. Ходьба:

  • звичайним кроком;

  • на носках;

  • на п’ятках;

  • на зовнішній стороні стопи.

До 2 хв.

Руки на поясі. Дистанція два кроки, стежити за поставою. Фронтально-поточний метод.

7. Біг:

  • у повільному темпі;

  • приставним кроком, правим, лівим боком;

  • спиною вперед;

  • із поворотом на 360;

  • із високим підніманням стегна;

  • із закиданням гомілки;

  • на прямих ногах;

  • вистрибування вгору на кожний крок;

  • із розворотом ступні в середину;

  • переміщення вперед, назад та прискорення;

  • переміщення вправо, вліво та прискорення;

  • повороти на 360 в парах.

До 3 хв.

Дихання довільне. Утримувати дистанцію два кроки

Перешикування із колони по одному в колону по два. Темп середній.

Вистрибувати як можна вище.

Чітке виконання вправи

Руки не розмикати

8. Вправи на відновлення дихання.

До 30 с

Фронтально одночасно. Рухаючись в колону по два взяти футбольні м’ячі.

9. Загальнорозвивальні вправи з футбольними м’ячами.

а) В.П. – руки з м’ячем униз.

1 – нахил голови вперед;

2 – нахил голови назад;

3 – нахил голови вліво;

4 – нахил голови вправо;

б) В.П. – руки з м’ячем униз.

1 – 3 – руки вперед;

2 – руки вгору;

4 – В.П.

в) В.П. – руки з м’ячем біля грудей.

1 – 3 – руки вперед;

2 – 4 – В.П.

г) В.П. – руки з м’ячем біля грудей.

1 – руки вперед, права нога в

сторону на носок;

2 – В.П.

3 – Руки вперед, ліва нога в сторону

на носок;

4 – В.П.

д) В.П. – руки з м’ячем вгору.

1 – нахил тулубу вправо;

2 – В.П.

3 – нахил тулубу вліво;

4 – В.П.

е) В.П. – руки з м’ячем за голову.

1 – 3 руки вгору;

2 – 4 В.П.

є) В.П. – руки з м’ячем за голову.

1 – руки вгору права нога вперед

на п’ятку;

2 – В.П.

3 – те ж саме, з лівої ноги;

4 – В.П.

ж) В.П. – руки з м’ячем за голову.

1 – 4 кругові оберти тазом вправо;

5 – 8 вліво.

з) В.П. – руки з м’ячем униз.

1 – руки вгору;

2 – нахил вперед;

3 – присідання;

4 – В.П.

к) В.П. м’яч на підлозі, права нога на м’ячі - стрибки зі зміною ніг.

10. Вимірювання ЧСС.

11. Бліц-турнір

5 - 6 хв.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

5 – 6 р.

До 20 с

До 1 хв.

Музикальний супровід

Середній темп

Руки випрямлені в ліктях

Правильна постава

Ногу відставляти в сторону пряму

Темп рухів повільний. Руки не опускати

Слідкувати за правильною поставою

Із великою амплітудою

Ноги в колінах не згинати

Слідкувати за м’ячем, торкатися м’яча носком ступні

Запитання:

  • Які європейські футбольні клуби ви знаєте?

  • Які українські футбольні клуби ви знаєте?

  • Яких відомих футболістів ви знаєте?

Основна частина

(25 хв.)

1. Закріпити отримані навички й уміння з техніки ведення м’яча, зупинка м’яча підошвою та удари внутрішньою стороною ступні.

  • Підвідні вправи на відчуття м’яча;

  • ведення м’яча внутрішньою стороною стопи;

  • ведення м’яча правою, лівою ногою внутрішньою стороною стопи;

  • ведення м’яча підошвою;

  • передача м’яча внутрішньою стороною стопи та зупинка м’яча підошвою;

  • передача м’яча внутрішньою стороною стопи в один дотик;

8 – 10 хв.

1 хв.

1 хв.

До 2хв.

До 2хв.

До 2хв.

До 2хв.

Розімкнутись. Інтервал та дистанція 2 кроки.

Вправи виконувати одночасно, у кожного м’яч.

Виконувати в парах

Контролювати м’яч

Виконувати в парах відстань 6-8 м.

Відстань між парами 3 м. Виконувати правою та лівою ногою.

2. Навчити техніці удару по м’ячу головою(середньою частиною лоба)

  • після особистого накидання;

  • після особистого накидання відбивати м’яч партнеру;

  • відбивати м’яч головою після накидання партнером;

До 8 хв

До 2 хв.

До 3 хв.

До 3 хв.

Вправи виконувати одночасно. У кожного м’яч.

Відбивати м’яч головою над собою.

Вправу виконувати в парах одним м’ячем

3. Розвивати спритність та швидкість під час гри.

Робота з картками;

Об’єднати учнів у 2 групи( окремо хлопці, дівчата);

До 4 хв.

Учні самостійно опрацьовують картки. Учні(хлопці, дівчата) розподіляються на 2 команди(по 3-4 учні). Виконують передачу м’яча руками( 3 передачі)на четвертій передачі накидають м’яч на голову своєму гравцю, гравець намагається головою відбити м’яч.

4. Навчальна гра у футбол на утримання м’яча (хлопці)

Гра «Влучно в ціль»(дівчата)

До 4 хв.

До 4 хв.

Розподіляються на 2 команди. По свистку починають грати у футбол, кожна із команда намагається довше протримати м’яч. Перемагає та команда яка більше часу володіла м’ячем, удар по воротах не виконується.

Дівчата утворюють коло. Одна дівчинка знаходиться в центрі кола. По черзі виконують передачу м’яча, намагаючись поцілити в дівчинку, ту, що в центрі . Хто поцілив у дівчину, той стає в центр.

Заключна

( 3-5 хв)

1. Шикування в одну шеренгу.

До 1 хв

Не порушувати рівняння в строю під час ходьби

2. Вправи на поновлення дихання

До 1 хв

Фронтально одночасно

3. Вправи на розслаблення

Розслабте м’язи обличчя та шиї, м’язи плечей, передпліч, зап’ясть і пальців рук. Відчуйте тепло у м’язах грудей, живота, спини розслаблюючи їх. Потік тепла та розслаблення плавно рухається в низ по м’язах стегон , гомілковостопних суглобах, ступнях і пальцях ніг до самих кінчиків. Уявіть себе у чудовому осінньому лісі. Пройдіть між деревами, відчуйте їх запах, торкніться їх руками. Сонячне світло наповнює теплом усе навколо, сонце щедро роздає свої веселі промінчики. На веселих сонячних промінчиках ви можете прочитати слова « Радість життя». Подякуйте сонячним промінчикам, що нагадали вам про радість життя. Ваш погляд знаходить лісову стежку. Ось ви вже легкою ходою крокуєте з цього чарівного лісу у простір спортивної зали, де ми з вами проводимо заняття. Тепер кожний учень розплющує очі.

Вимірювання ЧСС

До 2 хв

10 с.

Перешикування в коло. Лунає релаксаційна музика без слів. Учні розташовуються на підлозі у позі лотоса, потім повільно переходять у положення лежачи на спині. Голос учителя звучить спокійно, плавно, тихо. Наведена релаксація, залучає канали сприйняття інформації. Наприкінці релаксації слід обережно виходити з цього стану. Треба кілька разів повторити останні фрази для виходу з релаксації.

До 90 уд/хв.

4. Підведення підсумків уроку

До 1 хв

Учні повинні поділитися враженнями. Відмітити учнів, які найкраще виконували завдання.

5. Домашнє завдання

До 1 хв

ЗФП – згинання та розгинання рук в упорі.

Вчитель фізичної культури Артисюк П.Й.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили