Урок 9. Харчування і здоров’я

Опис документу:
Урок 9. Харчування і здоров’я Мета: пояснити учням, для чого потрібно їсти; навчити вибирати корисну для здоров’я їжу; виховувати естетичні смаки. Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності — Щоб ви нормально росли й розвивалися, організму потрібні різні продукти харчування. Продукти, які ви вживаєте, мають бути різноманітними. — Для чого потрібно їсти? — Чому не можна обійтися без їжі?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 9. Харчування і здоров’я

Мета: пояснити учням, для чого потрібно їсти; навчити вибирати корисну для здоров’я їжу; виховувати естетичні смаки.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

— Щоб ви нормально росли й розвивалися, організму потрібні різні продукти харчування. Продукти, які ви вживаєте, мають бути різноманітними.

— Для чого потрібно їсти?

— Чому не можна обійтися без їжі?

— Що вона дає для життя?

— Які продукти харчування приносять найбільше користі нашому організму?

— Ось що один хлопчик з’їв на обід: кашу з цукром, какао з солодкою булочкою, шматок торта, шоколадку. Чи корисний у хлопчика був обід? Чому? Які страви запропонуєте ви?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь, як харчування впливає на здоров’я.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 38–41)

— Що слід робити, щоб бути здоровим, мати енергію для навчання і відпочинку? Чи можна їсти все, що захочеться, і коли захочеться?

— Розгляньте малюнки на с. 38. Епізоди з яких казок на них зображені?

— Як звуть казкових персонажів?

— Хто з них має надмірну вагу?

— Як ви вважаєте, чому?

— Що таке «швидка їжа»?

— Ознайомтеся з небезпеками «швидкої їжі». Чого у ній не вистачає, чого — забагато, а чого — взагалі не повинно бути у дитячому раціоні?

— Розгляньте малюнок на с. 39. Що ви скажете Богдану?

— Прочитайте вірш Л. Вознюк на с. 40. Де ховаються вітаміни?

Робота в групах

— Об’єднайтесь у дві команди. Напишіть на аркуші паперу якомога більше назв овочів і фруктів.

По черзі зачитуйте одну назву з тих, що ви написали (повторюватися не можна).

Виграє команда, яка закінчить останньою.

— Щоб отримувати достатньо вітамінів, з’їдайте не менш ніж п’ять свіжих овочів і фруктів щодня.

Практична робота

— Розгляньте малюнки на с. 41. Назвіть продукти, які слід уживати щодня, які можна їсти зрідка, а які — краще взагалі не споживати.

2. Сюжетно-рольова гра «Ми йдемо до магазину»

На столі — малюнки із зображенням різних продуктів.

Ролі: продавці, покупці, контролери. У контролерів — картки, якими вони оцінюють користь продуктів у кошиках, виставляючи бали.

Ягоди, овочі, фрукти — 3 бали; молочні продукти, риба — 2 бали; хліб, крупи, м’ясо, яйця — 1 бал; цукерки, шоколад — 0 балів.

Вітамін A — молоко, морква, зелена цибуля.

Вітамін C — часник, капуста, лук, овочі, фрукти, ягоди.

Вітамін D — молоко, риба, сир.

Оцінювання кошиків, вручення подарунків (натуральних фруктів, овочів ) переможцям.

— Чому не потрібно вживати багато солоних і копчених продуктів?

— Які продукти корисні для здоров’я?

— Чим корисні яблука?

— Чому солодощі слід намагатися вживати якнайменше? (Надлишок цукру призводить до ожиріння, від солодкого руйнуються зуби, з’являються висипання на шкірі.)

3. Фізкультхвилинка

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Робота над загадками

  • Хто мене роздягає,

Той сльози проливає. (Цибуля)

  • Круглий, червоний.

Добрий солоний.

Добрий і сирий.

Хто він такий? (Помідор)

  • Латка на латці, без голки зшиті. (Капуста)

  • І печуть мене, і варять, і їдять, і хвалять,

бо я добра. (Картопля)

  • Товстий Гнат, при землі не знать.

Сам червоний, а чуб зелений. (Буряк)

  • Дід Мартин ліз через тин.

Сам переліз, а голову на тині залишив. (Гарбуз)

— Дітям вашого віку їжа потрібна для того, щоб зростати міцними і здоровими. Ми споживаємо різні продукти. Одні з них отримуємо з поля, городу, саду. Їжа, приготована з таких продуктів, називається «рослинною». Інші продукти нам дають тварини — молоко, сир, масло, яйця, м’ясо. Їжа, приготована з них, називається «тваринною». Їжа тваринна і рослинна — різноманітна їжа.

2. Гра «Установи відповідність»

3. Тестування

1) Щоб бути спритним і витривалим, добре вчитися, потрібно:

а) їсти;

б) готувати уроки;

в) робити зарядку.

2) Не слід їсти багато:

а) молочних продуктів;

б) солоних продуктів;

в) солодощів;

г) овочів.

3) Від солодощів:

а) покращується здоров’я;

б) руйнуються зуби;

в) з’являються висипки на шкірі.

VІ. Підсумок уроку

— Для чого ми вживаємо їжу?

— Які поживні речовини людина отримує з їжею?

— Яка їжа належить до здорової і корисної?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.