• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Різне
  • Українознавство 9кл.Урок-" Ток-шоу « На вістрі часу » ". Українська національна еліта. Усвідомлення долі держави як власної і відповідальність за неї.

Українознавство 9кл.Урок-" Ток-шоу « На вістрі часу » ". Українська національна еліта. Усвідомлення долі держави як власної і відповідальність за неї.

Опис документу:
Урок проводиться у рамкахдослідницько -пошукового проекту " Калинові острови Заставнівщини" Мета уроку : - показати роль національної еліти у долі держави, ознайомити учнів з постаттю В.Шендеровського; - розвивати навики вільного спілкування ,виступів через тип уроку « Ток –Шоу» - ( з англ. мови «розмовне видовище» ); - виховувати почуття гордості за відомих земляків.Урок супроводжується презентацією,

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ковальчук Г.М.

вчитель українознавства

закладу ЗСО І-ІІІст.

м.Заставна,Чернівецької обл.

Українська національна еліта.

Усвідомлення долі держави як власної і

відповідальність за неї.

Тип уроку: урок –телепередача. Навчальне Ток-Шоу « На вістрі часу »

"От де, люде, наша слава, слава України!"

(Т. Г. Шевченко)

Мета:

  • показати роль національної еліти у долі держави, ознайомити учнів з постаттю В.Шендеровського;

  • розвивати навики вільного спілкування ,виступів через тип уроку

« Ток –Шоу» - ( з англ. мови «розмовне видовище» );

- виховувати почуття гордості за відомих земляків.

Хід уроку

І.Організаційний момент

Сл.1 ( Зв.муз. « Ток – Шоу «На вістрі часу» )

( В аудиторії працюють дві групи : справа - наукові дослідники ,зліва - аналітики та експерти )

ІІ. Мотиввція уроку

Сл.2. (Відеокліп «Моя Україно») 

ІІІ. « Ток- шоу « На вістрі часу »

Вчитель:

Кожне покоління, кожна нація пишається своїми видатними людьми. Вони – камертон свого часу, що задає тональність життя суспільства, постійно піднімають планку суспільних діянь і прагнень.

В історії нашої держави теж залишили свій слід тисячі видатних особистостей, які жили в різні епохи й уславилися в різних сферах діяльності. Серед них — державні діячі та полководці, церковні ієрархи та підприємці, науковці та інженери, архітектори і художники, письменники і спортсмени, композитори та музиканти, діячі театру і кіно.

І сьогодні ми робимо крок до осягнення нашої історії саме через призму сприйняття їх життя й діяльності, бо своїми подвигами й ділами вони прославили українську державу. До таких велетнів української нації належать І.Мазепа, М.Івасюк, М.Амосов, І.Миколайчук, В.Лобановський.В. Івасюк Н.Яремчук та багато інших наших сучасників,Вони любили і люблять свою Батьківщину і свій народ, прагнули бачити його щасливим, хоча далеко не кожному з них удалося втілити свої задуми в життя. Можна не погоджуватися з їхнім баченням світу, поглядами, конкретними діями, проте ми маємо знати і пам’ятати їх. В них перетинаються різні часи — минуле, сучасне і майбутнє. Історичний досвід підказує нам, що ми маємо навчатися у минулого і вміти діяти в сьогоденні заради майбутнього.

- Чи поділяєте ви мою думку? Я звертаюся до групи дослідників (відповіді учнів )

Вч.: Тема уроку : Українська національна еліта. Усвідомлення долі держави як власної і відповідальність за неї.

Вч.: У назві теми уроку ключове слово «еліта» -(пояснити значення слова).

Сл.3(Відеокліп про вид .особстостей)

Перед нами пройшли постаті особистостей. Їх роз’еднала епоха.

- А що їх єднає?

- Надаю слово «експертам»

  • ( відповіді учнів )

- Чи відіграе тут роль професія ?

- (відповіді учнів )

Сл. 4 Заставнівщина

Вч. ( про неповторність рідної Заставни )

- ( коментарії учнів)

Сл.5. Зорепад Заставнівщини

- ( коментарії учнів)

Сл. 6. ( М.Грушевський, М.Івасюк ,Е.Гакман, В.Івасюк, В.Шендеровський )

Вч.: Перед нами особистості,чиє життя стало невід’ємною частиною України.

- Надаю слово « дослідникам »

- (відповіді учнів )

Вч.: Про цвіт укр.нації можна було б говори багато.

Національна еліта сучасної України є строкатим конгломератом: керівники держави, керівники провідних партій, фінансова олігархія, власники інформаційних засобів, військова верхівка, промисло­ві магнати, дипломати, відомі вчені, митці, письменники, релігійні діячі.

Більшість володіють формальною владою в державних інститутах, займаються полі­тичним управлінням і встановлюють правила організації життя в суспільстві.

Наявність в Україні сильного наукового потенціалу - потужний фактор ефек­тивного державотворення .

Сл.7. « Нхай не згасне цвіт науки »

Творчість, активна громадська позиція, багатогранна наукова та громадська діяльність професора сприяє утвердженню української державності, вихованню національної гідності в молодої генерації борців за вільну і незалежну Україну.

- Надаю слово «дослідникам»

- (відповіді учнів )

Сл.8. – ( В.А.Шендервський )

Науковий співробітник Інституту фізики АН України, доктор фізико-математичних наук, професор.  Провідний науковий співробітник Інституту фізики НАН України. Віце-президент Українського фізичного товариства. Член трьох спеціалізованих учених рад із захисту кандидатських і докторських дисертацій. Лауреат премії Фонду Тараса Шевченка та імені Івана Огієнка , дійсний член Наукового Товариства імені Шевченка, за заслуги у відродженні духовності в Україні нагороджений Київським Патріархатом Орденом Святого Рівноапостольного князя Володимира Великого ІІІ ступеня.

Вч.

- Надаю слово « дослідникам »

(відповіді учнів )

( коментарії «експертів»)

ІV.Підсумки уроку

Вч. «На вістрі часу був В.Шендеровський

Я дякую учасникам « Ток-Шоу » і прошу заповнити картки учасників.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн