«Ми залишаємо дітей без майбутнього, якщо продовжимо вчити їх сьогодні так, як учили цьому вчора», - наголошував Д. Дьюї.
Навчання – це не передавання знань від учителя та книги до учнів, це спосіб знаходження нетрадиційних новаторських рішень і розширення свідомості. Тут STEM-освіта і стає в пригоді, адже вона не лише спрямовує увагу на природничо-науковий компонент навчання та інноваційні технології, але й активно розвиває творчі здібності та критичне мислення здобувачів освіти.
Основні завдання STEM–уроку:
створення умов для різнобічного розвитку молодого покоління;
актуалізація та розвиток інтелекту, інтуїції, творчого мислення, рефлексії, аналітико-синтетичних умінь та навичок з урахуванням можливостей кожної дитини;
формування комунікативних і мовленнєвих компетенцій школярів;
забезпечення активної взаємодії учнів та вчителя у навчальному процесі;
сприяння розвитку критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів;
розвиток уміння швидко аналізувати ситуацію;
створення комфортних умов для навчання: умов, за яких учень відчуває успішність; свою інтелектуальну досконалість, що, у свою чергу, робить успішним увесь освітній процес.
Уроки STEM часто схожі на наукові експерименти, адже справжня наука – це практика, заснована на дослідженнях.
STEM–урок – це найкращий спосіб допомогти сучасним учням уже завтра стати новаторами, цілеспрямованими, творчими і надійними членами будь-якої команди, суспільства, рідної країни.