Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
М’які навички як основа організації якісного освітнього процесу
»
Взяти участь Всі події

Тиждень 19 Тема "Ми - дослідники. Ми - винахідники". "Дослідницька та експериментальна робота з елементами STEM-освіти в Новій українській школі"

doc

STEM-освіта

Для кого: 1 Клас

19.05.2022

74

2

0

Вміст матеріалу:

+Показати ще (30)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

«Ми залишаємо дітей без майбутнього, якщо продовжимо вчити їх сьогодні так, як учили цьому вчора», - наголошував Д. Дьюї.

Навчання – це не передавання знань від учителя та книги до учнів, це спосіб знаходження нетрадиційних новаторських рішень і розширення свідомості. Тут STEM-освіта і стає в пригоді, адже вона не лише спрямовує увагу на природничо-науковий компонент навчання та інноваційні технології, але й активно розвиває творчі здібності та критичне мислення здобувачів освіти.

Основні завдання STEM–уроку:

  • створення умов для різнобічного розвитку молодого покоління;

  • актуалізація та розвиток інтелекту, інтуїції, творчого мислення, рефлексії, аналітико-синтетичних умінь та навичок з урахуванням можливостей кожної дитини;

  • формування комунікативних і мовленнєвих компетенцій школярів;

  • забезпечення активної взаємодії учнів та вчителя у навчальному процесі;

  • сприяння розвитку критичного мислення та пізнавальних інтересів учнів;

  • розвиток уміння швидко аналізувати ситуацію;

  • створення комфортних умов для навчання: умов, за яких учень відчуває успішність; свою інтелектуальну досконалість, що, у свою чергу, робить успішним увесь освітній процес.

Уроки STEM часто схожі на наукові експерименти, адже справжня наука – це практика, заснована на дослідженнях.

STEM–урок – це найкращий спосіб допомогти сучасним учням уже завтра стати новаторами, цілеспрямованими, творчими і надійними членами будь-якої команди, суспільства, рідної країни.