Нова українська школа: наступність дошкільної та початкової освіти
Методичний посібник розкриває питання організації освітньої роботи між дошкільною та початковою ланками освіти. У ньому розглядаються проблеми, зміст, форми та організація освітньої роботи з дітьми старшого дошкільного віку, даються рекомендації щодо послідовності проведення її в початковій ланці загальноосвітньої школи. Розглядається управлінська робота створення моделей і планів наступності ЗДО і ЗЗСО, надані приклади діагностичних методик, карт аналізу за напрямами БКДО, матеріали моніторингу, кваліметрії, а також методичні рекомендації щодо формування готовності дітей до навчання в школі.
Методичний посібник буде корисним директорам ЗДО, вихователям-методистам ЗДО, учителям початкової школи.