Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

«Творчий учитель як фактор розвитку творчого потенціалу учнів»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TW770617
За публікацію цієї методичної розробки Артьомова Олена Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №TW770617
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Правові засади розвитку

творчого потенціалу учнів

  • Конституція України наголошує на розвитку всіх форм освіти;

  • Конвенція ООН про права дитини визнає, що освіта має бути спрямована на розвиток особистості, талантів і розумових та фізичних здібностей дитини в їх найповнішому обсязі;

  • Закон України «Про освіту» мотою освіти визначає всебічний розвиток людини як особистості та розвиток її талантів, розумових здібностей і виховання громадян, здатних до свідомого громадського вибору, а серед основних принципів називає інтеграцію з наукою і виробництвом;

  • Національна доктрина розвитку освіти пріоритетними напрямами розвитку освіти проголошує органічне поєднання науки й освіти та створення умов для розвитку обдарованих дітей. У доктрині написано: «Система освіти має забезпечувати підтримку обдарованих дітей і молоді, розвиток у них творчих здібностей, формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості».

Головне завдання школи сьогодні – формування гармонійно розвиненої, активної, творчої особистості, яка буде здатна навчатися протягом усього життя, уміти застосовувати знання в певних ситуаціях. Потрібно, щоб учитель не допускав розумового ледарства на уроці, яке В. Сухомлинський уважав «набезпекою, що морально калічить людину», щоб навчання й виховання були цікавими та ефективними для всіх дітей, а спілкування – радісним і корисним. Учитель має постійно стимулювати в учнів прагнення піднятися вище того, що вже ними досягнуто, почуття власної гідності, добрий настрій, за якого працюватиметься швидше й результативніше. Для цього треба поєднувати комплекс методів і прийомів, які активізують творчу пізнавальну діяльність усіх, без винятку, учнів шляхом взаємовпливу «вчитель – учень – учні – вчитель».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
творча скарбничка
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    2580
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    TW770617
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №TW770617
За публікацію цієї методичної розробки Артьомова Олена Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №TW770617
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти