Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Трудове навчання для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку

Трудове навчання

Для кого: 7 Клас

10.10.2021

139

14

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування з трудового навчання 7 кл - для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (легка розумова відсталість). Розроблено відповідно до програми з трудового навчання для 4-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (КВІТНИКАРСТВО).

Перегляд
матеріалу
Отримати код

І

Трудове навчання (7 клас)

«Квітникарство»

Укладено відповідно до Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів

«Трудове навчання. Квітникарство 5-9 клас»

Программа затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 № 627


з/п

Дата

Назва розділу, теми та її зміст

Приміт-ки



Вступ


1


Інструктаж з БЖД.Повторення правилвнутрішньогорозпорядку в навчальніймайстерні. Задачі з трудового навчання. Об’єкти навчальних робіт


2


Утримання робочого місця. Правила поведінки та техніка безпечної роботи з інструментами. Праця по озелененню і її значення для оточуючих.




Тема. Декоративно-квіткові рослини


3


Однорічні і багаторічні декоративно - квіткові рослини. Їх коротка характеристика.


4


Різноманітність однорічних квітково-декоративних рослин.


5


Особливості культури однорічних квітково-декоративних рослин.


6


Збирання і зберігання насіння однорічних рослин.


7


Правила збирання, очищення, просушування, зберігання насіння.


8


Практична робота. Збирання та обробка насіння з однорічних рослин.




Тема. Осінні роботи на території школи


9


Види осінніх робіт, що виконують на території школи: збирання опалого листя, прибирання клумб і квітників.


10


Видалення однорічних рослин.


11


Практична робота. Згрібання опалого листя


12


Практична робота. Видалення однорічних рослин.




Тема. Підготовка не зимуючих багаторічних рослин до зими


13


Зимуючі і незимуючі квіткові багаторічні рослини.


14


Правила підготовки рослин до зими.




Тема. Зимуючі багаторічні квітові рослини і осінній догляд за ними


15


Зимуючі багаторічні рослини, їх коротка характеристика.


16


Склад рослини (підземна і наземна частини ).


17


Види зимуючих багаторічних рослин.


18


Практична робота: Видалення відмерлого стебла і листя з рослин.




Тема. Осіння обробка ґрунту.


19


Поняття про ґрунт.


20


Обробка ґрунту і її значення.


21


Глибина перекопування, визначення глибини.


22


Практична робота. Перекопування ґрунту за допомогою лопати на клумбах, на дослідних ділянках




Тема. Кімнатні рослини


23


Декоративно - листяні і гарноквітучі кімнатні рослини.




Значення правильного догляду за кімнатними рослинами в залежності від їх біологічних особливостей


24


Строки проведення робіт по догляду за рослинами в різні пори року.


25


Потреби рослин у волозі ґрунту, температурі повітря, освітленні.


26


Практична робота. Розміщення рослин відповідно вимог до освітлення і температури




Тема. Шкідники кімнатних рослин


27


Шкідники кімнатних рослин і шкода, нанесена ними.


28


Засоби боротьби із шкідниками ( з урахуванням їх біологічних особливостей).


29


Практична робота: Ознайомлення з найбільш поширеними комахами, що наносять шкоду кімнатним рослинам.


30


Практична робота. Обмивання листя і стебла рослин.




Тема. Фенологічні і метеорологічні спостереження


31


Сезонні зміни в природі зимою


32


Спостереження за ростом і розвитком кімнатних рослин.


33


Спостереження за станом кімнатних рослин, за появою шкідників і захворювань .




Тема. Ручний сільськогосподарський інвентар для вирощування рослин


34


Ручний інвентар для висівання насіння в ящики.


35


Пристрої для очищення і відбору насіння









Навчальні досягнення учнів


Характеризує:працю по озелененню і її значення для оточуючих. Значення ґрунту для вирощування рослин.види осінніх робіт на території школи. Необхідність перекопування квітників і клумб восени.Види мінеральних добрив: азотні, фосфорні, калійні.

Учень має уявленняпро однорічні та багаторічні квітково-декоративні рослини, їх значення в озелененні подвір'я.

Знаєправила збирання і обробки насіння.

Виконує правила безпечної роботи з інструментами; не складні дії: згрібаєопале листя в кучі; викопуєкорені рослин із квітників і переносить до теплиці.

Називає і розпізнає:правила заготівлі ґрунту і його зберігання; різні види ґрунтів; інструменти для осінніх робіт на квітниках;правила підготовки незимуючих квіткових рослин до зими; мінеральні добрива.

Наводить приклади: основних інструментів для роботи на ділянці і в теплиці.

Дотримується:правил безпечної праці в теплиці;багаторічні рослини шкільних квітників;правил перекопування ґрунту на клумбах і квітниках;правил безпечної праці з мінеральними добривами.


Спрямованість корекційно-розвивальної роботи


Пізнавальний розвиток: аналіз, порівняння, узагальнення різних видів однорічних рослин, об’єктів праці, видів роботи, інвентарю;аналіз, порівняння багаторічних рослин шкільних квітників;різних видів ґрунтів, розширення знань про типи ґрунтів, знаряддя праці для їх обробітку;розширення знань про мінеральні добрива.

Сенсорний розвиток:порівняння видів квітів, листків, насіння,інструментів для роботи з ґрунтом,ґрунтів за кольором, формою, складом.

Розвиток мовлення:використання назв квітів, ґрунтів, добрив, інструментів для роботи з ґрунтом у розгорнутому мовленні;відтворення новоїтермінології у реченнях, поширення речення новими словами;відтворення новоїтермінології у реченнях, розвиток комунікативних умінь;уточненнята використання вивчених назв мінеральних добрив, формування логічності самостійних висловлювань.

Виховання позитивних рис особистості:любові до природи, акуратності, ретельності, дотримання послідовності дій, наполегливості, терпеливості та ін.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.