Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Календарно-тематичне планування ,,Трудове навчання'', 5 клас, для дітей з інтелектуальним порушенням (розумова відсталість)

Трудове навчання

Для кого: 5 Клас

21.10.2021

158

20

0

Опис документу:

Календарно-тематичне планування уроків з трудового навчання

у 5 класі на І семестр

2021-2022 н. р.

(інклюзивна форма)

Складено за навчальною програмою з трудового навчання

«ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВЕ МИСТЕЦТВО»

(з варіативними модулями)

для 5-9 класів спецiальних загальноосвiтнiх навчальних закладiв

для розумово вiдсталих дiтей

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків з трудового навчання

у 5 класі на І семестр

2021-2022 н. р.

(інклюзивна форма)

Складено за навчальною програмою з трудового навчання

«ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВЕ МИСТЕЦТВО»

(з варіативними модулями)

для 5-9 класів спецiальних загальноосвiтнiх навчальних закладiв

для розумово вiдсталих дiтей

з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи

1

02.09.

Вступ. Узагальнення знань, отриманих учнями у початковій школі. Значення праці в житті людини.

Учень:

має уявлення про розподіл праці в суспільстві, необхідність різних професій;

називає професії людей та визначає результати їх праці;

дотримується правил внутрішнього розпорядку в майстерні та правил безпечної праці.


Пізнавальний розвиток: узагальнення, порівняння різноманітних професій; збагачення уявлень про види технологічної діяльності у побуті.

Мовленнєвий розвиток: використання назв професій у розгорнутому мовленні учня.

Вольовий і особистісний розвиток: засвоєння й виконання вимог щодо чистоти і порядку на робочому місці, виконання правил поведінки.


2

03.09.

Правила безпеки праці та організації робочого місця. Обов’язки чергових.

Ознайомлення зі змістом роботи у 5 класі

Технологія ручної обробки матеріалів

Тема. Елементи графічної грамоти

3

09.09.

Ознайомлення з призначенням інструментів і матеріалів для графічних робіт: олівець, папір, гумка, лінійка, шаблони, трафарети.


характеризує види ліній, інструменти і їх призначення;

виконує вправи на побудову ліній від руки та за допомогою лінійки;

обводить на папері шаблони та трафарети.



Пізнавальний розвиток:

збагачення уявлення про графічні роботи, про креслення та шаблон, розвиток уваги.

Мовленнєвий розвиток: на основі збагачення словника назвами матеріалів та інструментів для графічних робіт, назвами ліній.

Сенсомоторний розвиток:

розвиток зорово-моторної координації, розвиток просторового орієнтування на площині аркуша паперу, дрібної моторики руки у процесі креслення.

Особистісний розвиток: формування охайності, наполегливості тощо.


4

10.09.

Крапка та лінія. Лінії різні за характером і формою. Довільне зображення ліній різних за характером (добрі, злі, колючі, збентежені) та формою (лінія-пружинка, лінія-в’юн, лінія-змійка, лінія-сонечко).


5

16.09.

Практична робота. Вправи на виконання різних ліній від руки та за допомогою лінійки.


6

17.09.

Шаблон і його призначення (розмітка і контроль). Поняття про розмічання виробів за допомогою шаблонів. Правила економного використання паперу.

7

23.09.

Практична робота. Обведення на папері різних шаблонів і трафаретів для орнаментальних композицій.

8

24.09.

Практична робота. Обведення на папері різних шаблонів і трафаретів для орнаментальних композицій.


Тема. Робота з папером і картоном

Теоретична основа (2 год.)

9

30.09.

Папір. Виробництво паперу. Види паперу. Призначення паперу. Зовнішні ознаки паперу.


має уявлення про види і властивості паперу;

визначає інструменти для роботи з папером;

дотримується правил економного розмічання паперу та картону.



Пізнавальний розвиток:

збагачення уявлення про папір, картон, розширення знань про аплікацію, розвиток уваги, порівняння властивостей паперу різних видів, паперу і картону, аналіз зразків аплікацій

Мовленнєвий розвиток: на основі збагачення словника назвами видів паперу, назвами трудових операцій, супроводжуючого мовлення.

Сенсомоторний розвиток:

розвиток зорово-моторної координації, розвиток просторового орієнтування на площині аркуша паперу, дрібної моторики руки у процесі різання, розривання паперу.

Особистісний розвиток: формування охайності,

працелюбності, відповідальності за якість виконаної роботи, наполегливості у досягненні мети.

10

01.10.

Лабораторна робота. Властивості паперу. Порівняння властивостей паперу різних видів.

Технологія виготовлення аплікації з паперу ( 8 год.)

11

07.10.

Аплікація, як один із видів доробок з паперу. Використання аплікації для виготовлення листівок, картин, різних подарунків.


має уявлення про аплікацію;

володіє технологією нанесення клею на папір;


має уявлення про послідовність виконання «рваної» аплікації;

виконує вправи на розривання паперу та «рвані» аплікації;

організовує робоче місце;

дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.


Пізнавальний розвиток:

збагачення уявлення про папір, картон, розширення знань про аплікацію, розвиток уваги, порівняння властивостей паперу різних видів, паперу і картону, аналіз зразків аплікацій

Мовленнєвий розвиток: на основі збагачення словника назвами видів паперу, назвами трудових операцій, супроводжуючого мовлення.

Сенсомоторний розвиток:

розвиток зорово-моторної координації, розвиток просторового орієнтування на площині аркуша паперу, дрібної моторики руки у процесі різання, розривання паперу.

Особистісний розвиток: формування охайності,

працелюбності, відповідальності за якість виконаної роботи, наполегливості у досягненні мети.



12

08.10.

Клей. Правила нанесення клею. Санітарно-гігієнічні вимоги при роботі з клеєм.


13

21.10.

Практична робота. Вправи на нанесення клею.

14

22.10.

Техніка виконання «рваної» аплікації та її послідовність: вибір сюжету, візерунку, тла; переведення картинки на тло.

15

28.10.

Добір паперу та інших матеріалів; розривання паперу на необхідні клаптики; наклеювання дрібних клаптиків усередині контура; кінцеве оформлення роботи.

16

29.10.

Добір паперу та інших матеріалів; розривання паперу на необхідні клаптики; наклеювання дрібних клаптиків усередині контура; кінцеве оформлення роботи.

17

04.11.

Практична робота. Вправи на розривання паперу вздовж і впоперек волокон, на клаптики різної величини. Виготовлення аплікацій з клаптиків різної величини «Дерево», «Ананас», «Фрукти у вазі», «Море» тощо.


18

05.11.

Практична робота. Виготовлення аплікацій з клаптиків різної величини «Дерево», «Ананас», «Фрукти у вазі», «Море» тощо.


Технологія різання паперу ( 8 год.)

19

11.11.

Прийоми різання паперу ножицями. Симетричне вирізування. Правила техніки безпеки при роботі з ножицями.

має уявлення про прийоми різання паперу ножицями;

вміє вирізувати предмети симетричної форми;

володіє прийомами роботи з папером і картоном;

виготовляє аплікацію-листівку;

організовує робоче місце;

дотримується правил безпечної праці, санітарно-гігієнічних вимог.



20

12.11.

Організація робочого місця для роботи з папером і ножицями.

21

18.11.

Практична робота. Вправи на різання ножицями. Вирізування із паперу виробів симетричної форми.


22

19.11.

Практична робота. Вправи на різання ножицями. Вирізування із паперу виробів симетричної форми.

23

02.12.

Технологія обробки паперу (розмітка, згинання, різання, з’єднання деталей).


24

03.12.

Практична робота. Виготовлення листівок-аплікацій за зразком (деталі аплікації виготовляються за шаблонами, за допомогою учителя).


25

09.12.

Практична робота. Виготовлення листівок-аплікацій за зразком (деталі аплікації виготовляються за шаблонами, за допомогою учителя).

26

10.12.

Практична робота. Виготовлення листівок-аплікацій за зразком (деталі аплікації виготовляються за шаблонами, за допомогою учителя).

Робота з картоном ( 4 год.)

27

16.12.

Виробництво, призначення, зовнішні ознаки картону. Види картону.

має уявлення про виробництво, призначення, зовнішні ознаки, види та властивості картону;

розрізняє папір і картон.



28

17.12.

Практична робота. Складання колекції картону різного виду і якості (виготовлення заготовок за шаблонами, вирізання, наклеювання на тло).


29

23.12

Практична робота. Складання колекції картону різного виду і якості (виготовлення заготовок за шаблонами, вирізання, наклеювання на тло)


30

24.12.

Властивості картону.

Лабораторна робота. Порівняння властивостей паперу і картону.






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.