тренінг " Подорож до країни Мрій"

Опис документу:
Мета: створити атмосферу доброзичливості та співпраці; розвивати вміння домовлятися, згуртувати колектив, покращити емоційний стан учнів. З учнями початкових класів здійснюється подорож до цікавої, чарівної країни «Мрій». Подорожувати будемо за допомогою чарівного корабля та карти до нашої чарівної країни.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Подорож до країни Мрій.

Мета: створити атмосферу доброзичливості та співпраці; розвивати вміння домовлятися, згуртувати колектив, покращити емоційний стан учнів.

Обладнання: сонечко з правилами роботи в групі, корабель, стікери, маркери, карта, бандани, бейджики з іменами дітей, хмаринки, емблеми, повітряні кульки.

Вік: учні початкових класів.

Кількість учнів:

Час: 40 - 45 хв.

Хід заняття:

  1. Вступне слово. Прийняття правил групової взаємодії.(5 - 7 хв.)

Оголошується тема і мета заняття. Дітей ознайомлюють з правилами групової взаємодії, приймаються правила роботи.

Сьогодні з вами, ми здійснимо подорож до цікавої, чарівної країни «Мрій». Подорожувати ми будемо за допомогою чарівного корабля та карти до нашої чарівної країни.

Вже дзвінок нам дав сигнал.

Працювати час настав.

То ж і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо!

Заглянуло сонечко на мить,

Дуже швидко час біжить.

До подорожі кличе нас

Дружній, веселий клас!

Ось наш корабель, він дуже великий, і найголовнішою ознакою його є дружні, довірливі взаємини всіх членів екіпажу. Недаремно говорять, що як корабель назвеш, так він і попливе. Давайте подумаємо, яку ж назву нам дати нашому кораблю? (Діти пропонують свої варіанти: «Юні друзі», «Дружба», «Успіх»…).

Щоб потрапити на корабель і подорожувати слід прийняти правила, так званий Кодекс, якого дотримуються на борту корабля. Ось послухайте, які ж ці правила.

  1. Добровільність і активність. Якщо ти не хоче говорити або виконувати завдання – ми тебе не заставляємо. Слід наголосити, що лише будучи активним та ініціативним можна досягти успіхів і спробувати щось змінити.

  2. Чесність і правдивість. Не існує правильних і неправильних відповідей. Правильною є та відповідь, яка передає твої думки, почуття, ставлення до чогось.

  3. Вміння слухати. Не перебивай того, хто говорить, ні словом, ні жестом, ні мімікою – кожна людина хоче бути почутою.

  4. Таємність або конфіденційність. Усе, що тут відбувається, має стати нашою таємницею.

  5. «Тут і тепер». Говоримо тільки по темі, не відволікаємося.

  6. Не оцінюй, не давай порад.

  7. Бути доброзичливим у ставленні до інших.

Приймаємо правила, тоді одягаємо символи нашої команди і корабля.

  1. Створення асоціацій.

Що ж таке дружба?

Яку людину можна назвати другом.

Навіщо нам потрібна дружба?

Що відбувається з людиною у якої немає друзів?

  1. Вправа «Давайте познайомимося». Привітання.

Як вітаються на кораблі, ви не знаєте? Діти по можливості говорять. Привітання. Але нам слід познайомитися. Кожен з вас розповість про себе своїм однокласникам. Якщо виникають паузи, психолог розповідає про себе. Мене звати Валентина Василівна. Я працюю психологом у Ямпільській ЗОШ І – ІІІ ступенів №2. У вільний час люблю читати книжки, доглядати за квітами, милуватися краєвидами рідної Батьківщини. Після розповіді кожного чоловіка, всі аплодують.

  1. Вправа «Корабель мрій».

У кожного з вас є своя мрія. Всі ми різні, але й маємо багато спільного. Що таке мрія? Діти пропонують свої варіанти. Мрія – це хмаринки. У кожного з вас, є можливість написати на хмаринці свою мрію і прикріпити до нашого корабля. Вітрила корабля будуть мчати нас дуже швидко, вітер попутний нам допоможе в цьому. Діти пишуть свої мрії і прикріплюють до вітрил корабля, озвучуючи. Навіщо нам потрібні мрії.

  1. Вправа «Кулька миру».

Надувається повітряна кулька, діти діляться по двоє чоловік. Необхідно без допомоги рук пронести кульку навколо кімнати, парт, щоб вона не впала. Під час вправи відпрацьовується вміння домовлятися. Відбувається обговорення: запитуються враження, чи досягли мети діти, в чому виникали ускладнення. Ми виконали з вами ще одне завдання, і наш корабель вже дуже скоро опиниться в країні Мрій.

  1. Вправа «Море хвилюється».

Дітям пропонується зобразити фігуру дружби дітей. А ведучий має вгадати.

  1. Вправа «Мій товариш».

Дітям пропонується намалювати свого товариша з класу, себе малювати не можна. Після завершення малювання всі мають вгадати себе. Представлення і обговорення малюнку. В чарівну країну допускаються лише ті, хто знає що таке дружба, вміє спілкуватися з друзями. А чи знаєте ви, як треба поводити себе з друзями? Діти відповідають.

  1. Вправа «Струмок побажань».

Усі діти встають, беруться за руки, заплющують очі. Психолог передає струмок позитивного настрою, потискаючи правою рукою ліву руку сусіда. Струмок має пройти колом. Коли діти тиснуть долоні один одному, вони мають побажати щось своєму сусіду.

Ось ми і опинилися в країні Мрій.

Що відбувається з людиною, коли здійснюються мрії. Кожна мрія має свій колір. Який колір ваших мрій? Діти називають. Обговорення.

  1. Рефлексія. «Атоми й молекули»

Коли я буду говорити: «Атоми й молекули по два, три, чотири, п’ять…, ви маєте утворити пару, або зібратися по п’ять чоловік тощо. Зрозуміло.

Молекули спілкуються, знайомляться один з одним, шепочуть своє ім’я один одному. Молекулу дізнаються про вміння один одного, так створюються групи за певними вміннями, улюбленими мультиками, іграшками тощо.

  1. Фізкультхвилинка

Дві веселі жабки

Взялися за лапки.

Пострибали до ставка,

Ква, ква, ква, ква, ква, ква.

Лапками захлопали,

Лапками затопали.

І танцюють гопака,

Ква, ква, ква, ква, ква, ква.

  1. Підсумок заняття.

Що вам сподобалося на сьогоднішньому занятті?

Діти на листочках малюють посмішку, дарують її своїм друзям.

Всі члени нашої команди отримують на згадку про подорож невеличкі емблеми. Коли стане вам сумно, подивіться на неї і пригадайте нашу подорож. Корабель з мріями залишається у вас. У кого мрія здійсниться, можете зняти свою хмаринку, і прикріпити наприклад, нову. Ми всі унікальні і неповторні, потрібні один одному, адже без друзів і міцної родини, людина почуває себе бідною. Подорожуючи до країни мрій, ми дізналися один про одного дуже багато, не загубіть ці знання. І даріть свою посмішку всім людям!

ЯМПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2

ЯМПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Тренінгове заняття для учнів початкових класів

«Подорож до країни Мрій»

Підготувала: практичний психолог

МАРЧЕНКО ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА

2014 р.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн