Тренінг “Небезпечна ситуація. Як не стати жертвою”

Опис документу:
Тренінг “Небезпечнаситуація. Як не стати жертвою” (учням 2,3 класу). Мета: Проаналізувати ситуації, при яких можуть виникнути загрози життю та здоров’ю,моделювати алгоритм поведінки під час небезпечних ситуацій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тренінг

Небезпечнаситуація. Як не стати жертвою

Мета: Проаналізувати ситуації, при яких можуть виникнути загрози життю та здоров’ю,моделювати алгоритм поведінки під час небезпечних ситуацій.

Навчальні завдання:

Наприкінці заняття учні повинні вміти:

Аналізувати ситуації, в яких може виникнути загроза життю та здоров’ю;

Моделювати алгоритм поведінкипід час небезпечнихситуацій.

Обладнання та матеріали:

аркушіпаперу;стікери;маркери, фломастери, фліпчарт.

Хідзаняття.

Вступначастина.

Знайомство: продовжити фразу:«Мійулюблений герой – це …»

Правила

Сьогодні ми будемомандрувати по країніШколярі і поговоримо про ситуаціїможливоїнебезпеки. Давайте зараз згадаємо правила, якими ми користуємося на тренінгах. (Посміхатися, бути толерантним, радітиуспіхам, правило піднятої руки, відповідаємочітко).

Зворотнійзв’язок

Якінебезпечнімісцяіснують по дорозі до школи,та додому?

Очікування. Вправа «Пісочнийгодинник»

Учнямроздаюпісочники, на яких вони пишутьсвоїочікування і прикріпляють у горігодинника.

Руханка «Ми булиу зоопарку»

Основначастина

Розповідь тренера про історію, що сталась з хлопчиком, (перегляд презентації на фліпчарті).

Мозковий штурм

До чогоможутьпризвестибезвиннівитівки?(Дітироблятьвисновки)

Робота в групах

Об’єднання в 3 групи (за казковими героями – Колобок, Карабас Барабас, Буратіно)

Завданнягрупам

Колобок – розігруютьнебезпечнуситуацію, яка можетрапитисяпо дорозі в школу.

Карбас-Барабас – розігруютьнебезпечнуситуацію, яка можетрапитисяпри дії з незнайомим предметом.

Буратіно – розігруютьнебезпечнуситуацію, яка можетрапитисяпо дорозі додому.

Міні-лекція: «Опрацювання правил школяра»

Практична робота. Об’єднання в групи.

Завдання: помислити про заданіситуації на наявністьнебезпечнихмісць (записати).

Презентаціягруповоїроботи.

Руханка «Час – можна і час – тиша»

Почерговозвучитькоманди «можна» – дітибігають, шумлять. Команда «тиша» – дітизавмирають.

Заключначастина.

Зворотнійзв’язок.

Які «ігри» на ваш погляд, можуть стати причиною нещаснихвипадків

Завершеннятренінгу.

Чисправилисявашіочікування? Якщо так, то перевернітьвашіпісочнігодинники.

Прощання.

Візьмемося за руки і разом скажемо «Я – хороший! Ти – хороший! Ми – хороші!»

Підготувала та провела тренер з мінної небезпеки Бахмутської ЗОШ І – ІІ ст.№1 - Савіна О.Л.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.