Тренінг "Ми уміємо дружити!"

Опис документу:
Тренінг за темою "Ми уміємо дружити!" спрямований на налагодження дружних стосунків у дитячому колективі. Метою тренінгу є формування поняття про справжню дружбу, уміння правильно вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати; поповнити знання дітей правилами дружби; вчити цінувати дружбу та друзів; виробляти якості, що сприяють дружбі, а саме почуття допомоги, взаємовиручки; розвивати пам’ять мовлення, творчі здібності; виховувати доброзичливість, бажання допомагати, почуття вдячності, чесності

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Відділ освіти, молоді та спорту Зачепилівської селищної ради

Зачепилівська ЗОШ І – ІІІст. Зачепилівської селищної ради Харківської області

Тренінг спрямований на налагодження дружніх стосунків у дитячому колективі

« Ми уміємо дружити!»

Підготувала

Учитель початкових класів

І кваліфікаційної категорії

Сорочинська Вікторія Миколаївна

Мета: формувати поняття про справжню дружбу, уміння правильно

вибирати друзів, спілкуватись і товаришувати; поповнити знання дітей правилами дружби; вчити цінувати дружбу та друзів; виробляти якості, що сприяють дружбі, а саме почуття допомоги, взаємовиручки; розвивати пам’ять мовлення, творчі здібності; виховувати доброзичливість, бажання допомагати, почуття вдячності, чесності, щирості, толерантності.

 Обладнання: презентація, інтерактивна дошка, ноутбук, мікрофон, бейджики, папір для с/р, підготовлені конверти, подушка, «чарівна рукавичка».

Хід тренінгу

І.Вступна частина.

1.     Привітання  (у колі.) «Чарівна рукавичка»

По колу пускається символічна рукавичка. Кожна дитина витягує з неї картку і вітає того, чиє ім’я на ній написане: «Оксанко, я дуже хочу з тобою дружити!».

2. Мотивація навчальної діяльності.

Девіз тренінгу.

- Сьогодні будемо працювати під девізом:

 Дружба, дружба над усе

Дружба радість нам несе

Дружба всім нам дорога

Дружба жить допомога.

3. Повторення правил роботи на тренінгу.

- Щоб наша спільна праця була успішною, будемо дотримуватись таких правил:

  • Кожна думка важлива!

  • Не бійся висловитись!

  • Говори чітко, ясно, красиво!

  • Вмій погодитись і не погодитись!

4.Повідомлення теми тренінгу.

Розгадування ребуса.

  • Так, сьогодні мова піде про дружбу як про одне з найбільших багатств людини. Тема нашого спілкування «Ми уміємо дружити!». Гадаю, що ви розширите свої знання правилами дружби і краще будете розбиратися в справжніх друзях, більше будете розуміти і цінити друзів.

5. Очікування. Вправа «Чарівна подушка».

 - Від тренінгу я очікую…

 - Сьогодні я хочу дізнатись…

ІІ. Основна частина.

1. Об’єднання в групи. Розподіл доручень. 

2. Повторення правил роботи в групах:(спікери ознайомлюють вголос)

  • говорити по черзі, а не всі одночасно;

  • не перебивати того, хто говорить;

  • дотримуватися «правила піднятої руки»;

  • поважати всі висловлені думки;

  • заохочувати всіх однокласників до роботи.

3. Опрацювання вірша А. Костецького «Велосипед».

Славкові, що з квартири сорок,

велосипед купили вчора.

Він зразу в двір його потяг

прудкого та дзвінкого,

все хизувався ним

і нас не підпускав до нього.

Просив Юрко: «Ну дай хоч раз

пройду метрів двісті!»

А він Юркові: «Ач який!

Свого купи та їзди».

І я просив. Та він: «Моє!» –

І нам кататись не дає…

Ну й що ж, нехай! А ми зате

разом в кіно ходили,

разом у нашому дворі

співали скільки сили,

а потім грали у квача,

аж поки вечір не почавсь.

А що Славко? Він сам-один

сидів з велосипедом,

і вже кататись не хотів.

Отак йому і треба.

  1. Бесіда за змістом вірша.

      • Хто герой цього вірша?

      • Кому було весело і хто виявився покараним?

  • Кому було весело?

  • Хто виявився покараним?

  • Чому так сталося?

  • Якого правила дружби не знає Славко?

  • А чи не буваєте ви жадібними?

  • Чи хочете навчитись дружити по-справжньому?

5. Робота в групах.

Інтерактивна вправа «Два-чотири-всі разом».

  1. Інструктаж вчителя.

У кожного з вас на парті конверт з «розсипаним» прислів’ям. Складіть його, а потім «об’єднайтеся у групи за кольором» ваших «розсипанок» і поясніть значення цих прислів’їв.

  1. Робота у парах. «Збирають прислів’я»:

червоне

– жовте

– оранжеве

  1. Об’єднання в групи за кольором.

  2. Обговорення змісту прислів’їв.

  3. Презентація прислів’їв і їх пояснення.

  4. Рефлексія.

  • Ці народні прислів’я вчать нас мудрості, життєвих правил дружби, завжди обдумувати спілкування з другом.

Гра «добре-погано» (у парах).

Завдання. Допоможіть один одному: попрацюйте в парах і розкладіть у два кошики слова, які означають добрі й погані вчинки. Погані вчинки – у кошик «Погано», а добрі вчинки - у кошик із назвою «Добре».

розірвав

образив

посварилися

відібрав

штовхнув

ударив

зруйнував

злякав

схитрував

обманув

зрадив

насміхався

зрадів

відвідав

  • Молодці, ви показали себе, як справжні мудреці.

Вчитель:

Товаришування, дружба – взаємини між людьми, які народжуються, міцніють на основі спільного навчання, інтересів, уподобань. Товаришувати можна з багатьма ровесниками, а дружити – лише з одним чи кількома. Друзів повязує велика повага один до одного, принциповість у взаєминах, симпатія, взаємодопомога.

  • А зараз я пропоную вам позмагатись. Я буду зачитувати прислівя, а ви спробуйте його продовжити.

  1. Не май 100 золотих, а май 100 (друзів)

  2. З ким поведешся, того й (наберешся)

  3. Друга шукай, а знайдеш (тримай)

  4. Скажи мені хто твій друг і я скажу (хто ти)

  5. В лиху годину узнаєш вірну (людину)

  6. Дерево міцне корінням, а людина (друзями)

  7. Не той друг хто медом маже, а той, хто (правду каже)

  8. Дружба родиться в біді, а гартується в (труді)

  9. Дружба та братство – дорожче (багатства)

10) З добрим дружись, а лихих (стережись)

ІІІ. Підсумкова частина.

Вправа «Відвертий мікрофон».

  • А що для вас означає дружити?

Свою відповідь починайте словами: «Дружити – це означає…» (працює «мікрофон»)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація інклюзивного середовища в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.