Мета:
Формування уявлень у дітей про тіньовий театрі, познайомити дітей з народною казкою; розвивати і підтримувати інтерес дітей театральної гри.
Завдання:
Створити умови для розширення інтересу дітей до театральної діяльності.
Створити теплу, доброзичливу атмосферу взаємодії педагога з дітьми;
Формувати вміння дітей визначати персонажі по силуетних профілях, зображенню з обмеженими образотворчими можливостями.
Закріплювати правила поведінки в театрі;
Попередня робота: Бесіда з дітьми «Що таке театр?», Збагачення словникового запасу дітей театральними термінами (сцена, спектакль, актор, глядачі, декорації, завісу, назвами театральних професій)
Матеріал: Театральна ширма, фігурки персонажів, квитки на кожну дитину.
Хід заняття:
Вихователь: Театр чарівна країна!
Скільки чудес нам дарує вона,
Свято, посмішки, пісні і сміх
У цій країні очікує нас всіх!
Вихователь: Дітки а хто знає, що таке театр? (Вислуховує відповіді дітей)
-Правильно, театр - це дивовижний будинок, де показують вистави, казки, де танцюють і співають, розповідають вірші;
Вихователь: Як ви думаєте, навіщо люди ходять в театр? (Відповіді дітей)