Тестово-практичні завдання з теми: "Цикли з передумовою."

Інформатика

Для кого: 5 Клас

17.07.2021

116

4

0

Опис документу:
Перевірити засвоєння учнями матеріалу з теми "Цикли з передумовою"; розрізняти алгоритмічні структури, використовувати середовище для опису та виконання; формувати вміння робити висновки про відповідність результату виконання алгоритму до поставленої задачі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тестово-практичне завдання з теми: "Цикли з передумовою." 5 кл.

Мета: перевірити засвоєння учнями матеріалу з теми "Цикли з передумовою"; розрізняти алгоритмічні структури, використовувати середовище для опису та виконання; формувати вміння робити висновки про відповідність результату виконання алгоритму до поставленої задачі.

Використана література: Інформатика підручник для 5 кл. закл. заг. серед. освіти / Йосиф Ривкінд [та ін.] - Київ : Генеза, 2019 р.

Інформатика 5 кл. Г.О.Агафонова. - видавнича група "Основа", Харків, 2018 р.

1. Яку умову описує дана команда?

а) Об’єкт першого кольору торкається другого кольору;

б) Об’єкт торкається вказаного кольору;

в) На клавіатурі натиснуто клавішу, назва якої обирається зі

списку;

г) Об’єкт торкається об’єкта, назва якого обирається зі списку.

2. Команда, яка використовується для складання циклів, який виконується при хибній певній умові в середовищі Скретч?

а) б) в)

3. При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

а) Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку;

б) Цикл буде виконуватися постійно;

в) Натиснуто клавішу Пропуск або мишку.

4. Команда, яка використовується для складання циклів з поєднанням двох умов в середовищі Скретч?

а) б) в)

5. Яку умову описує дана команда?

а) На клавіатурі натиснуто клавішу, назва якої обирається зі

списку;

б) Об’єкт першого кольору торкається другого кольору;

в) Об’єкт торкається вказаного кольору ;

г) Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку.

6. Яке число буде отримано в результаті виконання даної команди?

а) Випадкове число від 1 до 10 б) 2; в) 11; г) Випадкове число від 2 до 12.

7. Команда, для складання циклів, що виконується при істинності однієї з двох умов в середовищі Скретч?

а) б) в)

8. Яку умову описує дана команда?

а) Об’єкт торкається вказаного кольору;

б) На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зісписку;

в) Об’єкт першого кольору торкається другого кольору;

г) Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку.

9. Команда для створення циклів з умовою в середовищі Скретч

а) б) в)

10. Яку умову описує дана команда?

а) Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку;

б) Об’єкт першого кольору торкається другого кольору;

в) На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі

списку;

г) Об’єкт торкається вказаного кольору.

Практичне завдання

Створити проект у середовищі Скретч, який демонструє рух Рудого кота (або будь-якого іншого виконавця) монітором ноутбука. Виконавець має зупинитися, дійшовши межі екрана ноутбука. Зображення ноутбука потрібно завантажити з бібліотеки спрайтів.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.