Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Тестові завдання та ситуативні вправи з методики викладання української літератури

Тестові завдання та ситуативні вправи з методики викладання української літератури

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZD581899
За публікацію цієї методичної розробки Ізергіна Наталія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №ZD581899
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тестові завдання та ситуативні вправи з методики викладання української літератури

Автор: учитель зарубіжної літератури, української мови та літератури

Ізергіна Н. В.

  1. Оберіть одне неправильне твердження

Основними завданнями навчального кабінету є:

  1. Узагальнення й поширення досвіду кращий учителів

  2. Організація позакласної роботи з учнями

  3. Забезпечення можливості використання вчителями ТЗН

  4. Можливість індивідуальної підготовки учнів до занять

  1. Усі матеріальні засоби кабінету літератури можна поділи на:

1. навчальне обладнання, загальне, спеціальне

2. навчальне, специфічне, індивідуальне

3. навчальне, виховне, розвивальне

4. індивідуальні, колективні

3. До навчального обладнання можна віднести:

1. книги, навчально-наочні посібники, аудіовізуальні засоби

2. меблі

3. роздатковий матеріал, посібники, пристосування, які полегшують використання обладнання

4. учнівські зошити, підручники

4. Оберіть одне неправильне твердження

До постійних експозицій відповідно до спеціалізації кабінету належать

  1. Державна символіка

  2. Інструкція з безпеки праці та пожежної безпеки

  3. Портрети письменників, мовознавців

  4. Виставка кращих учнівських робіт

  5. До експозицій змінного характеру не належать:

  1. Портрети письменників

  2. Матеріали до теми наступних уроків

  3. Результати учнівських олімпіад, турнірів

  4. Матеріали літературно-краєзнавчого характеру

  1. Кабінет української літератури повинен мати нижчеперераховані документи, крім:

  1. Положення про кабінет

  2. План роботи кабінету на рік

  3. Інвентарна книга

  4. План роботи вчителя

  1. Мовно-літературний кабінет може мати таке оформлення:

  1. Змінне і постійне

  2. Тематичне і загальне

  3. Художнє і наукове

  4. Постійне і конкретне

  1. До постійних стендів належать:

  1. «Вузлики напам’ять», «Запам’ятай»

  2. «Культура мовлення», «Мовні обов’язки»

  3. «Зорі письменства», «Корифеї українського театру»

  1. До структури кабінету можемо віднести такі елементи, окрім:

  1. Творча лабораторія

  2. Періодичні видання

  3. Фонотека, методична скринька

  4. Змінні стенди

  1. До обов’язків завідувача кабінету не входить:

  1. Раціональне використання наявного в кабінеті обладнання

  2. Організація виставок учнівської творчості

  3. Підвищення фахового рівня викладачів

  4. Планування роботи кабінету

  1. До посібників з методики викладання окремих тем шкільного курсу літератури не належать:

  1. Збірники статей

  2. Ілюстрації з теми

  3. Методичні нариси

  4. Поурочні розробки

  1. До предметних навчальних посібників відносимо:

  1. Особисті речі письменника

  2. Об’ємні макети

  3. ТЗН

  4. Тематична література

  1. Оформлення змінних стендів про письменників, розміщення матеріалів до ювілейних дат здійснюється:

  1. У холі школи

  2. У експозиційній зоні кабінету

  3. У демонстраційній зоні кабінету

  4. Відображається у робочому плані вчителя

  1. До ради літературного кабінету входять:

  1. 20-25 учнів активістів з різних класів

  2. Всі вчителі філологи

  3. Директор, голова методичного об’єднання, декілька вчителів

  4. 2-3 учнів і вчитель літератури

  1. Картотека книжкового фонду кабінету не може мати такі розділи:

  1. Твори письменника

  2. Література про письменника і його творчість

  3. Довідково-бібліографічна література про письменника

  4. Тематична наочність

  1. Спеціальні творчі завдання з бібліографії варто пропонувати учням, починаючи з :

  1. 5 кл.

  2. 8 кл.

  3. 9 кл.

  4. 11 кл.

  1. Інформаційно-бібліографічна робота в школі може бути:

  1. Фронтальною і колективною

  2. Масовою і груповою

  3. Масовою, груповою, індивідуальною

  4. Парною і груповою

  1. До довідникових видань не можемо зарахувати:

  1. Енциклопедії

  2. Словники

  3. Хронологічні таблиці

  4. Методичні посібники

  1. В методиці прийнято визначати такі види наочності:

  1. Словесна, зорова, слухова

  2. Конкретна і абстрактна

  3. Індивідуальна і роздаткова

  4. Зорова і слухова

  1. Карти, плакати, схеми можна віднести до:

  1. Слухової наочності

  2. Зорової

  3. Індивідуальної

  4. Демонстраційної

Завдання:

  1. Стенд «Сьогодні на уроці» може містити:

  • Тексти творів письменників, що вивчаються

  • Портрети

  • Ілюстрації

  • Літературознавчі монографії

  • Методичні матеріали для вчителя

  • Роздатковий матеріал

  • ТЗН

Вибір обґрунтуйте.

  1. Запропонуйте матеріал до тематичної папки «Феномен образу людини-трудівника у творчості Панаса Мирного». Вибір обґрунтуйте.

  2. Запропонуйте план інформаційно-бібліографічної роботи для кабінету літератури на 1 семестр

  3. Як удосконалює роботу кабінету вирішення наступних завдань:

  1. Організувати роботу ініціативної групи учнів 5-11 класів із метою оформлення та розмноження навчально-методичних матеріалів.

  2. Зібрати матеріали і систематизувати їх з метою проведення міжшкільного заходу до дня святого Валентина

  3. Зібрати матеріал і створити комп’ютерні презентації для проведення вечора

  4. Створити проект „ Кольоровий світ”. Систематизувати роботи учнів і оформити папку.

  5. Систематизувати творчі роботи учнів і оформити відповідні папки

  1. Запропонуйте матеріали для демонстраційної зони кабінету літератури. Поясніть свій вибір.

  2. Чи можливий такий варіант оснащення кабінету:

 На передній стіні – дошка, над дошкою – портрети відомих письменників, на стрічці під портретами – вислови про значення літератури в житті людини. На протилежній від дошки стіні стенд у вигляді розгорнутої книги. Це практично кілька окремих стендів: «Книга – джерело знань», «Методичний куточок», «Основні правила читання твору», коротка інформація про письменника-ювіляра (портрет, роки життя, найкращі твори, вислови про митця та інше). Зліва від дошки можна помістити стенди, котрі інформують про конкретну форму уроку і містять відповідні матеріали, скажімо: «Леся Українка», «Іван Франко».

Думку обґрунтуйте.

  1. Запропонуйте карти-схеми до творчості таких письменників: Леся Українка, Михайло Коцюбинський, Василь Стус

  2. У якій послідовності варто використати запропоновану наочність при вивченні творчості Ліни Костенко?

  • Портрет

  • Київські пейзажі

  • Фото з Чорнобильської зони

  • Фото збірок

  • Ілюстрація «Московський літературний інститут імені О. Горького

  • Фото Оксани Пахльовської

  1. Запропонуйте наочність до уроку в 11 класі (профільна школа) по вивченню публіцистичних праць Миколи Хвильового

  2. Чи доцільно використовувати відеонаочність при вивченні твору «Роксоляна» О. Назарука у 8 класі? Чому? Якщо так, то на якому з уроків; на якому етапі уроку?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Педагогіка
  • Клас
    12 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    7087
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    ZD581899
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №ZD581899
За публікацію цієї методичної розробки Ізергіна Наталія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №ZD581899
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти