Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Тема: "Використання LEGO для розвитку зорового сприймання у дітей з порушеннями зору"

Інноваційні технології навчання

Для кого: 2 Клас

15.08.2021

57

0

0

Опис документу:
Зібрані з досвіду матеріали показують, як робота з освітніми конструкторами LEGO, дозволяє дітям з порушеннями зору у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвиває необхідні в подальшому житті навички суспільно активної, творчої особистості, яка самостійно генерує нові ідеї, приймає цікаві рішення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Використання LEGO для розвитку зорового сприймання у дітей з порушеннями зору
Слайд № 1

Використання LEGO для розвитку зорового сприймання у дітей з порушеннями зору

Якщо ви готові до трансляції, напишіть відповідь на запитання: Обчисліть і запишіть правильну відповідь.
Слайд № 2

Якщо ви готові до трансляції, напишіть відповідь на запитання: Обчисліть і запишіть правильну відповідь.

Виконання різних рухових вправ для розслаблення дітей з порушеннями зору з використанням конструктора LEGO.
Слайд № 3

Виконання різних рухових вправ для розслаблення дітей з порушеннями зору з використанням конструктора LEGO.

У слабозорих дітей цей процес значно уповільнений, відзначається вузькістю огляду предметів і явищ у довкіллі, зниженням його точності, знижується ...
Слайд № 4

У слабозорих дітей цей процес значно уповільнений, відзначається вузькістю огляду предметів і явищ у довкіллі, зниженням його точності, знижується рівень розвитку дотикової чутливості й дрібної моторики пальців і кистей рук. Зазначенні труднощі можуть бути скореговані у процесі формування у дітей навичок бісенсорного або полісенсорного  сприймання тобто раціональної взаємодії дотику, наявного зору та інших аналізаторів. LEGO – одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, яка широко використовує тривимірні моделі реального світу в предметно-ігровому середовищі в процесі навчання та розвитку дитини. Для наборів LEGO характерні : висока якість; естетичність; незвичайна міцність; безпека.

Гра з конструктором дуже тісно пов’язана з чуттєвим та інтелектуальним розвитком дітей, вона має особливе значення для вдосконалення та розвитку: г...
Слайд № 5

Гра з конструктором дуже тісно пов’язана з чуттєвим та інтелектуальним розвитком дітей, вона має особливе значення для вдосконалення та розвитку: гостроти зору, точності кольоросприймання, тактильних якостей, розвитку дрібної моторики рук, сприймання форми і розмірів об’єкта, його просторового розміщення.

Три різні види завдань: Відібрати необхідну кількість «цеглинок» для даного об'єкта і зібрати модель самостійно. Відібрати необхідну кількість «цег...
Слайд № 6

Три різні види завдань: Відібрати необхідну кількість «цеглинок» для даного об'єкта і зібрати модель самостійно. Відібрати необхідну кількість «цеглинок» для даного об'єкта і зібрати модель за зразком. Відібрати необхідну кількість «цеглинок» для даного об'єкта і зібрати модель за схемою збирання.

Пропоную вашій увазі вправи з LEGO - конструктором, які сприятимуть активізації розумової діяльності на корекційних заняттях,уроках математики, тру...
Слайд № 7

Пропоную вашій увазі вправи з LEGO - конструктором, які сприятимуть активізації розумової діяльності на корекційних заняттях,уроках математики, трудового навчання, допомагають сприйняттю і запам'ятовуванню інформації, розвитку пам'яті, уваги, мовлення та мислення. Системне проведення таких вправ дозволить гармонізувати роботу головного мозку, виявити приховані здібності дитини з особливими потребами і розширити межі її можливостей, впевненості у собі.

Тема: Красивий килимок Програмний зміст: уміти розкладати кольорові квадрати в певній послідовності чергуючи колір, розвивати почуття кольору, закр...
Слайд № 8

Тема: Красивий килимок Програмний зміст: уміти розкладати кольорові квадрати в певній послідовності чергуючи колір, розвивати почуття кольору, закріпити знання кольорів, вправляти в локалізації. Матеріал: LEGO. Попередня робота: зафарбовування квадратів на аркуші паперу, чергуючи колір. Методика проведення заняття: Показ зразка. Розгляд зразка. Показ прийому розкладання красивого килимка. Роботи дітей. Аналіз робіт.

Тема: Драбинка (пірамідка) Програмний зміст: Учити дітей складати з кольорових квадратів драбинку(пірамідку), розвивати у дітей почуття кольору, ро...
Слайд № 9

Тема: Драбинка (пірамідка) Програмний зміст: Учити дітей складати з кольорових квадратів драбинку(пірамідку), розвивати у дітей почуття кольору, розвивати просторове представлення у дітей, вправляти в локалізації. Матеріал: LEGO. Попередня робота: Ігри з драбинкою (пірамідками). Методика проведення заняття: Показ зразка. Розгляд зразка. Вчитель пропонує одному з дітей скласти драбинку біля дошки, інші діти виконують роботу на індивідуальних панелях. Аналіз робіт.

Підсумкове заняття Тема: "Що кому сподобалося" Програмний зміст: - створювати у дітей радісний настрій в процесі слухання музики, віршів; - закріпи...
Слайд № 10

Підсумкове заняття Тема: "Що кому сподобалося" Програмний зміст: - створювати у дітей радісний настрій в процесі слухання музики, віршів; - закріпити уміння в дотриманні послідовності дій, важливих для правильного відтворення будови, аналізувати зразки, порівнювати їх; - закріпити уміння правильно сприймати сенсорні еталони і самостійно відображати їх в практичній діяльності; - викликати почуття радості від досягнення мети. Вправляти в локалізації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.