Тема. Виготовлення ялинки способом оригамі

Опис документу:
Мета заняття: Вчити виготовляти ялинку способом оригамі на основі базової форми «Подвійний квадрат», концентрувати увагу на процесі виготовлення виробу, ознайомити дітей із легендою прикрашання ялинки на Новий рік ; Розвивати навички складання ліній «долина» та «гора», здатність працювати руками, художній смак і творчі здібності, дрібну моторику рук. Виховувати дружні вза»ємини в колективі , охайність та економність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Виготовлення ялинки способом оригамі

Мета заняття: Вчити виготовляти ялинку способом оригамі на основі базової форми «Подвійний квадрат», концентрувати увагу на процесі виготовлення виробу, ознайомити дітей із легендою прикрашання ялинки на Новий рік ;

Розвивати навички складання ліній «долина» та «гора», здатність працювати руками, художній смак і творчі здібності, дрібну моторику рук. Виховувати  дружні вза»ємини в колективі , охайність та економність.

Обладнання: папір кольоровий, ножиці , клей ПВА..

Хід заняття

I.Організаційна частина

- Діти сідайте всі рівненько, та приготуйтесь уважно слухати.

II.Основна частина

1. Оголошення теми та мети заняття (у вигляді загадок)

1.В неї гарні, пишні віти, і колючок не злічити… Не байдужа до прикрас, на свята спішить до нас. (Ялинка)

2.Це дерево — мов їжачок, вбрання у нього з колючок. Воно стріча щороку нас, гірляндами рясними,

Веселим сяєвом прикрас, цукерками смачними. Та всюди, в місті і в селі, несуть дорослі, ждуть малі

У кожному будинку прикрашену… (ялинку).

Отже, сьогодні на занятті ми виготовимо ялинку способом оригамі .

А чи знаєте ви звідки з'явився звичай прикрашати ялинку на Новий рік?

2. Мотивація діяльності.

- сьогодні на занятті ми вчитимемось концентрувати увагу на процесі виготовлення виробу, ознайомимося із легендою прикрашання ялинки на Новий рік, розвиватимемо навички складання ліній «долина», «гора», виховуватимемо дружні взаємини в колективі.

3.Розповідь про походження традиції прикрашати ялинку.

- А чи знаєте ви звідки з'явився звичай прикрашати ялинку на Новий рік?

Всі ми любимо красивий і казковий звичай прикрашати на новорічні свята ялинку. Ця всесвітня традиція має дуже багату історію, і без неї навряд чи можна уявити святкування головних зимових свят. Чому ж ми вбираємо саме ялину і як з'явився цей звичай?

Згідно стародавній легенді, ялинка стала символом Різдва за бажанням небесних сил. Коли у Віфлеємі, в убогій печері, народився Спаситель, під спів ангелів на темному небі з'явилася нова яскрава зірка. Почувши про божественне чудо, до печери поспішили не тільки люди, а й тварини і рослини. Кожен намагався показати новонародженому свою щиру радість і принести якийсь подарунок. Рослини та дерева дарували немовляті свої пахощі, квіти, плоди і листя. На радісну подію поспішала з далекої півночі і Ялина. Вона прийшла самою останньою і, соромлячись, стала осторонь. Всі здивовано запитали її, чому вона не заходить. Ялина відповіла, що їй дуже хочеться увійти, але їй нічого подарувати Божественному Немовляті, і вона боїться налякати його, або вколоти голками. Тоді рослини поділилися з ялиною своїми дарами, і на її гілках стали красуватися червоні яблука, горіхи, яскраві квіти і зелені листочки. Ялина дуже зраділа, подякувала всім, і тихо підійшла до Ісуса. Немовля посміхнулося, побачивши красиву, різнобарвну, добру Ялину, і тоді над самою її верхівкою ще яскравіше засяяла Вифлеємська зірка ...

У давні часи люди обожнювали природу і вірили в існування духів, що живуть, переважно, в лісах на хвойних деревах. Вважалося, що саме надприродні лісові істоти викликають люті морози, насилають хуртовини і заплутують мисливців, а особливо сміливо духи ведуть себе довгими грудневими ночами. І тому, щоб уберегти себе і своє майно від витівок лісових істот, люди намагалися всіляко задобрити їх: прикрашали ялинки різними плодами і частуваннями, виголошували спеціальні змови і здійснювали таємничі обряди. До того ж, вічнозелена ялинка здавна символізувала саме життя.Перше письмове свідчення про прикрашених ялинках, датоване 1605 р., звучить так: «У Страсбурзі на Різдво приносять в будинку ялинові дерева, і на ці дерева кладуть троянди, зроблені з кольорового паперу, яблука, вафлі, золоту фольгу, цукор та інші речі» .

На початку XIX ст. цей гарний німецький звичай став поширюватися на території Північної Європи. В Англії, Франції, Америці повсюдно ставити і прикрашати різдвяні ялинки стали лише в середині XIX ст.

4.Техніка безпеки

Перш ніж розпочати нашу роботу давайте з вами пограємо у гру «Чарівний сундучок». Правила в грі такі: я загадую вам загадку. Якщо ви правильно її відгадаєте, то я буду діставати той інструмент, яким ми будемо користуватися на уроці, а також згадаємо правила, яких треба дотримуватися, щоб з цим інструментом не посваритися.

Знаряддя – я бувале, не велике і не мале,

Повно в мене турбот, хтось і ріже, хтось стриже. (ножиці)

Правила користування ножицями.

1. Ножиці повинні мати заокруглені кінці.

2. Клади ножиці так, щоб вони не виступали за край робочого місця.

3. Не працюй тупими ножицями , а також ножицями зі слабким кріпленням.

4. У процесі різання уважно слідкуй за розміткою.

5. У процесі роботи тримай матеріал пасивною рукою так, щоб пальці були осторонь від гострого леза.

6. Не розмахуй ножицями під час різання. Не ходи, а також не підходь занадто близько до того, хто ними працює.

7. Після роботи ножиці тримай складеними, бажано в чохлі.

4. Практична робота (робота за схемою).

  

  

5.Фізкультхвилинка.

Працювали ви старанно, вирізали ви охайно.

Та втомились очі, руки – час спочити від науки.

Встаньте діти, посміхніться, землі нашій поклоніться.

В різні боки нахиліться, і до сонця потягніться.

Раз присядьте, два присядьте,і за парти тихо сядьте.

Ваші м’язи всі проснулись, ваші губки посміхнулись .

6.Індивідуальна допомога дітям.

III.Підсумок заняття

(метод бесіди або інтерактивний метод «Мікрофон»)

Чи досягнута мета цього заняття?

Що нового дізналися на занятті? Що найбільш запам'яталось?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
2
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!