Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

ТЕМА: ПОЧУТТЯ ТА ЕМОЦІЇ.

Англійська мова

Для кого: 2 Клас

20.12.2019

283

5

0

Опис документу:
ЦІЛІ: ПРАКТИЧНІ : • Розвивати уміння усного мовлення та аудіювання; • Організувати оперування лексичними одиницями, що вивчаються у власній мові учнів на рівні слова, словосполучення, речення, понад фразової єдності; • Навчити учнів читати текст з вилученням основної інформації; • Організувати монологічне мовлення учнів за темою уроку з використанням опор.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Почуття та емоції.

Цілі: ПРАКТИЧНІ :

  • Розвивати уміння усного мовлення та аудіювання;

  • Організувати оперування лексичними одиницями, що вивчаються у власній мові учнів на рівні слова, словосполучення, речення, понад фразової єдності;

  • Навчити учнів читати текст з вилученням основної інформації;

  • Організувати монологічне мовлення учнів за темою уроку з використанням опор.

Виховні :

  • Виховувати в учнів наполегливість у подоланні труднощів;

  • Стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Розвиваючі :

  • Розвивати швидку мовленнєву реакцію, навички зв’язного висловлювання, навички аудіювання;

  • Розвивати фонематичний слух учнів;

  • Розвивати логічне мовлення;

  • Розвивати довготривалу пам'ять, здатність самостійно планувати мовний поступок;

  • Розвивати зорову пам'ять учнів, удосконалювати навички вимови.

Обладнання: підручник, картки для індивідуальної роботи, мультимедійна дошка.

Тип уроку: формування знань та умінь.

Хід уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1. Привітання.

- Перегляд відео ( Hello! Super Simple Songs) – відео №1

  1. Уведення іншомовну атмосферу.

    1. How are you?

    2. Фонетична зарядка.

- А зараз ми з вами повторимо звуки. Послухайте уважно казочку.

( Презентація. Супровід «Казка про язичок»- відео № 2)

«Казка про язичок»

Язичок на ім'я [j], живе в зручному теплому будинку, в роті свого господаря. У будинку є дві стіни (щічки), підлога і стеля. Язичок любить тепло, тому в його будиночку двоє дверей: зовнішні - губи, внутрішні - зуби.

Язичок спить на підлозі, там йому зручніше, а у кінчика язичка, є улюблене місце на стелі, відразу за верхніми зубками. Язичок любить гратися в різні звуки: - [d], [t], [n], [l], [s], [z]. Ось так язичок живе - поживає, назовню не виходить, боїться застудитися.

Одного разу вночі розігралася негода, подув сильний вітер [u:], зашуміли дерева, і полив дощ. Язичок прокинувся і став прислухатися до звуків зовні.

Спочатку він почув, як гукає сова на дереві [u], як зовсім близько пробіг пофиркуючи їжачок [f], [v]. Якийсь птах весь час повторював [ʌ:].

Десь вдалині загелготали гуси [g], замукала корова [m], загарчав собака [r].

Під вікном язичка, сердито перемовляючись, поспішали в укриття двоє жуків [ʤ], [з].

Язичок спав, і тихо дихав [h].

Уві сні він чув, як стукає дощ по даху [p].

А на ранок від бурі не залишилося і сліду.

- Ok. Thanks! So.

2.3. Оголошення теми уроку.

- Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати тему «Emotions and feelings».

  1. Основна частина уроку.

1. Вивчення нових слів.

- Перегляд відео ( Hello! Super Simple Songs) – відео № 3

- Ok. Repeat after me, all together. ( Показую смайлики – емоції. Учні повторюють)

  1. Im happy

  2. Im sad

  3. Im hungry

  4. Im thirsty

  5. Im hot

  6. Im cold

  7. Im sleepy

  8. Im scared

  9. Im excited

  10. Im bored

2. Фізкультхвилинка. Relaxation

- It seems to me, that you are tired a little, are not you?

P u p i l s: Yes, we are.

- Let’s do some physical exercises. Stand up, please. Repeat after me, please.

( Фізкультхвилинка. Показ відео ( Head Shoulders Knees & Toes) – відео № 4

  1. Робота за карточками (смайлики).

- Зараз я вам буду показувати смайлик і називати емоцію. А ваше завдання повторити за мною.

- Я показую емоцію ви самостійно називаєте її.

- На початку уроку. Я вам запропонувала вибрати сонечко того кольору, яке вам найбільше сподобалося. Зараз я попрошу вас об’єднатися у групи за кольорами.

- Я пропоную вам вибрати один смайлик, за бажанням. Показати емоцію один одному, і назвати її.

- Дякую.

  1. Заключна частина уроку.

  1. Рефлексія

- What have you known from the lesson? Do you like the lesson?

- Ось і завершився наш фрагмент уроку. А зараз візміть свої сонечка. І по черзі виходячи до дошки прикріпіть їх на нашу хмаринку.

- Де хмаринка – це наш клас. Сонечко – вчитель. А ваші сонечка – це ви.

- Скажіть мені, що вам найбільше сподобалося на цьому етапі уроку?

- Шановні гості. Ми вдячні, що ви завітали до нас на урок. Дітки давайте подякуємо нашим гостям .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.