ТЕМА: "ПИРІЖКИ ДЛЯ ВЕДМЕДИКА"

Педагогіка

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

29.04.2019

1133

4

0

Опис документу:
Вчити дітей відповідати на запитання вихователя за змістом знайомої казки «Маша і Ведмідь». Емоційно сприймати її зміст; вчити відгадувати загадки; називати дії, відображені на картинках. Розвивати зв’язне та діалогічне мовлення, мовне дихання, силу голосу; увагу, зорове і слухове зосередження, мислення, дрібну і загальну моторику. Виховувати інтерес до казок, до художніх творів; працелюбність, товариськість.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Державна установа

«Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) №69

(м. Харків) Національної поліції України»

з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування

(мовленнєве спілкування + художня література).

з дітьми молодшої групи

Виконала:

Вихователь

Федоренко О.Ю.

Харків – 2019

Програмовий зміст:

  • Вчити дітей відповідати на запитання вихователя за змістом знайомої казки «Маша і Ведмідь». Емоційно сприймати її зміст; вчити відгадувати загадки; називати дії, відображені на картинках. Продовжувати вчити узгоджувати рухи з текстом, під час виконання пальчикової гімнастики.

Вчити прийому «защіплювання» під час роботи з тістом.

  • Розвивати зв’язне та діалогічне мовлення, мовне дихання, силу голосу; увагу, зорове і слухове зосередження, мислення, дрібну і загальну моторику. Формувати уявлення дітей про колір, форму та геометричні фігури, під час роботи з картками. орієнтуватися у просторі.

  • Виховувати інтерес до казок, до художніх творів; працелюбність, товариськість.

Матеріали та обладнання:

  • ширма лялькового театру;

  • книжки, ілюстрації по казці «Маша і Ведмідь»;

  • іграшки (лялька, ведмедик);

  • картки-картинки із зображенням короба та пиріжків, простий олівець;

  • картки-основи із зображенням 3-х дівчаток в одязі різного кольору, трикутники і повітряні кульки синього, зеленого та червоного кольору, вирізані з картону;

  • аудіо записи фонової музики;

  • тісто, квасоля, горох, підкладні дощечки, таці.

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організація дітей.

Вихователь: Сьогодні до нас прийшло дуже багато гостей. Давайте з ними привітаємось віршиком

Добрий день, добрий день,

Ми вітаємось.

До гостей дорогих,

Посміхаємось!

Вихователь: Я сьогодні вранці йшла

Та ведмедика знайшла.

Мишко плакав біля сада:

«В дитсадок хочу, к малятам!»

(Ведмідь-лялька заходить з ревом у-у-у) .

Вихователь:- Подивіться, діти на цього сумного Ведмедика. Але із якої ж казочки ти до нас прийшов? Існує багато казок, в яких ти живеш.

  • Малята, які ви знаєте казки, де персонаж – Ведмідь?

Діти: - «Колобок», «Рукавичка», «Теремок».

Вихователь:- Ведмедик мені каже, що приніс для малят загадки. Якщо вони їх відгадають, то дізнаються з якої він казки.

  1. Загадки:

  • Сидит в корзине девочка

У мишки за спиной,

Он, сам того не ведая,

Несет ее домой.

Ну, отгадал загадку?

Тогда скорей ответь!

Название этой сказки….

Ответ: Маша и Медведь

 

  • А дорога далека,

А корзинка – нелегка,

Сесть бы на пенек,

Съесть бы пирожок.

Ответ: Маша и медведь

 

  • Чтоб решить задачу нашу,

Призадумайся всерьез:

В чем медведь однажды Машу

С пирогами вместе нес?

Ответ: В коробе

  

  • Маша в коробе сидит, 

Далеко она ...

Ответ: Глядит

 

  • Только Маша не дает 

На пенек присесть 

И румяный пирожок

По дороге ...

Ответ: Съесть

 

  • Отвечайте на вопрос:

  • Кто в корзине Машу нес? (Медведь)

  • Кто садился на пенёк?…(Медведь)

  • Кто хотел съесть пирожок? (Медведь)

  • Сказочку ты знаешь ведь?

  • Кто же это был? … Медведь

Вихователь: - Молодці, мої малята! Дуже гарно відгадали загадки. Що у тебе сталося, Ведмедику? Чому ти плачеш?

Ведмідь: - Послала мене Машенька, віднести пиріжки до бабусі й дідуся. Вона мені наказувала: «Не сідай на пеньок, не їж пиріжок, неси бабусі, неси дідусі».

«У-У-У» (плаче)

Ведмідь: - А я йшов, йшов, сів на пеньок і з'їв пиріжок, а потім ще один. Так все і з'їв. Що я тепер Маші скажу? А тут Сорока-Білобока летіла і підказала: «Іди до малят у дитячий садочок. Вони все вміють і тобі допоможуть».

Ведмідь:- Малята, а ви справді мені допоможете?

Вихователь: - Звичайно, ми тобі допоможемо. Але спочатку, малята хотіли б розповісти казочку «Маша і Ведмідь».

Всі сідайте скоріш малюки,

Розкажемо казочку ми залюбки.

  1. Бесіда за змістом казки.

Вихователь: - Якими словами починається казка?

Діти: - Жили були ...

Вихователь: - Хто?

Діти: - Дідусь і бабуся

Вихователь: - Та була у них, хто?

Діти: - Онука Маша.

Вихователь: - Куди покликали подруги Машу?

Діти: - В ліс.

Вихователь: - Що трапилося з Машею в лісі?

Діти:- Вона заблукала.

Вихователь: - Як Маша стала кликати подруг?

Діти: - Ау-ау.

Вихователь: - Що Маша знайшла в лісі?

Діти: - Хатинку, будинок

Вихователь: - Хто в ній жив?

Діти: - Ведмідь.

Вихователь: - Що робила Маша коли жила у Ведмедя?

Діти: - Пічку топила, кашу варила

Вихователь: - А ведмідь відпускав Машу додому?

Діти: - Ні.

Вихователь: - Що Маша попросила віднести в село?

Діти: - Пиріжки.

Вихователь: - Для кого гостинці?

Діти: - Для дідуся і бабусі.

Вихователь: - Куди Маша поклала пиріжки?

Діти: - В короб.

Вихователь: - А сама куди сховалася?

Діти: - В короб під пиріжки.

Вихователь: - Що став говорити ведмідь, коли ніс короб?

Діти: - Сяду на пеньок, з'їм пиріжок

Вихователь: - А Маша йому з короба, що відповідала?

Діти: - «Високо сиджу, далеко дивлюся...»

Вихователь: - Хто злякав Ведмедя у селі?

Діти: - Собаки.

Вихователь: - Хто вийшов на ганок та відкрив короб?

Діти:- Дідусь та бабуся.

Вихователь: - Кого вони там побачили?

Діти: - Машеньку.

Вихователь: - Зраділи бабуся з дідусем, давай Машу обіймати, цілувати, розумницею називати.

(Сидячи на стільчиках обіймають руками самі себе).

Вихователь: - Ось і казочці кінець, а хто слухав молодець!

Вихователь: - Давайте поплескаємо в долоньки.

Вихователь: - Ну що, Ведмедику, тобі сподобалося, як наші діти розповіли казку?

Ведмідь: - Сподобалося.

Вихователь: -А тепер, малята, Ведмедик хоче з вами пограти.

  1. Фізхвилинка

Рухлива гра «У ведмедя во бору»

(Діти виходять на килим)

(Звучить пісня «Сліди» із мультфільму «Маша і Ведмідь») і з’являється Маша.

Маша: - Привіт, малята, як у вас тут весело! Ідіть за мною!

(Діти разом з Машею ідуть ланцюжком навколо столів)

(діти сіли на стільці)

Маша: - Діти, ви здогадалися хто я?

Діти: - Ти – Маша.

Маша: - Я дуже хочу з вами пограти, можна?

Діти: - Можна!

Вихователь: - Я хочу показати свої фотографії, а ви, малята, скажіть, що я роблю на цих фото.

  1. Дидактична гра «Що робить Маша?»

(Маша показує дітям картинки, а діти називають дії)

  1. Дидактична гра «Склади пиріжки у короб»

Вихователь: - А зараз, діти, сідайте за столи. Вам треба допомогти Ведмедику скласти пиріжки у короб. (Робота з картками). Діти проводять олівцем від кожного пиріжка в короб.

Вихователь: - Ви всі молодці і гарно впоролися із завданням, а ще і Ведмедикові допомогли. А тепер треба ще допомогти і Маші. Допоможемо?

Діти: - Допоможемо!

Вихователь: - Малята, Машини подружки хочуть одягти нові плаття і отримати повітряні кульки відповідного кольору.

  • Подивіться на картинку і скажіть, якої форми плаття? (трикутної)

  • Якої форми повітряна кулька? (круглої)

  1. Дидактична гра «Підбери подружкам плаття і повітряні кульки»

Маша: - Малята, дякую вам за допомогу! І за це я навчу вас ліпити пиріжки. Спочатку потренуємося.

  1. Пальчикова гімнастика.

Тесто круто замесили

Ух-тух, ух-тух,

Сковородку раскалили,

Ух-тух, ух-тух,

Диди лада ладушки

Испекли оладушки.

Хлоп-шлеп, хлоп-шлеп,

Хлоп-шлеп, хлоп-шлеп

Диди лада ладушки

Гарячи оладушки!

  1. Ліплення пиріжків із тіста з начинкою – із гороху та квасолі.

Вихователь примовляє: - Пиріжок, пиріжок,

Ми спекли з грибами

Пиріжок, пиріжок,

Подаруєм мамі!

Я печу, печу, печу,

Діткам всім по пиріжку.

А для любой мамочки

Я спекла два пряничка!

  1. Самостійна діяльність дітей під музичний супровід.

(діти складають пиріжки на тацю)

Вихователь: А поки наші пиріжки печуться, я вас запрошую на килимок. Швидше в коло ви ставайте, - в хороводі закружляйте!

Вихователь: - Давайте водити хоровод!

Для Ведмедика і Маші

Всі спекли ми пиріжки.

Ось такої ширини,

Ось такої ужини

Ось такої вишини,

Ось такої смакоти.

Вихователь: - Дивіться, малята! Поки ми з вами танцювали, наші пиріжки спеклися. (пиріжки виносить пом. вихователя). Пригощайтеся, будь-ласка!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.