Тема. Лічба предметів. Поняття стільки ж, більше— менше. Написання паличок. Конспекти уроків математики, 1 клас

Опис документу:
Мета: сформувати поняття більше—менше, стільки ж; вправляти в лічбі предметів (кількісній і порядковій); продовжувати розвивати просторові уявлення дітей; учити писати похилі палички; розвивати вміння порівнювати предмети за розміром, кількістю; виховувати бажання вчитися.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Лічба предметів. Поняття стільки ж, більше— менше. Написання паличок. Конспекти уроків математики, 1 клас

Мета: сформувати поняття більше—менше, стільки ж; вправляти в лічбі предметів (кількісній і порядковій); продовжувати розвивати просторові уявлення дітей; учити писати похилі палички; розвивати вміння порівнювати предмети за розміром, кількістю; виховувати бажання вчитися.

Обладнання: лічильний матеріал (фігурки тварин); індивідуальний лічильний матеріал (палички).

Хід уроку

І. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

1. Кількісна й порядкова лічба (робота з лічильним матеріалом). На набірному полотні виставлені предметні картинки — зображення тварин.
— Порахуйте тварин зліва направо. Скільки їх?
— Порахуйте тварин справа наліво. Скільки їх?
— Чи змінилася їх кількість?
— Назвіть звірів по порядку. Хто стоїть першим? А хто останнім? На якому місці зайчик?

2. Повторення понять справа—зліва, зверху—знизу (за малюнком до завдання 2 на с. 4 підручника).
— Хто намальований зліва? справа?
— Де ведмідь? їжачок?

3. Порівняння предметів і фігур за розміром (більший і менший вазони, більший і менший квадрати, однакові).

4. Виконання завдання 3 на с. 1 зошита.

II. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота зі с. 4 підручника. Лічба предметів, порядок лічби.
За малюнками з’ясовуються відношення найбільший, найменший, праворуч—ліворуч, найвищий, найнижчий, більший, менший.

2. Формування поняття про напрямок руху: зліва направо, справа наліво (виконання завдання 4 на с. 4 підручника).
— Чи змінилася кількість фігур, коли помінявся напрямок лічби? (Ні, кількість кружечків однакова.)

3. Виконання завдань 1, 2, 4 на с. 2 зошита.

4. Робота з індивідуальним лічильним матеріалом (паличками).

В мавпи Чіти шість бананів,
В мавпи Нани два банани.
У якої мавпи більше —
Чи у Чіти, чи у Нани?

— Покладіть зліва на парті стільки паличок, скільки бананів у мавпи Чіти (6), а справа — стільки, скільки бананів у мавпи Нани (2).
— Що більше — 6 паличок чи 2 палички?

III. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Порівняння смужок за довжиною.

— Скільки смужок однакової довжини?
— Яка з них найдовша?
— Яка найкоротша?
— Скільки всього смужок?

2. Повторення геометричних фігур.

— Які геометричні фігури ви бачите на малюнку? (Круги, трикутники, квадрати.)
— Скільки трикутників? (Чотири.)
— Чи однакові вони за розміром?
— Скільки кругів? (Два)
— Який найбільший? Який найменший?
— Яких фігур однакова кількість? (2 квадрати і 2 круги.)
— Яких фігур на малюнку більше — кругів чи трикутників?
— Відгадайте загадки.

Три у мене сторони,
Міцно з’єднані вони,
А між ними три кути.
Хто я? Чи вгадаєш ти?
(Трикутник.)

Ось вам загадка непроста:
Не маю жодного кута.
Фігура я геометрична,
Така кругленька, симпатична!
(Круг.)

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

Сьогодні ми порівнювали предмети за розміром, училися визначати більшу й меншу кількість предметів. Перевіримо, як ви засвоїли матеріал.

Чого більше у котів:
Лапок, вушок чи хвостів?
(Лапок.)

Чого менше у котів:
Лапок, вушок чи хвостів?
(Хвостів.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн