Тема. Елементарні поняття про скульптуру. Створення скульптури «Лісовичок-чарівник» з природнихматеріалів.

Опис документу:
Конспект уроку створений для учнів 3 класів в якому йдеться про створення скульптури «Лісовичок-чарівник» з природних матеріалів. Ми ознайомлюємо учнів з поняттями «скульптура» (як видом образотворчого мистецтва) основними ознаками та матеріалами, які використовують скульпто-ри, із засобамихудожньо ївиразності об’ємних форм; розвивати уміння бачити характер об’ємної форми, розрізняти види скульптури, прищеплювати учням прагнення постійно відкривати нове і цікаве навколо себе.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Елементарні поняття про скульптуру. Створення скульптури «Лісовичок-чарівник» з природних матеріалів.

Мета: ознайомити учнів з поняттями «скульптура» (як видом образотворчого мистецтва)

та «скульптор»; основними ознаками та матеріалами, які використовують скульпто-

ри, із засобами художньої виразності об’ємних форм;

розвивати уміння бачити характер об’ємної форми, розрізняти види

скульптури,

прищеплювати учням прагнення постійно відкривати нове і цікаве навколо себе;

виховувати охайність під час роботи з пластичними матеріалами

(пластилін), формувати бажання творити красу.

Тип уроку: комбінований урок.

Методи та прийоми: розповідь, ігри,бесіда.

Обладнання: пластилін, дощечки для ліплення, клейонки, стеки,

серветки для витирання рук, природний матеріал.

Зоровий ряд: презентація «Скульптура», виставка скульптурних зображень, добірка різних матеріалів та інструментів художника, таблиці – назви міст країни Образотворчого мистецтва, ауліозаписи.

Література:

Хід уроку

1. Організаційний момент

1) Добрий день! В добрий час

Рада діти бачить вас!

Ви почули всі дзвінок

Він покликав на урок

Кожен з вас приготувався

На перерві постарався

Зараз сядуть всі дівчатка

А за ними і хлоп"ятка

Всі за парти ми сідаєм

До роботи приступаєм.

- Добрий день, мене звати Єлизавета Олександрівна, і сьогоднішній урок малювання проведу у вас я.

2. Актуалізація опорних знань

Чарівниця Гармонія веде нас країною Образотворчого мистецтва.

-Які міста цієї країни ми вже відвідали? (Графіка та Живопис)

-До якого виду образотворчого мистецтва, на вашу думку, належать великі

пам’ятники та маленькі статуетки, що є у вас дома?

3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми вирушимо з вами у надзвичайний світ — місто Скульптури, познайомимося зі скульптурними творами, які створили художники-скульптори.

- Що ж таке скульптура? Якою вона буває? Хто такий скульптор, який створює такий цікавий світ скульптури? Сьогодні ми з вами повинні відповісти на ці запитання.

4. Викладання нового навчального матеріалу

А) Перегляд презентації «Скульптура»

На площах міст і селищ, у парках та скверах стоять різноманітні пам’ятники, присвячені видатним діячам науки, культури, а також історичним подіям, а іноді персонажам літературних творів або навіть тваринам.

Наші помешкання прикрашають фігурки тварин чи людей. Ззовні старих будинків ми можемо побачити статуї, а на стінах — рельєфні прикраси. Усі ці зображення належать до такого виду образотворчого мистецтва, як скульптура.

Скульптура — одне з найдавніших образотворчих мистецтв. У печерах найдавніших людей знайдені кам’яні зображення — рельєфи та круглу скульптуру, які зображують тварин та людей. Ці зображення були створені десятки тисяч років тому.

Саме слово «скульптура» прийшло до нас з латинської мови, у перекладі означає «висікати».

Скульптура є зображенням в об’ємі, тому ми можемо розглядати її з усіхсторін і під різними кутами).

Створюють ці зображення скульптори. Як і решта художників, скульптори передають в своїх роботах характер і внутрішній світ людини чи тварини. Скульптори ліплять свої твори з глини, висікають їх із каменю або мармуру, вирізають із деревини — дуже міцних матеріалів для тривалого зберігання.

Б) Навчальна вправа «Квиток для юного митця» Уявимо, що трьох юних митців із нашого класу нагородили путівкою. Їх чекає подорож до одного з міст країни Образотворчого мистецтва - Графіки, Живопису, Скульптури.

- Отримайте ваші квитки. Придбайте у відділі супермаркету «Навчальне приладдя» усе необхідне.

(Учитель демонструє різні матеріали та інструменти художників, діти визначають, які з них належать скульпторам.)

Повторімо правила безпеки під час роботи з пластиліном.

Відгадайте, чий скульптурний образ ми будемо створювати?

Він про все у лісі дбає, пильним оком доглядає. У краю лісів й річок має дім …. (Лісовичок.)

Фізкультхвилинка

5. Інструктаж щодо послідовності виконання роботи.

Сьогодні ми також станемо скульпторами. Які матеріали та інструменти ми сьогодні використовуватимемо? Правильно, природні матеріали, пластилін і стеки, серветки для витирання рук. І дощечка нам теж потрібна, адже саме на ній ми ліпитимемо, щоб не забруднити наші столи.

Сьогодні ми виготовлятимемо Лісовичка-чарівничка. Пригадайте казки або мультфільми, героями яких є лісовички.

Як, на вашу думку, може виглядати Лісовичок-чарівничок?

Чим він відрізнятиметься від просто чарівника?

Зараз кожний з вас створить власного Лісовичка-чарівника.

Послідовність виконання роботи

1. Спочатку відріжте стеками частину бруска пластиліну квадратної форми – для постаменту).

2. Визначте, який з природних матеріалів знадобиться для виготовлення голови і тулуба, а який слід залишити для рук та ніг.

3.Розімніть пластилін, щоб він став м’яким і пластичним. Саме за допомогою пластиліну ви будете з’єднувати деталі.

4. Послідовно з’єднайте усі деталі із тулубом.

5. Закріпіть виріб на постаменті.

6. Поміркуйте, чим ви прикрасите свого чарівника, щоб він був схожий на Лісовичка.

6. Самостійна практична діяльність учнів

Виготовлення фігури Лісовичка-чарівничка з природних матеріалів і пластиліну

7. Підведення підсумків уроку

1. Конкурс «Лісовичок-чарівник - 2013» - презентація дитячих робіт.

( мелодія – діти презентують роботи)

-Що пізнали на уроці?

-Який виріб створили?

-Чому раділи? (Вправа «Мікрофон»)

2. Проголошення уроку завершеним.

Прибирання робочих місць.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
5
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!