Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

ТЕМА: «ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ ВЕДМЕДИКА» ( заняття з пріоритетом логіко-математичного розвитку в середній групі)

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.04.2020

488

10

0

Опис документу:
Програмовий зміст: закріпити вміння дітей порівнювати предмети за величиною (високий, низький,самий високий, нижче, вище); уточнювати уявлення про порядкову, кількісну лічбу (в межах 5), вміння порівнювати групи предметів, робити рівність із нерівності шляхом додавання або віднімання одиниці; вправляти в лічбі звуків на слух; закріплювати уявлення про послідовність частин доби ( ранок, день, вечір, ніч); закріпити знання про геометричні фігури(вміння їх обстежувати та порівнювати)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Відділ освіти і науки Нікопольської міської ради

ТЕМА: «ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ ВЕДМЕДИКА»

( заняття з пріоритетом логіко-математичного розвитку в середній групі)

КДНЗ № 47 «Квітонька»

Вихователь: Курянова М. М.

м. Нікополь

2018 р.

Програмовий зміст: закріпити вміння дітей порівнювати предмети за величиною (високий, низький,самий високий, нижче, вище); уточнювати уявлення про порядкову, кількісну лічбу (в межах 5), вміння порівнювати групи предметів, робити рівність із нерівності шляхом додавання або віднімання одиниці; вправляти в лічбі звуків на слух; закріплювати уявлення про послідовність частин доби ( ранок, день, вечір, ніч); закріпити знання про геометричні фігури(вміння їх обстежувати та порівнювати); вміння працювати за схемою; вчити розповідати вірш за допомогою мнемотаблиця; підбирати прикметники до іменників (слова-ознаки). Розвивати пам'ять, увагу, творче мислення, пізнавальну активність. Виховувати дружні взаємовідносини.

Матеріал, обладнання: іграшка Ведмедик, силуети тварин, схема з геометричними фігурами, геометричні фігури, індивідуальні картки «День народження», «Кошики», дид.гра «Збери проліски», фломастери, роздавальний матеріал для лічби, музичні інструменти, настільна ширма.

Попередня робота: бесіди, спостереження, читання та заучування віршів, прислів’їв, робота з індивідуальними картками, дидактичні ігри з математики.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

  1. Вступна частина.

Стук в двері. Прийшов Ведмедик.

  • Добрий день дітки (сумно)

Вихователь: Чому ти такий сумний?

  • В мене скоро день народження, прийдуть гості, треба готуватися, а в мене не виходить.

Вихователь: А коли в тебе день народження?

  • Завтра, коли буде яскраво світити сонечко, вночі.

Вих-ль: Правильно Ведмедик сказав? (діти виправляють) Ти мабуть не знаєш, що таке частини доби. Зараз ми навчимо тебе.

Схеми «Частини доби»

Я буду називати все, чім ми займаємось на протязі доби, а ви називаєте частину доби.

  • Прокидаємось…

  • Гуляємо…

  • Чистим зуби…

  • Йдемо додому із дитсадочка…

  • Лягаємо спати…

  • Снідаємо…

  • Обідаємо…

  • Вечеряємо…

  • Спимо…

  1. Основна частина.

Ведмедик: Ви такі розумні, допоможіть мені приготуватися до дня народження.

Вих-ль: Як ви гадаєте, ми зможемо допомогти Ведмедику?

  • Гості Ведмедика прислали свої фотокартки. Давайте подивимось, хто прийде на день народження.

Ігрова вправа «Гості»

На мольберті силуети лиси, вовка, зайця.

  • Скільки гостей прийде? (прийдуть троє гостей)

  • Хто прийде перший? (перша прийде лиса)

  • Другий? ( другий прийде вовк)

  • Третій? (третій прийде заєць)

  • Хто самий високий, низький. Який вовк? (вовк нижче, ніж лиса, вище, ніж заєць)

  • Щоб гості не заблукали, викладемо їм доріжку.

Завдання із схемою.

  • Звірята прийдуть по доріжці, а ми по сходинкам (пряма та зворотня

лічба)

  • До Ведмедика прийшли звірята, а коли у дітей день народження, хто до них приходе? (родичі, друзі)

Картки «День народження»

  • Збудуємо будиночки для звірят (Геометричні фігури)

  • Знайдіть трикутник ( квадрат, прямокутник)

  • Скільки кутів, сторін?

  • Чим схожі (відрізняються) квадрат та прямокутник?

  • Покажіть ромб. Як можна назвати одним словом квадрат, прямокутник,

ромб? (чотирикутники)

  • Скільки сторін, кутів у круга?

  • Ведмедик дуже любить весну. Чому він її так любить, яка весна? (красива, тепла, лагідна, пахуча, зелена, чарівна)

  • Який зараз місяць?

  • Яка погода весною? (ясна, приємна, сонячна, гарна, чудова)

  • Яке сонечко? (яскраве, лагідне, тепле, променисте)

  • Яке повітря весною? (свіже, тепле, весняне, пахуче)

  • Які квіти знаємо? (калюжниці, проліски, підсніжники, сон, тюльпани, мати – й – мачуха, кульбабка, крокуси, мускарі, примула)

  • Які квіти? (пахучі, гарні, чудові, яскраві, красиві, ніжні)

  • Покажемо ведмедику як квітка розпускається.

Пальчикова гра «Квітка»

«Сяє сонечко привітне,

Квітка з пуп’янки розквітне»

  • Розкажемо Ведмедику весняні віршики та прислів’я :

  1. Вийди, вийди сонечко,

На дідове полечко,

На бабине зіллячко,

На наше подвір’ячко,

На весняні квіточки,

На маленькі діточки,

Там вони граються,

Тебе дожидаються.

  • Сонечко вийшло, всміхнемося йому.

Вірш « Я всміхаюсь сонечку» (мнемо таблиця)

  1. Травонько, травонько, зеленись.

Золотому сонечку поклонись,

Щоб розквітла яблунька на горі,

Щоб всміхалась весело дітворі.

  1. Ішла весна красна

У синій хустинці.

Несла весна красна

У скрині гостинці:

Ягнятам травицю,

Гусенятам водицю,

Каченятам ряску,

А малятам ласку.

  1. Котики - воркотики

Всілися рядком

Поїть сонце котиків

Теплим молоком.

Котики – воркотики,

Гості весняні.

Не глядить на котиків

Лиш вусатий кіт.

Мабуть, зна, що котики –

Це вербовий цвіт.

  • Весняний день рік годує.

  • Весна гарна квітами, а осінь пирогами.

  • Посієш вчасно – збереш рясно.

  • Весна цвітом рясна.

  • Ведмедик приготував для гостей дуже смачні морквинки та полунички.

  • Викладіть на верхній смужці 4 полунички.

  • На нижній морквинок на 1 більше?

  • Скільки морквинок? Полуничок?

  • Чого більше? На скільки?

  • Чого менше? На скільки?

  • Як зробити порівну?

Фізхвилинка.

По зеленому по лузі

Обережно йдуть малята,

Пам’ятають наші друзі,

Що не варто наступати

Ні на квіти – веселики,

Ні на шовкові травинки.

І злякати не годиться

Милу бджілку - трудівницю,

І метелика ловити

Теж не слід – це знають діти.

Хай усе навкруг буяє,

Красну весноньку вітає.

  • Ще Ведмедик приготував смачні цукерки, треба розкласти їх по кошиках.

Картки « Кошики».

  • Зберемо квіти для Ведмедика.

Д/г «Збери проліски у кошики»

  • Ведмедик хоче, щоб ви навчили його грати з гостями в гру з музичними інструментами.

Гра з музичними інструментами.

За ширмою музичні інструменти. Діти по черзі підходять і грають декілька разів. Треба відгадати музичний інструмент та порахувати скільки разів зіграла дитина.

  1. Заключна частина.

  • Ведмедик приготував смачне печиво, розклав по тарілках по 3 штуки, але думає, що десь помилився. Давайте йому допоможемо, порахуємо і перевіримо.

Ігрова вправа «Печиво»

Кожна тарілка накрита непрозорою серветкою, діти рахують напомацки, не відкриваючи серветки, потім просувають руки під серветки та перевіряють, потім відкривають серветки. Додаємо печиво, кому не вистачило, щоб було по 3 штуки.

Ведмедик: Дякую вам, дітки. Тепер я і сам зможу приготуватися до свого дня народження. Пригощайтеся печивом, любі друзі.

  • Діти, ви такі розумні, я теж хочу подарувати вам подаруночки. Сьогодні ми подорожували по групі, а коли ви станете дорослими, то будете подорожувати по-справжньому ( магніти з назвами країн)

9

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.