У даній роботі висвітлено певні аспекти застосування технологій інтерактивного інтегрованого навчання для розвитку творчих здібностей лінгвістично обдарованих учнів, які визначаються необхідністю створення сприятливих умов у навчальних і позашкільних закладах освіти для розвитку творчого потенціалу дітей, пошуку, підтримки й стимулювання інтелектуально й творчо обдарованої учнівської молоді. Навчання та розвиток дітей, обдарованих у галузі філології, передбачає підвищений науково-теоретичний рівень і значну інформаційну насиченість навчального матеріалу, пошуковий характер знань, застосування новітніх технологій і засобів. Відтак, виникає потреба у розробці методичних рекомендацій щодо вибору актуальних напрямів лінгвістичних досліджень сьогодення з урахуванням тенденцій розвитку перспективних мовознавчих дисциплін та ефективного планування роботи дослідницько-експериментального напряму позашкільної освіти галузі мовознавства з метою навчання лінгвістично обдарованих дітей виконувати практично й теоретично корисні мовознавчі пошуки та поглиблювати їх спеціальні знання у галузі лінгвістики.