Технології інтерактивного навчання. Інтерактивні технології кооперативного навчання. Частина Б

Опис документу:
У роботі охарактеризовано і досліджено інтерактивні методи навчання, розкрито сутність технологій інтерактивного навчання, вивчено можливості та доцільність їх використання на уроках англійської мови у сучасній школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Технології інтерактивного навчання.

Інтерактивні технології кооперативного навчання. Частина Б

Інтерактивні технології кооперативного навчання. До технологій кооперативного навчання відносять парну та групову роботу.

Технологія роботи в групах. Найбільш плідний процес навчання забезпечується саме надійно збудованою системою взаємовідносин. Можна відмітити, щодо факторів, які впливають на пошуковий процес сприятливо, відноситься спільна діяльність учнів.

За умов парної роботи всі учні отримують можливість висловлювати свою думку, говорити. Робота в парах дає можливість учням подумати, обмінятись ідеями спочатку з партнером і тільки потім озвучити їх перед класом. Вона сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватись, критичного мислення, вміння переконувати і вести дискусію.

Використання такого виду співпраці сприяє тому, що учні не можуть ухилитись від виконання завдання. Під час роботи в парах можна швидко виконати завдання, які за інших умов потребують великої затрати часу. Серед них можна назвати такі:

- Обговорити короткий текст, оповідання, завдання вчителя, письмовий документ;

- Взяти інтерв’ю, визначити ставлення партнера до заданого читання, відео,

розповіді учителя тощо;

- Зробити критичний аналіз чи редагування письмової роботи один одного;

- Сформулювати підсумок уроку чи теми;

- Розробити разом питання до інших учнів чи учителя;

- Проаналізувати разом проблему, вправу чи експеримент;

- Дати відповіді на запитання вчителя;

- Порівняти записи, зроблені в класі.

Вчителю треба запропонувати учням завдання, поставити питання для невеличкої дискусії чи аналізу гіпотетичної ситуації. Після пояснення питання або фактів, наведених у завданні, треба дати їм 1-2 хвилини для продумування можливих відповідей або рішень індивідуально.

Далі необхідно об’єднати учнів у пари, визначити, хто з них буде висловлюватись першим, і попросити обговорити свої ідеї один з одним. Краще відразу визначити час на висловлення кожного в парі і спільне обговорення.

По закінченні часу на обговорення кожна пара представляє результати

роботи, обмінюється своїми ідеями та аргументами з усім класом. За

потребою це може бути початком пізнавальної діяльності.

Щоб робота в парах була насправді ефективною, доцільно перед її проведенням оголосити або скласти самим пам’ятку для учнів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.